handschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• handschoenen

hey iedereen, ik had vandaag deadlift gedaan 110kilo, maar het ging niet goed, want die fking stang glijd door mijn linker handschoen, de uitvoering is alles perfect maar het glijdt telkens.

het gebeurt telken na de 3'de rep

weten jullie misschien iets zodat die stang niet door mijn linker had zou kunnen glijden en op de grond valt? of betere handschoenen of zo met touwtje of zo, weet ik veel hoe doen jullie dat met zware gewichten?

met vriendelijke groet,
    WAZAAAA!
    Last edited by sendenbanane; 06-02-2012, 20:51.

magnesium gebruiken, of straps maar best is magnesium aangezien je dan onderarmen traint.
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Misschien van dat witte poeder? ik kan niet op de naam komen sorry,
      Maar vaak zie je in filmpjes ofzo wel dat ze van dat spul gebruiken, maar dan geen handschoenen dacht ik, gewoon blote handen, dat witte poeder, Die atleten die in de ringen hangen enzo gebruiken het ook?
      Misschien idee?

Comment

harder knijpen

nee, hooked of mixed grip gebruik ik als ik echt zwaar ga.
        of je kan strap/magnesium gebruiken als het dan nog steeds niet wil

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
          Misschien van dat witte poeder? ik kan niet op de naam komen sorry,
          Zie post boven je voor de naam.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Zoals nbtp al eerder zei, magnesium. Ik zou je het afraden om met handschoenen te trainen, op die manier train je nooit je grip.

Laatste tijd kom ik veel van die mensen tegen die zeggen van: "Mijn barbell glijdt uit mijn handen, kan hem niet vasthouden". Knijpen jullie eigelijk in jullie barbell, vraag ik me dan af? (ik heb het niet over de zwaardere gewichten)
            RAW: 155 - 155 - 220
            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

hmm ik begrijp jullie, dus vanaf nu zonder handschoenen en magnesieum gebruiken, wel foktop man dat het uit mijn linker hand glijdt,, maar ik zag ergens een handschoen speciaal voor dat het niet uit je handen gaat glijden bij prof BB

ik zie het al straps.. maar het wordt dan zonder handschoenen nu trainen, shit dammit.
              maare onderarm hoef ik niet te trainen, is al breedt genoeg vindt ik van nature..
              Last edited by sendenbanane; 06-02-2012, 21:25.

Comment

grip trainen
                stang glijd uit je handen omdat je grip zwak is
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Handschoenen zijn waardeloos en helpen niet. Met je blote handen heb je betere grip.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Verschillende meningen over grip, zelf probeer ik altijd de bovenhandse grip tot het niet meer gaat, dan pas gebruik ik magnesium dan pas daarna mixed grip en als allerlaatste de straps... de straps heb ik nog niet nodig gehad maar zo zwaar lift ik ook nog niet ....... ik probeer nu vooral mijn pink en mijn ringvinger sterker te krijgen want die laten namelijk als eerste na...

7 Ways to Build Massive Grip Strength For Deadlifts | StrongLifts.com
                    In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

betere grip zonder handschoenen idd. en je duim op je wijsvinger drukken.
                      maar 110kg is wel erg weinig om je grip al te verliezen, dude
                      affijn.. dan zijn straps idd de enige oplossing
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

shit man, kweet echt niet, ik heb tot nu toe altijd met handschoenen getraind en nog gedacht aan grip ofzo :S .. messchien krachtverlies? volgende week maar eens opnieuw proberen. als het echt niet gaat. plak ik mijn hand aan met duck tape aan de stang + seconde lijm. dan glipt dit echt niet meer!

Comment

waarom train je eigenlijk met handschoenen?
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

om die beult te voorkomen, maar ik besef me om niet meer te doen. was dom van me, 9maanden training van me in grip naar de klote :S

Comment

ik heb al 2 jaar lang eelt...gewoon elke keer eraf halen..is hardcore man
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X