TV serie Spartacus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasproductions View Post
    1 aflevering gezien was eigenlijk toeval. Vond het best aardig maar niet om voor thuis te blijven ofzo.
    Net wel The walking dead op blu ray besteld, schijnt ook heel goed te zijn.

Btw over die lichamen daar word veel van bewerkt met photoshop dat was ook zo met 300
    Seizoen 2 is ronduit bagger.

@marv, je moet het niet onderschatten wat ze in die tijd wisten. Zeker bij de olympische spelen in griekenland zou je echt wel fysieken tegenkomen die je hier op het forum ook voorbij ziet komen. Zo iemand als die Galliër is natuurlijk weer overdreven en zo droog als die opzichter zullen ze niet zijn geweest.

Comment

Originally posted by Silk View Post
      Seizoen 2 is ronduit bagger.

@marv, je moet het niet onderschatten wat ze in die tijd wisten. Zeker bij de olympische spelen in griekenland zou je echt wel fysieken tegenkomen die je hier op het forum ook voorbij ziet komen. Zo iemand als die Galliër is natuurlijk weer overdreven en zo droog als die opzichter zullen ze niet zijn geweest.
      Klopt, kijk naar de beelden zoals de David van Michelangelo.
      Lijkt absoluut op de meesten van dit forum, maar wij zitten nog in de groei

De vader van de BB, Eugene Sandow nam in de early days van BB zelfs de maten op van die beelden om zijn lichaam in die proporties te trainen. Ik doel zelf meer op de gigantische borstspieren (beachboylook) in veel oudheid films.

Maarja, ik zag Rambo ook niet 8 maaltijden per dag eten...
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        roids, en beetje computer werk is het vaak.
        Juiste belichting, zalfje erop dat het mooi glimt en het lijkt allemaal een stuk meer.
        Dit ga je toch niet menen he? De hoofdrolspelers hebben geen roids gezien beste man.. Ja die lui op de achtergrond misschien..

@Maas ik heb het 1e seizoen gezien van the walking dead echt toffe serie!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Dit is wel te behalen zonder roids hoor.

Originally posted by Remi1979 View Post
          Dit ga je toch niet menen he? De hoofdrolspelers hebben geen roids gezien beste man.. Ja die lui op de achtergrond misschien..

@Maas ik heb het 1e seizoen gezien van the walking dead echt toffe serie!
          Tuurlijk te behalen zonder roids, maar betekent niet dat ze het ook zonder gedaan hebben. Ik beweer niet dat het met roids gedaan hebben.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Hij was in de serie ook een stuk droger dan zoals hij er op dit plaatje uitziet!

@walking dead, seizoen 1 was inderdaad echt heel goed, seizoen 2 is echt uber uber slecht, begin er niet aan want je kunt beter gtst of bold and the beautifull kijken.

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Hij was in de serie ook een stuk droger dan zoals hij er op dit plaatje uitziet!

@walking dead, seizoen 1 was inderdaad echt heel goed, seizoen 2 is echt uber uber slecht, begin er niet aan want je kunt beter gtst of bold and the beautifull kijken.
              is het zo erg :P

Seizoen 1 valt morgen als het goed is op de mat dus ben benieuwd!
              Seizoen 2 is nog niet te verkrijgen bij bol.com, die komt pas over een tijdje uit op blu-ray.

Comment

Van seizoen één ga je genieten, maar twee niet aan beginnen. Ontopic:

Griekse dumbell

Romeinen met roze gewichten^^^

There's a story of a Greek that when he was a kid got a calf tied up on his back 24/7. The more the calf grew, the stronger the guy became, day by day. Eventually the calf became a huge bull, and the guy was super-strong
                Lest best:

Hoe meer ik erover lees hoe meer ik realiseer dat de serie zomaar is een historisch correct beeld geeft.

Comment

je hebt bepaalde acteurs die voor de eene film 100 kilo kurk droog moeten zijn en een paar maand later in een film spelen waar ze 60 kilo moeten zijn en andersom....je kan me vertellen wat je wilt maar je komt geen 40 kilo of 20 kilo spier aan in 3/4 maanden tijd zonder roids! zal niet beweren dat ze hier allemaal gebruikt hebben maar ze zijn er zat hoor...

Comment

Originally posted by Catty View Post
                    ik vat hem niet braniac :/
                    hoe zou dat zitten, is een beetje training en een uitmuntend voedingspatroon gelijk aan mega veel training en een waardeloos voedingspatroon?
                    Hehe, precies wat Kojak daarna zegt: je denkt toch niet serieus dat dat hun enige voeding is(?)
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Eerste aflevering van het nieuwe seizoen is te downloaden.. spartacus vengeance S2E01

Comment

Yeeeeah, seizoen 3 met een nieuwe Spartacus!
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X