Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb ik toch een vraagje hoor Xeno, hoe weet jij zo zeker dat alle mensen die op de Dam herrie stonden te maken het uit de grond van hun hart serieus menen en dat op die bijeenkomst van moslims iedereen schijnheilig was?
Waar baseer je die overtuiging nu eigenlijk op?
Ach rot op...Ik vind dat belachelijk das wel het laatste wat je van ze gaat verw8ten...je moet niet denken dat ik racist ben ofzo,maar willen ze het beste voor ons land en het veiligst dan moeten ze die k u t marokannen en turken eruit knikkeren..einde verhaal...Soms wou ik dat fortuyn niet gedood was..
UTRECHT - 05/11/04 - De crematie van Theo van Gogh wordt aanstaande dinsdag live uitgezonden op Nederland 2. Dat bevestigt Doesjka van Hoogdalem, woordvoerder van Van Goghs productiemaatschappij Column Producties. De NOS zal voor de uitzending zorgen.
De crematie begint om 17.00 uur. Buiten De Nieuwe Ooster in de Amsterdamse Watergraafsmeer, waar de uitvaart plaatsvindt, zullen schermen komen te staan waarop de gebeurtenis voor iedereen te volgen is.
Het 'afscheidsfeest' van Van Gogh, de avond voor de crematie, is niet voor iedereen toegankelijk. Het feest is besloten en daarom alleen voor genodigden, familie en goede vrienden van de columnist en filmmaker.
Uitgegeven: 5 november 2004 14:29
Laatst gewijzigd: 5 november 2004 15:14
UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.
Volgens woordvoerder A. Boujoufi van de Unie van Marokkaanse Moskeeën was er op verschillende plekken in de moskee brandbare vloeistof verspreid. Maar omdat het gloednieuwe gebouw nog niet ingericht is, kon het vuur zich op het kale beton niet uitbreiden. De daders waren binnengekomen nadat ze een ruit hadden ingeslagen.
Boujoufi zegt dat de betrokkenen bij de moskee geschrokken maar kalm op de brandstichting hebben gereageerd. Omdat de daders niets achter hebben gelaten, is over hun motief niets bekend. De opening van de moskee, gepland over ongeveer twee maanden, loopt door de brand geen vertraging op.
Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 05 2004,14:36)]Onderwerp bij deze helaas gesloten.
En weer geopend.
Greets...
open en dicht.....
lijkt mij verstandig om hem lekker gesloten te houden aangezien dit een erg emotioneel onderwerp is.
ik heb in ieder geval weinig zinnigs meer te melden behalve dan dat ik het jammer vind dat de tolerantie in nederland een gevoelige klap heeft gekregen.....
props voor iedereen die zn verstand nu gebruikt en inziet dat haat niet opschiet!
Citaat[/b] (red @ Nov. 02 2004,14:11)]Wat mij betreft had hij gewoon gelijk wat die moslims betreft... blijkt nu toch wel weer wat een achterlijk volk het is!
hoezo achterlijk volk ? dus ik ben ook achterlijk terwijl ik er niks mee te maken heb ?
je moet niet iedereen over 1 kam scheren makker
toen volkert pim vermoorde hoorde je mij ook niet zeggen dat het een achterlijk volk was.
Ik bedoel dat moslims een hoop gebruiken en gewoonten hebben die in mijn ogen achterlijk zijn.... net zoals je bij alle andere geloven en overtuigingen ook hebt.... Ik ben blij dat ik in geen god geloof want dat scheelt een hoop ellende... In mijn ogen mogen ze alle geloven afschaffen omdat alle oorlogen en en een hoop ellende in de wereld door geloof aangewakkert word...
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment