Originally posted by gain is pain
View Post
Fout! Fout! Fout! Rarrrgh
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by martin01 View Postja waarom ook he, ik snap het ook niet...ik bedoel kuren is ook vrijwel normaal , dus waarom ook je voeding niet meteen verpesten.
je moet alles behalve sirieus zijn, zeker als je een kuur neemtMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postkido, you wish dat je mijn fysiek had op je 19e... geen hoge dunk hoor maar als je mij aanvalt ken je ook wat terug verw8ten..
ik val helemaal niemand aan, jij geeft aan dat je niet alles zo sirieus moet nemen betreft voeding, en ondertussen kuur je. en daarop mijn reactie van dat ik dat dom vind inderdaad. duuuuuuhh
dat jij je nou aangevallen voelt
Comment
-
Originally posted by martin01 View Postik val helemaal niemand aan, jij geeft aan dat je niet alles zo sirieus moet nemen betreft voeding, en ondertussen kuur je. en daarop mijn reactie van dat ik dat dom vind inderdaad.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by martin01 View Postik val helemaal niemand aan, jij geeft aan dat je niet alles zo sirieus moet nemen betreft voeding, en ondertussen kuur je. en daarop mijn reactie van dat ik dat dom vind inderdaad. duuuuuuhh
Voeding niet serieus moet nemen? Waar staat dat, je hebt een moment in de 7 dagen dat je het niet serieus moet nemen,
Kijk mijn logjes anders even door dan zie je wat mijn voedingschema is, kerel
Oh en trouwens, ik wist niet eens dat ik onn was, heeft er soms iemand as in het kraanwater gedaan.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by martin01 View Postik val helemaal niemand aan, jij geeft aan dat je niet alles zo sirieus moet nemen betreft voeding, en ondertussen kuur je. en daarop mijn reactie van dat ik dat dom vind inderdaad. duuuuuuhh
Gip heeft een goede fysiek, dus hij weet wat hij doet.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostVoeding niet serieus moet nemen? Waar staat dat, je hebt een moment in de 7 dagen dat je het niet serieus moet nemen,
Kijk mijn logjes anders even door dan zie je wat mijn voedingschema is, kerel
Oh en trouwens, ik wist niet eens dat ik onn was, heeft er soms iemand as in het kraanwater gedaan.
Er is een verschil tussen een junkmomemt en dat wat jij hebt gepost. Dat noem ik me voeding niet Sirieus nemen nee , sorry anders kan ik het niet formuleren.
Ik zou zeggen lees deze zin hierboven 3 x
, misschien dat je het dan begrijpt.
Altijd lastig , communiceren met 19 jarigen !!
Comment
-
Originally posted by martin01 View PostLol, nog begrijp je het niet , en het is je hierboven meerdere malen verteld :
Er is een verschil tussen een junkmomemt en dat wat jij hebt gepost. Dat noem ik me voeding niet Sirieus nemen nee , sorry anders kan ik het niet formuleren.
Ik zou zeggen lees deze zin hierboven 3 x
, misschien dat je het dan begrijpt.
Altijd lastig , communiceren met 19 jarigen !!
Wel zwak als je andere de les wilt lezen met wat je wel en niet moet doen en hem zo PROBEREN onderuit te halen.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostVind je dat weer aan het oordelen bent. Kijk naar zijn stats en hij is begonnen met kuren op 103 kg. De meeste zullen beginnen met 80 kg. Verder doet hij 1 dag per week junke. En hoe the fuck kan jij weten of hij dat doet ook in de kuur?
Gip heeft een goede fysiek, dus hij weet wat hij doet.
Ik oordeel niemand op zijn fysiek, ook gip niet .
geef alleen aan dat ik het dom vind om zulke nutteloze troep naar achteren t werken. En als iemand een goed fysiek heeft, is het dan daarom beter om wel zulk soort troep te eten???
Comment
-
Originally posted by martin01 View PostMoeilijk he leren lezen ???
Ik oordeel niemand op zijn fysiek, ook gip niet .
geef alleen aan dat ik het dom vind om zulke nutteloze troep naar achteren t werken. En als iemand een goed fysiek heeft, is het dan daarom beter om wel zulk soort troep te eten???
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment