Theo vermoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat te fok. dat is een wel heel erg lang verhaal.

all I can say is: VOTE FOR GEERT WILDERS
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

2 minuten in de ring met deze beesten en ze kunnen het woord geloof nog niet meer dromen
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sorry maar dit ging veel te ver...

Greets...

Comment

Helemaal mee eens!!!
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Heb ik toch een vraagje hoor Xeno, hoe weet jij zo zeker dat alle mensen die op de Dam herrie stonden te maken het uit de grond van hun hart serieus menen en dat op die bijeenkomst van moslims iedereen schijnheilig was?
            Waar baseer je die overtuiging nu eigenlijk op?

Comment

Ach rot op...Ik vind dat belachelijk das wel het laatste wat je van ze gaat verw8ten...je moet niet denken dat ik racist ben ofzo,maar willen ze het beste voor ons land en het veiligst dan moeten ze die k u t marokannen en turken eruit knikkeren..einde verhaal...Soms wou ik dat fortuyn niet gedood was..

Greetzz

Comment

Ten eerste, rot zelf maar op.
                Ten tweede, als je er zo heilig van overtuigd bent dat alle moslims hetzelfde zijn, dat Nederland er zoveel beter van wordt als iedereen die het lef heeft een bepaald geloof te hebben het land wordt uitgegooid, en dat er uiteraard niet één daarvan een moord net zo erg zou kunnen vinden als jijzelf... Dan denk ik inderdaad dat je een rascist bent.
                Je mag evengoed denken wat je wilt natuurlijk hè, is het mooie van Nederland, maar dat mag ik gelukkig ook.

Maar misschien is het wel een wereld idee dat je oppert hoor.
                Eerst de vrijheid van godsdienst afschaffen en daardoor alle moslims eruit, vervolgens een mooie muur om Nederland heen (waar ken ik dit ook alweer van...) en dan maar zien welke vrijheden volgen.
                Tegen die tijd zijn er immers vast wel weer mensen met radicale ideeën en uitspattingen, die we dan op één hoop gooien met nog heel veel andere mensen die in ieder geval één overeenkomst hebben. Schaffen we daar ook weer een vrijheid voor af om die met z'n allen eruit te knikkeren en vervolgens verhogen we gewoon de muur nog een beetje.
                Het zal de overbevolking in ieder geval vast wel oplossen.

Comment

sja dan een flinke regenbui en heelnederland de kraan open zetten en we kunnen met zijn allen in bad

Who's the Chef

Comment

Xeno, gelieve op uw woordkeuze te letten, iedereen mag over het voorval zijn mening geven maar woorden als 'rot op' hoe je beter voor uzelf

Grtz
                    stil growing

Comment

Onderwerp bij deze helaas gesloten.

En weer geopend.

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

UTRECHT - 05/11/04 - De crematie van Theo van Gogh wordt aanstaande dinsdag live uitgezonden op Nederland 2. Dat bevestigt Doesjka van Hoogdalem, woordvoerder van Van Goghs productiemaatschappij Column Producties. De NOS zal voor de uitzending zorgen.

De crematie begint om 17.00 uur. Buiten De Nieuwe Ooster in de Amsterdamse Watergraafsmeer, waar de uitvaart plaatsvindt, zullen schermen komen te staan waarop de gebeurtenis voor iedereen te volgen is.

Het 'afscheidsfeest' van Van Gogh, de avond voor de crematie, is niet voor iedereen toegankelijk. Het feest is besloten en daarom alleen voor genodigden, familie en goede vrienden van de columnist en filmmaker.

Greets...

Comment

Brand in Utrechtse moskee

Uitgegeven: 5 november 2004 14:29
                          Laatst gewijzigd: 5 november 2004 15:14

UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.

Volgens woordvoerder A. Boujoufi van de Unie van Marokkaanse Moskeeën was er op verschillende plekken in de moskee brandbare vloeistof verspreid. Maar omdat het gloednieuwe gebouw nog niet ingericht is, kon het vuur zich op het kale beton niet uitbreiden. De daders waren binnengekomen nadat ze een ruit hadden ingeslagen.

Boujoufi zegt dat de betrokkenen bij de moskee geschrokken maar kalm op de brandstichting hebben gereageerd. Omdat de daders niets achter hebben gelaten, is over hun motief niets bekend. De opening van de moskee, gepland over ongeveer twee maanden, loopt door de brand geen vertraging op.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 05 2004,14:36)]Onderwerp bij deze helaas gesloten.

En weer geopend.

Greets...
                            open en dicht.....

lijkt mij verstandig om hem lekker gesloten te houden aangezien dit een erg emotioneel onderwerp is.

ik heb in ieder geval weinig zinnigs meer te melden behalve dan dat ik het jammer vind dat de tolerantie in nederland een gevoelige klap heeft gekregen.....

props voor iedereen die zn verstand nu gebruikt en inziet dat haat niet opschiet!

greetzzz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (red @ Nov. 02 2004,14:11)]Wat mij betreft had hij gewoon gelijk wat die moslims betreft... blijkt nu toch wel weer wat een achterlijk volk het is!
                              hoezo achterlijk volk ? dus ik ben ook achterlijk terwijl ik er niks mee te maken heb ?
                              je moet niet iedereen over 1 kam scheren makker

toen volkert pim vermoorde hoorde je mij ook niet zeggen dat het een achterlijk volk was.

Comment

Ik bedoel dat moslims een hoop gebruiken en gewoonten hebben die in mijn ogen achterlijk zijn.... net zoals je bij alle andere geloven en overtuigingen ook hebt.... Ik ben blij dat ik in geen god geloof want dat scheelt een hoop ellende... In mijn ogen mogen ze alle geloven afschaffen omdat alle oorlogen en en een hoop ellende in de wereld door geloof aangewakkert word...
                                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X