Theo vermoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 02 2004,15:39)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 02 2004,15:02)]hun mogen toch openlijk uiten dat ongelovigen honden zijn?
    dat homo's erger zijn dan varkens en afgemaakt dienen te worden?

dan mag ik zeggen dat ik dat ik het moslimgeloof een achterlijke cultuur is die bestaat uit een hoop imbeciel*n bij elkaar!

het het maakt me geen ene ****** uit wat een ander van mijn gedachten vind,je hebt het maar te respecteren net zoals ik dat tuig moet accepteren.....
    Nee, wat mij betreft mogen zij dat niet net zoals jij dat niet mag.
    Vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot goed, maar dat zijn tolerantie en respect voor elkaar ook!!

Je zegt dat iedereen jouw mening maar moet respecteren maar waar blijft jouw respect voor anderen?
    Respect kan alleen maar wederzijds bestaan...
    je probeert het heel leuk te vertellen maar je slaat de plank mis als je zegt dat hun respect voor ons hebben....

ik heb het nu niet over meerderheid die wel zn best doet aan te passen aan ons land maar juist over diegene die er radicale gedachten op na houden...

die gasten hebben geen respect voor jou en mij....

als jij alleen over straat loopt en je komt wat opgeschoten marrokaantjes tegen en je word voor ho*r uitgemaakt dan denk je ook niet bij jezelf;ach,het is de minderheid maar....

dan word je boos en vraag je jezelf af waar je dat aan verdiend hebt..

ik kan talloze voorbeelden geven maar dat is niet nodig want iedereen begrijpt me wel.

en ik ben 1 van die mensen die zich wel in andere culturen verdiept,boeken leest en interesse toont in anderen dus ga nou niet zeggen dat ik niks van de islam begrijp.

ik heb diverse marrokaanse kennisen die er net zo over denken en die het liefst dat soort gasten ook aan de hoogste boom hangen omdat ze hun volk een slechte naam geven.

dit is een gebed zonder eind.....

Comment

Ze hebben toch ook geen respect voor ons!!! mn vriendin en zusje zijn kankerhoeren... als je niet met ze mee lult schieten ze je over hoop.... in het uitgaans leven is het ook een grote ramp met marokanen en dat kan Cur wel beamen denk ik....
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik zeg ook helemaal niet dat iedere moslim wél respect voor jou en mij heeft Arie, wel dat hij dat zou móeten hebben!
        Net zoals jij en ik dat voor hem of haar zouden moeten hebben...

Als iedereen gewoon respect op kan brengen voor anderen en dus ook z'n meningen met respect vormt en brengt, dan zijn die meningen ook allemaal genuanceerder en daardoor een verdomd eind beter te verteren.

Wat hier en overal steeds weer gebeurd is die minderheid pakken, daar wordt een oordeel over gevormd, maar vervolgens wordt wel dat oordeel en dus die mening toegepast op de hele groep!!
        Zie alle uitspraken over de islam en moslims in vorige posts...
        Wie slaat er dan de plank mis vraag ik me af.

Nog even voor de duidelijkheid Arie, ik heb jouw post gequote omdat daar makkelijk op te reageren was maar het was uiteraard niet bedoeld als persoonlijke aanval hè.
        Dat het een gebed zonder eind is ben ik helaas met je eens, ik weet wel heel erg zeker dat de oplossing niet ligt in de lijn van 'als zij het doen mag ik het dus ook en liefst nog wat erger'. Hoe oubollig het ook mag klinken, verbeter de wereld begin bij jezelf is een beter uitgangspunt.

Comment

Tis ook een lekker land aan het worden dat nederland...
          ik voel op dit moment ook alleen maar haat tegen die pl***** marokkanen

maar laat ik het netjes houden
          als je ziet wat ze allemaal maar flikken en wat eraan gedaan word ....

dus uhm Red ben t met je eens ...kom net van de benzinepomp... 25 liter benzine gehaald..neem jij de lucifers mee dan...

ben benieuwd of er nu eindelijk s een weerwoord komt van het volk op deze idiote moord

sowww ik beroep mij op mn vrijheid van meningsuiting...

vanavond maar weer s lekker stoeien met t ijzer, is goed voor de agressie

greetzzz dutchy

Comment

Ben het geheel eens met red en Arie. Heb het nieuws pas net gehoord, en ben er geschokt door. Vooral toen ik las dat het een jongen van 2 afkomsten is, nederlands en MAROKKAANS! Ik dacht trouwens meteen toen ik het hoorde dat het om een Turk of Marokkaan ging...

Op fok.nl het een en ander gelezen, en hierdoor ook op een paar marokkaanse forums terecht gekomen. Belachelijk die reacties daar, ze keuren het gewoon goed.
            Dit voorval heeft mijn beeldvorming alleen nog maar versterkt. Oude haat roest niet    
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

QUOTE "ze ZOUDEN respect voor ons moeten hebben en wij ZOUDEN respect voor hun moeten hebben"

Ik kan nog wel 100 andere dingen bedenken die zouden moeten zijn, maar die toch niet zo zijn. De werkelijkheid is nooit gelijk aan het ideaal. Mijn mening is alleen dat de autochtone bewoners veel moeite doen om de allochtone bevolking te plezieren (veel bedrijven houden rekening met de rammadan, zelfs voor kinderen in het buitenland krijgen ze vergoedingen, bedrijven krijgen subsidies als ze allochtonen in dienst nemen, allemaal maatregelen om onze allochtone medemens te helpen) en wat krijgen wij ervoor terug, filmpjes op internet waar die beesten een amerikaan de keel doorsnijden. Dat soort lui woont ook in Nederland, misschien is het wel je buurman. Dan is mijn respect compleet op. En er zijn altijd uitzonderingen, er zijn zat allochtonen die gewoon werken en zich aanpassen en ingeburgerd zijn, maar zoals mijn wiskunde leraar altijd zei: de uitzondering bevestigd de regel.

Dat er na alle feiten die er op tafel liggen nog steeds mensen zijn die die beesten gaan lopen verdedigen, daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

Feit is bijvoorbeeld dat het grootste aantal misdaden begaan wordt door allochtonen. en ik hoor al veel mensen weer roepen, ja maar die hebben ook het minste inkomen of ze voelen zich niet begrepen. Maar ze mogen blij zijn dat ze een inkomen krijgen zonder dat ze er ook maar een ####### voor hoeven doen en als ze zich niet begrepen voelen dan is dat heel jammer hoor, maar ze zijn zelf hierheen gekomen. Dat is zoiets als bij een kennis mag logeren omdat je huis is afgebrand en dan gaat lopen zeiken over het feit je niet genoeg privacy hebt. Ben blij dat je daar mag logeren.

Ik ben met gepaste trots racist! En iedereen die het daar niet mee eens is komt maar bij mij verhaal halen.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ik heb hier geen woorden voor
                moslims
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik zeg niks
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ JTB (en misschien ook wel je wiskundeleraar) even een stukje uitleg over regel en uitzondering:
                    De regel is datgene wat in 9 van de 10 gevallen opgaat, de uitzondering is dat 10e geval...
                    Gezien je tekst leek je dat even niet te begrijpen vandaar deze toelichting.

Dat de werkelijkheid zelden gelijk is aan het ideaalbeeld ben ik uiteraard helemaal met je eens. Dat het streven wel altijd zo veel mogelijk gericht moet zijn op iets dat zo dicht mogelijk bij dat ideaal in de buurt komt ben je hopelijk met mij eens.
                    Zou je er dichter bij in de buurt komen door generalisatie en kwaad met nog veel kwader te vergelden, of door te proberen je hoofd te gebruiken en je niet te laten verblinden door statisch gezien kleine groepen?

En voor de duidelijkheid, ik heb net zo'n grote hekel aan die groep criminele, asociale, onruststokende allochtonen als iedereen hier. Waarbij ik wel direct aanteken dat ik ook een hekel heb aan criminele, asociale, onruststokende autochtonen.

Beesten verdedigen doe ik overigens zeker, als het honden of katten ofzo betreft.
                    Wanneer het over mensen gaat ben ik van mening dat bijvoorbeeld alle moslims over één kam scheren vanwege een kleine minderheid die zich absurd gedraagt bezopen is.
                    Dat is net zoiets als zeggen dat iedere voetbalsupporter een asociale, criminele reltrapper is. En dan vervolgens het liefst bijvoorbeeld Arie in elkaar gaan slaan omdat hij op het board roept voor Ajax te zijn en dus een voetbalsupporter is en dus een asociale, criminele reltrapper is.
                    Net zo vergezocht, net zo extreem en net zo belachelijk...

@ Arie: sorry voor het voorbeeld jongen, ik lijk je wel te moeten hebben vandaag maar wederom niet persoonlijk!!

Comment

Heb besloten mijn mening voor me te houden, het is toch zinloos.

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 02 2004,17:08)]@ Arie: sorry voor het voorbeeld jongen, ik lijk je wel te moeten hebben vandaag maar wederom niet persoonlijk!!
                        helemaal niet erg hoor,shannasse.

ik weet namelijk dat jij respect voor mij hebt en ik absoluut jou persoontje respecteer dus dan kunnen we alles tegen elkaar zeggen zonder daarbij iets persoonlijk op te vatten.

ik mag graag gequoot worden door een mooie vrouw dus ga zo door zou ik zeggen!

greetzz

Comment

Helemaal goed Arie!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 02 2004,17:08)]@ JTB (en misschien ook wel je wiskundeleraar) even een stukje uitleg over regel en uitzondering:
                            De regel is datgene wat in 9 van de 10 gevallen opgaat, de uitzondering is dat 10e geval...
                            Gezien je tekst leek je dat even niet te begrijpen vandaar deze toelichting.

Dat de werkelijkheid zelden gelijk is aan het ideaalbeeld ben ik uiteraard helemaal met je eens. Dat het streven wel altijd zo veel mogelijk gericht moet zijn op iets dat zo dicht mogelijk bij dat ideaal in de buurt komt ben je hopelijk met mij eens.
                            Zou je er dichter bij in de buurt komen door generalisatie en kwaad met nog veel kwader te vergelden, of door te proberen je hoofd te gebruiken en je niet te laten verblinden door statisch gezien kleine groepen?

En voor de duidelijkheid, ik heb net zo'n grote hekel aan die groep criminele, asociale, onruststokende allochtonen als iedereen hier. Waarbij ik wel direct aanteken dat ik ook een hekel heb aan criminele, asociale, onruststokende autochtonen.

Beesten verdedigen doe ik overigens zeker, als het honden of katten ofzo betreft.
                            Wanneer het over mensen gaat ben ik van mening dat bijvoorbeeld alle moslims over één kam scheren vanwege een kleine minderheid die zich absurd gedraagt bezopen is.
                            Dat is net zoiets als zeggen dat iedere voetbalsupporter een asociale, criminele reltrapper is. En dan vervolgens het liefst bijvoorbeeld Arie in elkaar gaan slaan omdat hij op het board roept voor Ajax te zijn en dus een voetbalsupporter is en dus een asociale, criminele reltrapper is.
                            Net zo vergezocht, net zo extreem en net zo belachelijk...

@ Arie: sorry voor het voorbeeld jongen, ik lijk je wel te moeten hebben vandaag maar wederom niet persoonlijk!!
                            haha ik weet wel wat regel en uitzondering is hoor, maar mijn wiskunde leraar zei dat altijd als grapje. Hij bedoelde het meer in de trant van: op iedere regel wel een uitzondering zodat het soms wel lijkt alsof er zonder uitzondering geen regel bestaat. Het is even doordenken!

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Ik ken de uitdrukking JTB dat is het punt niet.

Je stukje kwam alleen over alsof je de allochtoon die gewoon werkt, zich aanpast en ingeburgerd is de uitzondering noemt in plaats van de regel.
                              Daar reageerde ik op, dat is uiteraard juist de regel en de onaangepaste aso en/of extremist is de uitzondering...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 02 2004,20:48)]  Ik ken de uitdrukking JTB dat is het punt niet.

Je stukje kwam alleen over alsof je de allochtoon die gewoon werkt, zich aanpast en ingeburgerd is de uitzondering noemt in plaats van de regel.
                                Daar reageerde ik op, dat is uiteraard juist de regel en de onaangepaste aso en/of extremist is de uitzondering...
                                toch denk ik idd dat het er langzaam heengaat dat de allochtoon die gewoon werkt de uitzondering is. maar ook ik kan het fout hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X