Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 01 2004,12:52)]Haha, met jou mag Cur een kamer nemen hoor Arie zou me geen bal interesseren...
Daar ken ik hem goed genoeg voor, nul komma nul probleem!
Misschien is Shannesse meer voor het webcam gebeuren
grtz
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 01 2004,12:52)]Haha, met jou mag Cur een kamer nemen hoor Arie zou me geen bal interesseren...
Was niet met de cam hoor maar inderdaad met broertje...
Wil uiteraard best antwoord geven maar zie totaal het verband niet tussen Cur en Arie, een kamer en een webcam.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment