Polsbandje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Polsbandje.

Balkenende blij met polsbandje voor respect

Uitgegeven: 24 november 2004 15:23
    Laatst gewijzigd: 24 november 2004 15:24

DEN HAAG - Premier Balkenende is "zeer ingenomen" met een initiatief van enkele Amsterdammers om met oranje polsbandjes uiting te geven van respect en tolerantie. "We moeten de spiraal van het negativisme doorbreken. Het is nodig om respect voor elkaar ook echt zichtbaar te maken".

Het polsbandje is een particulier initiatief van onder anderen acteur Thom Hofmann, auteur Mark Blaisse en filmproducente Paula Vos. Zij hebben de landelijke actie Respect2All opgezet. Over twee weken zullen een miljoen polsbandjes te koop zijn voor 1 euro per stuk.

Ministerraad

Balkenende kreeg woensdag het eerste exemplaar overhandigd en kocht meteen een doos polsbandjes om vrijdag in de ministerraad uit te delen. Hij zal het bandje zelf dragen en weet zeker dat de bewindslieden hem volgen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Lekker hele dag met een polsbandje gaan lopen voor respect waar gaat dit heen . Ken toch ook wel zonder :/

Comment

ja dat is een goeie

aan de ene kant denk ik`" ja ik draag hem" en de andere kant nee.

moet ik zo laten zien dat ik respect voor iedereen heb ( moet eigenlijk ook zo kunnen, zonder iets)

en draag je er geen, dan heb je kans dat ze je pakken, want je draagt zo'n bandje niet! (dus geen respect voor anderen)

ik vind het allemaal te ver gaan als we overal een bandje voor moeten gaan dragen.( maar waarschijnlijk kan dat niet anders in nederland)

groetjes corina

Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

allemaal onzin!

dat idee hebben ze zeker over genomen van Lance Armstrong met zn gele bandje....

greetzz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 24 2004,15:52)]allemaal onzin!

dat idee hebben ze zeker over genomen van Lance Armstrong met zn gele bandje....

greetzz
          wat deed die dan met geel bandje ?

Comment

Ik ga echt niet met een oranje bandje om mijn pols lopen, om aan te tonen dat ik respect heb voor andere.Dat laat je niet zien door een bandje, maar op een andere manier
            Ik vind het onzin..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Had mijn commentaar nog niet gegeven maar vind het ook onzin.
              Wel typisch een Balkenende aktie, die voelt zich vreselijk "the man" met dat bandje waarschijnlijk...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Nov. 24 2004,15:53)]wat deed die dan met geel bandje ?
                Een signaal afgeven dat je onderzoek naar k#nker steunt.

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Vind het ook onzin allemaal. Bovendien ga ik niet met zo'n bandje om mijn arm lopen, dat vind ik lastig. Heb een horloge om, en verder geen extra belasting als kettingen/bandjes/ringen, enz.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

komaan he mannen allemaal jullie orangje polsbandje aan, jullie kunnen wel tijdens een match of eender ander nederlands gebeuren jullie onderdompelen in orangje dus moet dat ook nu zijn. Het is zo zot of ze bedenken het in nederland hahahahahahahahaha , kom hier niet meer recht

Grtz
                    stil growing

Comment

wacht maar snip dit idee nemen jullie in belgie strax over en dan zeggen jullie dat jullie het zelf hebben bedacht alleen jullie doen dan roze bandjes
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Nov. 24 2004,21:10)]       komaan he mannen allemaal jullie orangje polsbandje aan, jullie kunnen wel tijdens een match of eender ander nederlands gebeuren jullie onderdompelen in orangje dus moet dat ook nu zijn. Het is zo zot of ze bedenken het in nederland hahahahahahahahaha , kom hier niet meer recht  

Grtz

Zo ideen zijn echt wel triestig, ik denk dat ze hopeloos aan het worden zijn bij jullie.

Maar zo zeggen ze in Belgie ; hier is er nikske aan de hand, alles veloopt hier zonder problemen...

Jawadde..loopt maar nen keer in antwerpen/brussel/luik/charleroi...als je deze 4 doet op één nacht heb je veel kans om in de gazet te staan de volgende dag.

Maar bij ons dus NIKS aan de hand.

Viva la belgique den bananenrepubliek.

grtz wim(meke)
                        Elk pondje komt door het mondje !!!
                        Denk je sterk.

Comment

als dat de actie is tegen moslim geweld?
                          hm. dat zal zeker helpen
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hahaha dis wel heel heel triest..
                            Toen er een paar jaar geleden een aanslag werd gepleegd in Amerika en Kok kwam voor tv had je het idee die man is een leider.
                            Als dat goedkope aftreksel van Harry Potter op tv komt heb ik altijd het gevoel dat je em niet serieus kunt nemen..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (owolde @ Nov. 25 2004,14:48)]Hahaha dis wel heel heel triest..
                              Toen er een paar jaar geleden een aanslag werd gepleegd in Amerika en Kok kwam voor tv had je het idee die man is een leider.
                              Als dat goedkope aftreksel van Harry Potter op tv komt heb ik altijd het gevoel dat je em niet serieus kunt nemen..
                              Vind ik eigenlijks wel een geniale naam voor hem

Elk pondje komt door het mondje !!!
                              Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X