Feyenoord - Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feyenoord - Ajax

Nou ik open m maar vast he...
    Wat vonden/vinden jullie van de wedstrijd?
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Kijk geen voetbal :P
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Guidetti, wat een HELD

Ik ben aan het genieten
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Dit soort topics lopen vaak uit op ellende, eens kijken hoe het met dit topic afloopt.

Comment

Had al gezegd voor de wedstrijd als hij erin gaat kan die het ajax knap lastig maken, en ik had gelijk.
          wat staat die toch vaak goed op de plek waar hij moet staan.

al was de strafschop onterecht
          Calisthenics / Street workout

Comment

Was voor de scheids gewoon moeilijk te zien, raakt in eerste instantie wat van de bal en ook hem. Maarja Guidetti is gewoon zo'n grote en wat te bedenken van Clasie!

Jaaaaa, mooi hoor!!

Comment

natuurlijk is het voor de scheids moeilijk te zien, ze noemen het het charme van het voetbal maar ik vind het gewoon helemaal niks.
              gewoon lekker beeldjes terug kijken en bepalen of het wel of niet een overtreding is ook met rode en gele kaarten.
              ook met die tijdrekkende spelers gewoon tijd stil zetten zoals bij sommige andere sporten en als de bal weer in beweging is tijd door laten lopen.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Blijft moeilijk om zoiets in voetbal te doen. In Amerika is dat allemaal heel normaal, maar dan duurt ook alles 3 uur. Er moet gewoon nog een extra grensrechters achter het doel staan. Werkt denk ik ook gewoon prima.

Comment

feyenoord!!!!!!
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Heerlijk! guidetti held!
                    keep the focus going!

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      Er moet gewoon nog een extra grensrechters achter het doel staan. Werkt denk ik ook gewoon prima.
                      Je maakt een grapje toch?

Comment

Wie heeft er nou gewonnen :P
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik vond helemaal niets.
                          Ik heb totaal niets met voetbal en kijk er dan ook nooit naar.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Feyenoord 4-2 gewonnen

Comment

Wat een verschrikking, ik herken m'n club al tijden niet meer terug... Zowel binnen als buiten het veld...

Tuurlijk was de strafschop onterecht (inmiddels wordt er iedere wedstrijd geklooid met doelpunten/tegendoelpunten in het nadeel van Ajax door beslissingen van de (assistent-)scheidsrechters, kan geen toeval meer zijn). Ajax wordt het hele seizoen al genaaid. Degenen die dit ontkennen zullen schrikken als ze de statistieken zien wat betreft onterecht afgekeurde doelpunten en verkeerde beslissingen van de scheids die lijden tot tegendoelpunten.

Het begon al in de eerste wedstrijd van dit seizoen als ik me niet vergis, voor de JC schaal. Ajax - Twente. 100% verkeerde beslissing van de assistent-scheidsrechter met als direct gevolg een doelpunt van Janko uit die vrije trap in de 119e minuut (bij een 2-2 stand).

Oke, dat kan gebeuren zou je zeggen... Maar het werd alleen maar erger. Week in week uit werd Ajax genaaid, en dan heb ik het nog niet eens over het CL-schandaal; twee doelpunten achter elkaar onterecht afgekeurd, terwijl ze er op het andere veld 7 inschieten, waarbij de herhalingen vele vragen oproepen wat betreft verlies met opzet.

Nu moet ik ook zeggen dat het spelersmateriaal drie keer niks (Blind? Ebecilio? Ozbiliz? Lik m'n reet) is en het hele beleid op z'n gat ligt... Maar goed, dat is wel algemeen bekend...

Daar komt nog eens even bij dat ze het nodig vonden om bij een achterstand van 3-1, 50ste minuut, uitgebreid te gaan tijdrekken. Intussen zitten Frank en Dennis van de kant toe te kijken. Waarom worden die luie spelers niet naar voren geschreeuwd? Waar is de passie en de wilskracht om te winnen?

Geen landstitel, geen Europees voetbal (worden er simpel uitgeknikkerd door Man U.), geen beker, geen CL-plaatsing voor volgend seizoen en een uitermate zwakke selectie. Daarnaast komen nog even de Ten Have's en de Olfers' aanzetten die zogenaamd het voetbal uitgevonden hebben, misselijkmakend is het!
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X