Je echte voornaam...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Debbie, Eric....vaag allemaal...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn naam wisten jullie vast al, maar voor de domme onder ons (noem wederom geen namen Arie) mijn naam is Bart!
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

uhhhh hoe heet ik ook al weer

ja het was dirk

its al in the name
        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Jullie moeten met z'n allen gaan 'speed-daten', jongens! "
          "Mijn naam is .... en ik hou van hobby's". Moet niet gekker worden hier...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Okt. 12 2004,20:24)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 12 2004,14:52)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (JTB @ Okt. 12 2004,10:52)]ja arie, hoe ze mij noemen dat weet je als het goed is!
            hoe kan ik mn vriend Joop nou vergeten  

maar aangezien symmetry zn naam niet wil zeggen ben ik nog nieuwsgieriger geworden.....

kan snipke niet even een onderzoek instellen naar zn belgische vriend?

greetzz
            JTB is een nederlander ze filip, ik zou niet weten hoe ik achter die zijn naam moet komen, maar we hebben hier toch ook een politieman zitten kan die dat niet screenen  

Grtz
            je moet mn naam niet op de belgische manier schrijven,hè?

want dan hebben we het over mn belgische naamgenoot hier op het board.

ik bedoelde jtb ook niet maar mr.symmetry,snip!

en inmiddels heeft symmetry al zn personalia aan mij door gemailt dus ik weet hem vanaf nu te vinden

@bigbartje solliciteert volgens mij naar een week in een donkere grot met 4 gespierde zeerovers

en wie is trouwens die smeris hier dan?

moeten we daar blij mee zijn?

greetzz

Comment

Mijn echte naam = Alex tenminste dat is me roepnaam ben gedoopt onder Alexandros omdat ik half grieks ben
              It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 13 2004,01:39)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Okt. 12 2004,20:24)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 12 2004,14:52)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (JTB @ Okt. 12 2004,10:52)]ja arie, hoe ze mij noemen dat weet je als het goed is!
                hoe kan ik mn vriend Joop nou vergeten  

maar aangezien symmetry zn naam niet wil zeggen ben ik nog nieuwsgieriger geworden.....

kan snipke niet even een onderzoek instellen naar zn belgische vriend?

greetzz
                JTB is een nederlander ze filip, ik zou niet weten hoe ik achter die zijn naam moet komen, maar we hebben hier toch ook een politieman zitten kan die dat niet screenen  

Grtz
                ...

en wie is trouwens die smeris hier dan?

moeten we daar blij mee zijn?

greetzz
                idd who the fuck is die politieagent dan, want daar ben ik minder blij mee (sta gelukkig nergens met mijn kop op).
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Purple @ Okt. 12 2004,20:31)]Ik heet Debby maar denk dat dat wel bekend was.
                  bij deze is het bekend
                  Who's the Chef

Comment

Copper was een politieagent dat hebben we kunnen lezen.
                    Zie er verder het probleem niet van in eigenlijk, als ik op straat loop en ze zien me weten ze ook dat ik gebruik of gebruikt heb.
                    Ben nog nooit ( om die reden dan ) aangehouden door ze.

Greets...

Comment

idd het is copper die politieman is, zo zie je maar hoe sommige mensen hier een topic lezen, hij heeft het in een vraag gezet en Mr C heeft nog gereageerd dat hij een slechte carreirekeus had gemaakt. Maar zie er ook het nadeel niet van in, misschien kan hij ons nog vertellen wanneer en waar ze een inval zullen doen

Grtz
                      stil growing

Comment

haha die snip bekijkt ook alles van de positieve kant he
                        goed bezig
                        Who's the Chef

Comment

Copper is al 6 dagen niet online geweest, te crimineel hier denk ik....

Greets...

Comment

geen nieuws,is goed nieuws zeg ik altijd maar....

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 13 2004,13:33)]Copper was een politieagent dat hebben we kunnen lezen.
                              Zie er verder het probleem niet van in eigenlijk, als ik op straat loop en ze zien me weten ze ook dat ik gebruik of gebruikt heb.
                              Ben nog nooit ( om die reden dan ) aangehouden door ze.

Greets...
                              Er zijn genoeg politie agenten die a.s. gebruiken. En er zijn nog meer agenten die ook wel inzien dat de jacht op a.s. handelaren niet echt heel veel zin heeft, er zijn belangrijkere zaken om je energie in te steken.
                              Nou we het er toch over hebben, agenten verliezen het gezag op straat. Ze krijgen geen respect meer.
                              Ik denk dat anabolen daar iets tegen kunnen doen. Ik vind dat iedere agent zichzelf moet veranderen in een woest schuimbekkende anabolen-aap die helemaal stijf staat van de test. tren of halotest. Zo krijgen ze tenminste het respect terug. Ik denk dat bijvoorbeeld probleemjongeren wel 2 keer nadenken of ze een agent uitschelden, als ze daarbij het risico lopen een door steroïden aangedreven alles verwoestende woedaanval van de agent uit te lokken.

Oh ja, ik heet in het echte leven Koen. Dat is oud Germaans voor: Hij die met een dapper hart wilde dieren met zijn blote handen vermoordt en ook nog eens geweldig kan neuken.
                              Echt waar.

Comment

haha wat een mannetje die koen
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X