Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Qua timing (na het vasten) lijkt het inderdaad misschien meer op Pasen, maar de dag zelf heeft echt veel meer weg van carnaval als je het mij vraagt omdat het beiden een eetfestijn betreft wat als reden het vasten heeft. Bij suikerfeest dat het voorbij is (sorry als ik dit mis heb) en bij carnaval dat het nog even een keer kan.
Viking is right, Carnaval is vooraf waarna een periode van 40 dagen ingaat, het Suikerfeest is na de Ramadan. Het is trouwens gewoon ramadan beaudien idd (en niet met die "m"). Heb even moeten googlen maar blijkbaar duurt de ramadan zelf een maand lang, weer wat geleerd.
Weinig mensen die je hier zult vinden die de Ramadan hebben "doorgemaakt" heb ik zo'n vermoeden, is funest aan progressie een dergelijke periode laat staan dat je veel fut zult hebben om uberhaupt te trainen.
wist je dat pasen eigenlijk een christelijke suikerfeest is
vroeger vasten christenen ook maar dat is ergens met de jaren verloren gegaan
Klopt niet. 't Wordt nog steeds heel veel gedaan in ons cultuur(christenen uit Syrië, Irak etc.) Geen vlees, zuivel of wat dan ook van een dier afkomstig is.
I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Viking is right, Carnaval is vooraf waarna een periode van 40 dagen ingaat, het Suikerfeest is na de Ramadan. Het is trouwens gewoon ramadan beaudien idd (en niet met die "m"). Heb even moeten googlen maar blijkbaar duurt de ramadan zelf een maand lang, weer wat geleerd.
Weinig mensen die je hier zult vinden die de Ramadan hebben "doorgemaakt" heb ik zo'n vermoeden, is funest aan progressie een dergelijke periode laat staan dat je veel fut zult hebben om uberhaupt te trainen.
het is wel te doen hoor maar dan moet je IF doen gewoon je eetwindows veranderen.
heb er geen ervaring zelf mee maar dit las ik vorig jaar van jongens die het gingen doen
ik snap het nut niet echt van de ramadan, wat heb je aan vasten als je je toch mag volproppen vanaf de zon onder gaat? lijkt me vooral ongezond maar ook heel gezellig om met de groep 's nachts te snakken,...maar de hoofdmotivatie die ik veel hoor bij moslims is om je verbonden te voelen met hongerlijders all around the world, maar als je 's avonds dan toch veel mag eten zie ik de band niet meer...
een hele dag niet eten man man, vroeger op men vakantie job in de volvo in Gent moesten al mijn collega's(ja bijna allemaal waren marrokanen en turken) werken zonder water of voedsel, fucking crazy, die dorst moet hell zijn... maar ze leken er toch goed mee om te gaan en gedroegen zich socialer en opener dan anders. ik zou juist enorm kribbig lopen als ik zo dorstig en hongerig rondliep.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment