Theo vermoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Theo vermoord

tis erg triest dat het er zo aan toe gaat hier in nederland
    waar gaat dit heen en waar zal het eindigen.

ik hoop dat ze die gast is een x echt goed strafen.

Who's the Chef

Mjah ik d8 dat ie al dood was eerlijk gezegt.....Maar niet leuk om dit weer te horen idd .. ze gaan er nu allemaal achtermekaar aan..Beroemd zijn is ook niet meer in ze voordeel dus :<...

Comment

http://www.condoleance.nl/registers/register_3395.html

voor de geen die er behoefte aan hebben

Who's the Chef

Comment

Was me compleet onduidelijk over welke Theo het ging eerlijk gezegd maar heb ff het nieuws bekeken en gaat dus over Theo van Gogh.
        Ik heb geen idee of de identiteit van de dader al bekend is, het zou mij iig niet verbazen als het een moslim betreft. De uitspraken die van Gogh over de Islam heeft gedaan kunnen haast niet anders dan haat oproepen bij bepaalde mensen...
        Begrijp me niet verkeerd, het blijft uiteraard volslagen bezopen als je vermoord wordt omdat je je mening uit.  
        Neemt niet weg dat zeker een zo publiek figuur z'n mening ook wel wat kan nuanceren zo af en toe, wanneer je totaal respectloos praat over grote bevolkingsgroepen maak je op z'n zachts gezegd geen vrienden natuurlijk.

Comment

dat soort lui verdient geen vrienden.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik zal mn mening maar niet verkondigen hier....
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wat mij betreft had hij gewoon gelijk wat die moslims betreft... blijkt nu toch wel weer wat een achterlijk volk het is!
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (owolde @ Nov. 02 2004,14:03)]Ik zal mn mening maar niet verkondigen hier....
                van mij mag je hoor
                als het te grof is wordt het wel gewijzigd
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Nov. 02 2004,14:11)]Wat mij betreft had hij gewoon gelijk wat die moslims betreft... blijkt nu toch wel weer wat een achterlijk volk het is!
                  Red doet het al voor me
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Stukje van Theo:

Gut, dat was nog een heel gedoe, verleden week zaterdagavond in de Amsterdamse Stadsschouwburg. Nadat ik Allahs chef-Propaganda van de afdeling België, de Heer Dyab Abou Jah Jah, ‘pooier van de Profeet ’ had genoemd, brak er enig tumult uit in de zaal.Meneer stond op,gevolgd door zijn roedel lulletjes rozewater in het zwart,die als knokploeg optreden om ongelovigen te intimideren.Omdat ik van nature van het harmoniemodel ben,zong ik Dyab na:“Allah weet het beter! Allah weet het beter!” Vervolgens stond de Heer Boris Dittrich (D66)op om te verklaren dat ik ‘een onbeschofte lul ’ ben,waarna ik mijn geachte opponent omschreef als ‘het zalvend glijmiddel van D66 ’. Kortom,het was een genoeglijke avond bij Happy Chaos.

Buiten probeerde journalist Yourie Albrecht de gekwetste
                    pooier terug op het podium te krijgen. Hij werd door vijf
                    lijfwachten beetgepakt en geslagen. Ondertussen legde de Heer Dittrich (D66)voor de camera ’s uit dat hij ‘absoluut solidair ’ was met de geëerde gast uit België..Een jongeman met een laag voorhoofd waarin een diepe rimpel Allah van Ground Zero probeerde te onderscheiden,deed intussen pogingen om Albrecht wegens geweldpleging te laten arresteren door twee passerende agenten.Dat was een aardig voorproefje van wat ons te wachten staat als de Heer Abou Jah Jah ‘langs demo-cratische weg ’ de Sharia,,de islamitische wet,aan ons heeft opgelegd.De lijfwachten meldden inmiddels ‘We maken dat varken af ’ of ‘We pikken het niet langer van dat varken ’, waarmee vermoedelijk mijn persoontje werd bedoeld.Het varken is een lief en intelligent dier en beschikt zeker over meer
                    hersens dan de sufferdjes waarmee de Heer Abou Jah Jah zich omringt.Ik vatte hun afkeer op als compliment.

Jammer dat de discussie niet doorging.Zo had ik bijvoor-
                    beeld willen vragen of Boris Dyab een aantrekkelijke man
                    vindt en,omgekeerd,van welke verdieping Dyab Boris als
                    sodomiet zou willen werpen?De Heer Aboe Jah Jah is een
                    religieuze fascist die Apartheid propageert,minstens zo
                    kwaadaardig als dat andere Verdriet van België,de Heer Filip de Winter (Vlaams Blok).En jammer genoeg is Dyab veel te laf om als gevangene van zijn eigen aanhang met woorden terug te slaan.Zou Allah niet altijd inspiratie geven?

De Heer Dittrich (D66)was één van de politici die twee jaar geleden champagne dronk toen het probleempje Fortuyn werd opgelost. Het was bepaald instructief om hem nu de aars van Aboe Jah Jah te zien likken. Laat ons hopen dat hier een mooie vriendschap opbloeit. Dat kwispelstaarten van Dittrich voor de laars die hem vertrappen wil, is wat in zijn partij vermoedelijk onder ‘de dialoog ’ verstaan wordt. Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirshi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger nog steeds vierentwintig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah,die publiekelijk verklaarde dat zij ‘haar mond moet houden ’ en ‘opgesloten ’ dient te worden..Dittrichs ‘begrip ’ en behoefte om aan te schurken bij de pooiers en fanatici van Hamas -en let wel,volgens mij is dat in Nederland een kleine minderheid -, is er mede verantwoordelijk voor dat hier in toenemende mate een klimaat van intimidatie heerst. Onder de honderden bijvalsbetuigingen die sinds zaterdag mijn kant opkwamen -met sommige vrienden heb ik geen vijand meer nodig; anderen verrasten me -klonk telkens weer:“Pas toch op!”

Het optreden van Dittrich was de smakeloze Judaskus van een politicus die even veel ambitie heeft als gebrek aan talent. Het was heel leerzaam om dat type Nieuwe NSB ’er, Dittrich, in de weer te zien. Een aangever. Een onderkruiper. Een anti-democraat (D66).Laat ons hem gedogen met de deernis die collaborateurs toekomt
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 02 2004,13:28)]Was me compleet onduidelijk over welke Theo het ging eerlijk gezegd maar heb ff het nieuws bekeken en gaat dus over Theo van Gogh.
                      Ik heb geen idee of de identiteit van de dader al bekend is, het zou mij iig niet verbazen als het een moslim betreft. De uitspraken die van Gogh over de Islam heeft gedaan kunnen haast niet anders dan haat oproepen bij bepaalde mensen...
                      Begrijp me niet verkeerd, het blijft uiteraard volslagen bezopen als je vermoord wordt omdat je je mening uit.  
                      Neemt niet weg dat zeker een zo publiek figuur z'n mening ook wel wat kan nuanceren zo af en toe, wanneer je totaal respectloos praat over grote bevolkingsgroepen maak je op z'n zachts gezegd geen vrienden natuurlijk.
                      je bedoelt het goed hoor,shannasse maar we leven in een land waar vrijheid van mening een groot goed is en dat word op deze manier wel heel erg moeilijk!

al zou ik nog zo kortzichtig zijn en elke allochtoon een ##### vinden dan is dat MIJN recht!

wat een ander daarvan vind kan me geen reet schelen want ik heb OOK mijn rechten net als hun!

hun mogen toch openlijk uiten dat ongelovigen honden zijn?
                      dat homo's erger zijn dan varkens en afgemaakt dienen te worden?

dan mag ik zeggen dat ik dat ik het moslimgeloof een achterlijke cultuur is die bestaat uit een hoop imbeciel*n bij elkaar!

het het maakt me geen ene ****** uit wat een ander van mijn gedachten vind,je hebt het maar te respecteren net zoals ik dat tuig moet accepteren.....

ik ben p*ssig!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!!!&#33 ;!!!!!

Comment

Van Gogh maakte er geen geheim van dat hij door zijn stellingname geregeld werd bedreigd. "Heel vaak, telefonisch, schriftelijk, om nog maar te zwijgen van al die klachten bij discriminatiemeldpunten. (...) Waarom zou ik een moslim niet mogen uitmaken voor geitenneuker? Ten eerste heeft geestelijk leider Khomeini ooit zelf geschreven dat als de vrouw ongesteld is, de man een geit mag nemen.

Ten tweede, op straat worden Nederlandse vrouwen toch ook voortdurend voor hoer uitgescholden door Marokkanen? Moeten wij dat wel pikken? Wat is dat voor rare vorm van tolerantie?"

Ik ben ervoor om een paar moskee'n af te branden

Op het forum van marokko.nl verscheen kort na de moord de volgende tekst “ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!! ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND!”. Het forum is nu niet meer te bereiken.

Comment

damens en heren hier even een update van het laatste nieuws wat betrefd dit onderwerp

Theo van Gogh (47) is dinsdagmorgen rond negen uur doodgeschoten op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam voor het stadsdeelkantoor Oost. Dat heeft de politie bevestigd. De dader is na een klopjacht via het Oosterpark op de Mauritskade aangehouden. De verdachte is een 26-jarige Amsterdammer. De man heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit.
                          Van Gogh zat op zijn fiets toen hij door de dader, die ook op een fiets zat, werd ingehaald en beschoten. Bij het stadsdeelkantoor Oost liet Van Gogh zijn fiets vallen en rende naar de overkant van de straat. De dader heeft daar weer op hem geschoten en hem ook gestoken. Van Gogh zakte in elkaar en overleed aan zijn verwondingen.
                          Van Gogh zou zijn gevonden met een brief op zijn buik. Volgens geruchten is deze met een mes in zijn borst vastgestoken en zou het gaan om een brief met islamitische teksten. Ooggetuigen meldden dat de dader een islamitisch uiterlijk had. De politie heeft de dader opgepakt.
                          De schutter zou zich nog even over het lichaam van Van Gogh hebben gebogen om te zien of hij werkelijk overleden was. Vervolgens vluchte hij het Oosterpark in.
                          De politie wilde de identiteit van het slachtoffer nog niet bekend maken.

ik wordt er alleen maar kwader om
                          diep diep triest

Who's the Chef

Comment

ik kan gelukkig nog steeds nuanceren dus die pretkerken afbranden is wat radicaal imo maar ik begijp WEL het gevoel van de "gewone" nederlander.

wij worden achtergesteld in ons land terwijl die gasten alle mogelijkheden krijgen hier die wij nooit in hun land zouden krijgen.

en dan nog blijven klagen........

ik voel op dit moment alleen nog maar haat......

met dank aan een of andere gelovige idio*t die 5x per dag bid naar de kerstman!

dit gaat alleen maar erger worden in dit land......

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 02 2004,15:02)]hun mogen toch openlijk uiten dat ongelovigen honden zijn?
                              dat homo's erger zijn dan varkens en afgemaakt dienen te worden?

dan mag ik zeggen dat ik dat ik het moslimgeloof een achterlijke cultuur is die bestaat uit een hoop imbeciel*n bij elkaar!

het het maakt me geen ene ****** uit wat een ander van mijn gedachten vind,je hebt het maar te respecteren net zoals ik dat tuig moet accepteren.....
                              Nee, wat mij betreft mogen zij dat niet net zoals jij dat niet mag.
                              Vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot goed, maar dat zijn tolerantie en respect voor elkaar ook!!

Je zegt dat iedereen jouw mening maar moet respecteren maar waar blijft jouw respect voor anderen?
                              Respect kan alleen maar wederzijds bestaan...

En uiteraard mag je een mening hebben over bepaalde mensen en die ook verkondigen, je mag zelfs een mening hebben over grote groepen mensen of een geloof. Maar als je begint vanuit een basis van RESPECT voor het feit dat iemand andere ideeën kan hebben dan jijzelf, waarbij anders uiteraard niet per definitie fout betekend, zal de mening genuanceerder zijn en uiteraard ook beter overkomen.

Iedereen is ongetwijfeld bekend met de uitdrukking 'wat de boer niet kent dat vreet hij niet'.
                              Veel te veel mensen hebben een mening over bijvoorbeeld de islam zonder er ook maar iets vanaf te weten, deze mening is alleen gebaseerd op excessen die het nieuws halen of globale waarnemingen uit eigen omgeving. Waarbij de grondslag hetzelfde is als in het spreekwoord, het is anders en ik ken het niet dus moet het eigenlijk wel fout zijn...

Wie heeft er het recht om de hele islam en alle moslims te kleineren, vernederen en/of veroordelen?
                              En wie heeft diezelfde rechten als het bijvoorbeeld gaat om homo's, joden, ariërs, christenen, mannen, vrouwen, gehandicapten, zwarten, asiaten, hindoes of voor mijn part marsmannetjes?
                              Als je het mij vraagt helemaal niemand!!
                              Zonder respect komen we nergens en respectvol veroordelen of vernederen is nu eenmaal behoorlijk onmogelijk...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X