gewichtbepaling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewichtbepaling

Hey iedereen, kben er vandaag achter gekomen dat iedereen het gewicht van de stang ook meerekent als ze zeggen hoeveel ze kunnen benche :P

Doet iedereen dit? Voelde vandaag wel goed want kon opeens 30kg meer benche (+10kg gedaan en dan stang meegerekent)

Verder heb ik 1x deadlift gedaan, mijn god wat was dat lekker. Wel beetje kreupel nu (L)

Voor mij is het logisch dat je de stang meerekent :P
    De stang til je toch ook? En die is toch wel eventjes 20kg

Comment

k d8 altijd, ik reken wat ik eraan hang das makkelijk;p maar wle nice, ben opeens sterker

Comment

nee, je lijkt sterker

ik reken ook altijd alles met stang. die til je ook ja.

Comment

klinkt veel stoerder om te zeggen dat je 100 KG kan drukken, IPV dat je 80 KG aan schijven op kan tillen:P
          "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Losse stang reken ik mee bij elke oefening, smith machine stang niet.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

smith machine varieert van 10 KG naar 30 KG bij ons:P zou ik dus wel meetellen:O
              "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Bij ons weegt de smith barbell 10 kg.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X