Robinson

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Robinson

Hoi,
    Normaal gezien moeten jullie nederlanders ook naar expeditie robinson kunnen kijken (sbs6)

Nou las ik vandaag in de humo over een interview van Klaar over Mick  (het asociaal opgefokt varken dat nog een gevangenisstraf moet gaan uitzitten).
    Heeft iemand tijdens gevecht onder auto gestoten en die persoon is overleden.

Klaar: Bovendien hab mick gezegd dat hij zichzelf ingespoten had met het product nandrolon : 'daarvan recupereer je sneller'    Met andere woorden: hij speelde ook nog eens vals...

Zozo, dopinggebruik bij expeditie Robinson....nu gaan ze al moeten beginnen met dopingtests voor robinson.

Mich the Dick...wie goed doet verdient goed !!  

grtz wim(meke)

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Hij zat met 2 draken in de bush op enig moment dus die deca-dick had hij toch wel gehad...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kijk nooit naar die serie, kan er dus niet over meepraten..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 27 2004,19:26)]Hij zat met 2 draken in de bush op enig moment dus die deca-dick had hij toch wel gehad...

Greets...

Denk je sterk.

Comment

Als je goed naar die kerel kijkt is hij ook weinig afgevallen in al die weken zonder bijna degelijk voedsel, als je naar die andere gasten kijkt , zeker die mohammed die was serieus vel over been

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Nov. 27 2004,20:01)]Als je goed naar die kerel kijkt is hij ook weinig afgevallen in al die weken zonder bijna degelijk voedsel, als je naar die andere gasten kijkt , zeker die mohammed die was serieus vel over been

Grtz
              Maar onzen halven indiaan zou daar nog wel een jaartje mogen zitten om te cutten

Denk je sterk.

Comment

Vergis je daar niet in hoor, ook Frank is al heel veel afgevallen. Vergelijk maar eens beelden van de eerste aflevering met nu.
                Mick zou best eens wat gebruikt kunnen hebben, of dat specifiek vlak voor de expeditie was of niet... Wie zal het zeggen. Als die speculatie eenmaal bestaat is het makkelijk om 'bewijzen' te vinden natuurlijk, zeker bij zo'n opgefokt mannetje. Het zou best kunnen trouwens, of hij er dan ook daadwerkelijk baat bij heeft weet ik zo net nog niet.

Comment

Ik had toch al een vermoeden als ik zo al die afleveringen bekeek, heb niet direct aan as gedacht, maar vond toch dat hij niet vermagerde als de rest, en zoals Ms S al aangaf is frank ook serieus vermagerd, maar als die terug in zijn oude eet gewoonte valt gaat hij dubbel zoveel aankomen denk ik.
                  Als je die mohammed op het einde zag die kerel was vel over been en had helemaal geen fut meer die was gewoon op, en dan die mick in de mangrove nog gezeten met nog minder eten

Grtz
                  stil growing

Comment

maar ik moet zeggen dat het wel super spannend is ben blijft toch of niet??
                    Who's the Chef

Comment

Mag hopen dat die Shandynogwat ( miss fitness ) het gaat winnen...
                      Anders die dakdekker maar zeker niet één van die andere 2...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 28 2004,08:51)]Mag hopen dat die Shandynogwat ( miss fitness ) het gaat winnen...
                        Anders die dakdekker maar zeker niet één van die andere 2...

Greets...
                        Ik hoop ook op Shandinella, ze is fysiek het beste (zoals met de krachtproef) en heb ze vorige week bezig gzeien met een showke en ja....zag er wel goed uit toch.

Eigenlijk mogen ze allemaal winnen behalve Ronald die zodanig zielig doet dat ik er medelijden met krijg.

Alles is in orde zegt hij, ik kom met iedereen overeen...    slecht inschattingsvermogen denk ik en nog een beetje dom ook.

Kzijn content, alle rotte appels liggen eruit.

Morgen weten we wie gewonnen heeft, ik hoop shandinella of mijne indiaan.

grtz wim(meke)

Denk je sterk.

Comment

het is nu dus feest in huize Wimmeke

greetzz

Comment

Ik kijk nog steeds niet dus

grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

het is al afgelopen hoor,harold.

je mag dus weer

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X