Theo vermoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,17:53)]Verdonk: "Nederland is veel te tolerant geweest".
    alleen jammer dat je er nu niets meer aan kunt doen......

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,14:30)]UTRECHT - 14/11/04 - Minister-president Jan Peter Balkenende is zondagochtend twee uur aanwezig geweest in de Fatih moskee in Eindhoven. De premier deed dat om te kunnen praten met de moskeegangers. Zij vieren dit weekend het Suikerfeest, de feestelijke afsluiting van de vastenmaand Ramadan. Balkenende riep vrijdag in de ministerraad al op tot meer betrokkenheid in het kabinet.

Balkenende zet zijn pleidooi kracht bij door zelf het land in te gaan. De premier wil hiermee aangeven hoe belangrijk het is om met elkaar het gesprek aan te gaan. Volgens zijn woordvoerder Henk Brons heeft Balkenende zondag dan ook met veel mensen gesproken.

De premier was niet aanwezig bij de dienst. Brons verklaart dat tijdens de dienst en in de gesprekken erna 'in felle bewoordingen afstand wordt genomen' van het geweld van de laatste tijd. Dat geweld betreft volgens Brons zowel de moord op Theo van Gogh als de aanslagen op kerken en moskeeën.

Toch nog een daadkrachtig type die Balkenende..    

Greets...
      Ik vraag me af waarom hij naar een TURKSE moskee is gegaan en niet naar een Marokaanse moskee.
      God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,17:53)]
        Vooral mee gaan met de hype, dan komt het wel goed mevrouw Verdonk
        God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Citaat[/b] (Hakki @ Nov. 21 2004,05:21)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,14:30)]UTRECHT - 14/11/04 - Minister-president Jan Peter Balkenende is zondagochtend twee uur aanwezig geweest in de Fatih moskee in Eindhoven. De premier deed dat om te kunnen praten met de moskeegangers. Zij vieren dit weekend het Suikerfeest, de feestelijke afsluiting van de vastenmaand Ramadan. Balkenende riep vrijdag in de ministerraad al op tot meer betrokkenheid in het kabinet.

Balkenende zet zijn pleidooi kracht bij door zelf het land in te gaan. De premier wil hiermee aangeven hoe belangrijk het is om met elkaar het gesprek aan te gaan. Volgens zijn woordvoerder Henk Brons heeft Balkenende zondag dan ook met veel mensen gesproken.

De premier was niet aanwezig bij de dienst. Brons verklaart dat tijdens de dienst en in de gesprekken erna 'in felle bewoordingen afstand wordt genomen' van het geweld van de laatste tijd. Dat geweld betreft volgens Brons zowel de moord op Theo van Gogh als de aanslagen op kerken en moskeeën.

Toch nog een daadkrachtig type die Balkenende..    

Greets...
          Ik vraag me af waarom hij naar een TURKSE moskee is gegaan en niet naar een Marokaanse moskee.
          De man heeft geen kloten en snapt er echt helemaal niets van... blijkt wel weer...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Hij ziet er toch ook uit als een waardeloze sukkel, die uit een klein dorpje uit zeeland komt..
            Hij heeft zeker geen klote.Dat wordt bij de volgende verkiezingen stemmen op Wilders..als hij tenminste nog leeft..

gRtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Die gaat een interview geven voor een arabische zender... kloten heeft `ie in ieder geval wel...

Greets...

Comment

• Ja precies, en hij gaat z'n standpunten over de islam uitleggen.
                Omdat hij niet tegen alle moslims is..het is dus ook niet gelijk een moslim hater, maar gewoon iemand die weet dat het niet verder kan zo..
                Mijn stem heeft hij ieder geval..

Grtz.

Comment

• En die van veel anderen;

Peiling: Wilders op 26 zetels

Uitgegeven: 21 november 2004 12:42
                  Laatst gewijzigd: 21 november 2004 12:43

HILVERSUM - Volgens een peiling van Maurice de Hond zou de Groep Wilders bij Tweede-Kamerverkiezingen nu kunnen rekenen op 26 zetels. Dat betekent dat de partij van Wilders groter zou zijn dan de VVD en het CDA.

Het CDA komt volgens de zondag verschenen peiling op 25 zetels en de VVD op 15. Voor de liberalen is dat de laagste score in 35 jaar. De coalitie (CDA, VVD en D66) is goed voor 43 zetels. De PvdA staat in deze peiling op 52 zetels.

Volgens het onderzoek zouden de SP 14 en GroenLinks 7 zetels krijgen. De christenunie staat op 5 en de SGP op 2. De Partij voor de Dieren zou met een zetel zijn entree in de Kamer maken en de LPF zou verdwijnen.

De aanhang van Wilders is voor 80 procent afkomstig van de CDA, VVD en LPF. De NOS had opdracht gegeven voor de peiling.

Greets...
                  Attached Files

Comment

• Ik vind Balkenende niets, maar Wilders zie ik ook geen land regeren, hoor!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Ik persoonlijk ook niet hoor..
                      Ook iemand als Woutertje zie ik het niet doen overigens...

Greets...

Comment

• Misschien niet, maar als ik dan toch tussen die drie zou moeten kiezen ga ik voor Wouter hoor...

Comment

• Kiezen tussen die 3?
                          Geef dan goudlokje maar. Woutertje is imo een te bijdehand schooljochie.

Greets...

Comment

• Kiezen? ik benijd ons niet...

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 21 2004,14:26)]Kiezen tussen die 3?
                              Geef dan goudlokje maar. Woutertje is imo een te bijdehand schooljochie.

Greets...
                              helemaal mee eens

die wouter heeft alleen maar grote praatjes maar hij doet geen kl**te hij heeft allemaal grote plannen maar als janpeter wat zegt dat zit hij tot aan zijn schouder bij peter in zijn reet.

en als jp dan weer weg is gaat ie er tegen in vieze hiele likker

Who's the Chef

Comment

• Zoals ik al zei ik kies ook voor goudlokje, maar helaas heeft hij nog geen serieuze partij, en dan krijg je straks weer het zelfde als de Lpf..
                                Daar kon iedereen bij komen om in de kamer te gaan zitten..

gRtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X