Ytong betonblokken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ytong betonblokken

heb me huisie nu, maar heb boven allemaal gasbeton (bj '64)
    dat verpulvert al als je er naar kijkt. nou wil ik alles eruit gooien en ytong blokken gebruiken (dat gipsachtige)
    maar; moet wel 45-50m2 hebben. dat is dus 400 tot 450 blokken.
    who o who
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

nou eindelijk eens een echte kerel als avatar genomen,brucie?

dat gebakje hiervoor was niks,he?

greetzz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Sep. 09 2004,15:36)]heb me huisie nu, maar heb boven allemaal gasbeton (bj '64)
      dat verpulvert al als je er naar kijkt. nou wil ik alles eruit gooien en ytong blokken gebruiken (dat gipsachtige)
      maar; moet wel 45-50m2 hebben. dat is dus 400 tot 450 blokken.
      who o who
      denk dat je gewoon bij een bouwmarkt terecht komt

kan je aan veel helpen maar niet dat

Comment

ik wist het.

ja, real, zoveel heb ik nou aan je.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hehehehehe
          ja vraag dan ook niet van die dingen joh, betonblokken

als je nou bouwstenen voor je lichaam zocht

anders probeer eens een bouwfirma in de buurt die willen nog wel eens schappelijk zijn en vooral als ze zwart geld daarmee krijgen.
          zoek dan wel een klein bedrijfje!

Comment

45-50 m2 dat zijn toch geen 400-500 blokken Bruce, dat wil zeggen dat je 10stuks per m2 nodig hebt,en dat denk ik niet, waarom zet je er niet gewoon gyproc tegen dan is het zich toch ook weg en heb je een goede ondergrond voor verder op te verven of behangpapier aanbrengen.

Anders gewoon blokje per blokje naar boven sleuren, krijg je grote armen van

Grtz
            stil growing

Comment

en kalk zandsteen blokken dat zijn de beste en sterkste blokken die er zijn. ME maat werkt voor zichzelf daarin dus die zou er wel aan kunne komen.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Waarom niet gewoon een houten frame met gipsplaten?
                Kun je isoleren is niks mis mee.
                Waarschijnlijk goedkoper als die blokken.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

een gips wandje zetten is denk ik wel goedkoper. anders gewoon een bouw in de buurt in de gaten houden.
                  Daar zijn het er wel veel voor maar wat je mee kan nemen bespaar je toch.
                  Kan je alles meenemen hout,stenen staat meestal buiten.
                  bij nieuwe woonwijken word altijd gebouwd

GRtz...
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hehe ik was eerst he met het gyproc idee , gyproc zijn gipsplaten wist niet dat ze dat in nederland anders noemde.
                    Bruce voor gipsplaten ertegen te zetten moet je zelfs geen frame zetten,gewoon ertegen kleven met daarvoor voorzien lijm, heel makkelijk dat kan jij zelfs

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Sep. 09 2004,20:00)]hehe ik was eerst he met het gyproc idee , gyproc zijn gipsplaten wist niet dat ze dat in nederland anders noemde.
                      Bruce voor gipsplaten ertegen te zetten moet je zelfs geen frame zetten,gewoon ertegen kleven met daarvoor voorzien lijm, heel makkelijk dat kan jij zelfs  

Grtz
                      hier word het een metal-stuc wand genoemd.
                      Het binnenste frame is van metale profiele waar je je gips tegen aan schroeft.
                      Ik ze er niet zo tegen aan kleven. Als je er een smal frampje voorzet kan je makkelijk je leidingen verslepen van bijvoorbeeld gas,water,en electra.

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hehe, is `t nou ook al een doe-het-zelf forum?
                        Ik zou zegge: haal ze bij de fabriek of ergens 2e keus

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Sep. 09 2004,20:00)]hehe ik was eerst he met het gyproc idee , gyproc zijn gipsplaten wist niet dat ze dat in nederland anders noemde.

Grtz
                          Zolang je een vlakke ondergrond hebt oké maar anders zul je echt een frame van ijzer of hout moeten zetten.

Dacht al dat we het over hetzelfde hadden maar zoals vaker noemen wij het weer anders als jullie of andersom...

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik denk alleen dat bru wel die blokken wil
                            kan die ze lekker tillen hoeft hij niet meer naar de sport hehe
                            gips platen ben je wel veel sneler klaar btw.

oh en als je 500 blokken nodig hebt kan je echt wel wat flinks regelen bij een bouwmarkt hoor
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Sep. 09 2004,20:04)]
                              Originally posted by [b

Grtz
                              hier word het een metal-stuc wand genoemd.
                              Het binnenste frame is van metale profiele waar je je gips tegen aan schroeft.
                              Ik ze er niet zo tegen aan kleven. Als je er een smal frampje voorzet kan je makkelijk je leidingen verslepen van bijvoorbeeld gas,water,en electra.

Grtz..
                              gleuven voor leidingen kan je best maken in de gyproc en wegwerken, een metalen of houten frame maken zal misschien niet gaan want in die gasbeton kan je wel van die speciale pluggen steken maar dat blijft nooit lang zitten, plus je verliest er veel plaats mee, als je elke wand van een kamer 5cm kleiner maakt, maakt dat al een groot verschil van oppervlakte, het was maar een idee van mij
                              zeg bruce uw maat jack kan toch komen helpen voor die blokken te dragen plus je kan elke nederlander van het forum hier meenemen iedereen hier wil je wel komen helpen, ik kan spijtig niet want ik woon te ver anders direct hoor

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X