Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (owolde @ Okt. 27 2004,14:58)]Ook jij kunt te ver gaan Xeno.
Wat kan het meisje eraandoen dat ze gezegend is met een paar armen van 46 centimeter
euh.. idd zeer strakke actie. niet om het minste dat je iem. bent die zoiets voor zijn nichtje doet. veel mensen zie je zich daar al niet meer om bekommeren.
ook verstandig dat jem niet het schompes heb geslagen, dat had jou zelf gekost.
zal nu idd wel over zijn. en zo niet: COUNT ME IN!!
Hmmm idd Bruce helaas kan ik niemand meer tot gort slaan ivm met een proeftijd..
Zelfs nu kijk ik al paranoide als ik de telefoon hoor..
Maar goed als de miet het lef heeft me aan te geven wat wel heel triest zou zijn doe ik het over als ik het dan toch moet doen doe ik het liever goed
Wel cool dat iedereen zich beschikbaar stelt om hem onherkenbaar te maken voor zn moeder
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
###### man, wat een loser die gozer. En inderdaad, er zijn veel mensen die neven en nichten hebben die niets zouden doen. Denk dat ie zich wel drie keer bedenkt voordat ie weer wat flikt. Goeie actie
Greetingz Kroesuway
goed gedaan!! kan me serieus opsmijten in mensen die zwakken aanpakken. Dat is iets dat bij mij als een rooie lap op een stier werkt.
Komt denk ik doordat ik vroeger ook veel stront over me heen heb gekregen: was klein en droeg een brilletje en haalde goeie punten op de school: das het geliefkoosd slachtoffer eh.
Heb dat vrij lang ondergaan totdat de bom 'ns ontploft is. Heb wel wat problemen gekregen dermee en had de pest in alles en iedereen maar het lastig vallen was veel minder en is uiteindelijk gestopt.
Ben me dan beginnen toeleggen op trainen en vechtsporten en ja: nog altijd klein maar iets meer gespierd en redelijk wat meer kennis over het naar de andere kant draaien van gewrichten enzow
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Citaat[/b] (bruce @ Okt. 30 2004,12:40)]heb je dit al aan je nichtje laten lezen dan?
haha. zal ze wel leuk vinden.
Vanavond is er weer een verjaardag met alle zooi in 1 kamer hetgeen vaak op stront uitdraait dat terzijde
Maar goed daar hoor ik wel van er of ie braaf is gebleven zo niet zoek ik em vanacht op met mn andere neven die standaard mee uit gaan na afloop van een verjaardag en breek ik zn rugwervels
Ow ja ik help mn nichtjes sowieso wie aan mn bloedverwanten komt doet me pijn
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment