excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• excuses aan de marokaanse gemeenschap

vrienden,
    vanmorgen moest ik op politieburo melden. ik ben verdacht van discrimineren op internet. Uiteraard heb ik me wel eens kritisch uitgelaten over allochtonen en met name marokkanen. dit is altijd in onderwerpen geweest waardoor marokkanen slecht in het nieuws waren gekomen. Tijdens het verhoor werd mij de post van 13 februari voorgelezen. Deze post is inmiddels verwijderd door bodynet op laste van justitie. deze post was buiten alle proporties grof tegen marokkanen gericht. Op het moment dat de agent mij de post voorlas kon ik alleen maar bedenken dat ik onder invloed van alcohol geweest moet zijn en dat het onderwerp hierover wel heftig geweest moest zijn. Omdat ik op het moment dat in mn eigen dorp een agent mij voorlas wat ik ruim een jaar geleden heb gezegd, realiseerde ik me pas echt wat voor invloed/ gevolgen dit kan hebben. dit heb ik mij zeker op dat moment niet gerealiseerd. een van de vragen was: kan je je voorstellen dat er marokkaanse mensen zijn die dit als beledigend kunnen ervaren (ofzo). hierop antwoordde ik : natuurlijk. het was dan ook grof. ik denk niet dat er nog zon post van mij te vinden is. Omdat ik in deze post erg heb gegeneraliseerd en alle marokkanen op een hoop gooide, bied ik hierbij mijn excuses aan, aan de marokkaanse gemeeschap die NIET met justitie in aanraking is geweest. deze mensen hebben het niet verdiend om in hetzelfde licht te staan als de wel-criminele marokkanen. hier laat ik het bij je mag reageren als je wil. hoeft niet.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

En dit is serieus, Bruce? Weet niet goed wat ik ervan moet denken eigenlijk..........
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Waarom bied jij je excuses aan? Het is netjes ja maar waarom?
      Krijg je kogelbrieven door de bus ofzo?
      You can be part of my meal tonight.

Comment

zoals er staat moest hij zich melden op bureau.

al ben ik benieuwd in hoeverre de wet op privacy is geschonden aangezien er blijkbaar via een ip adres een provider is achterhaald.

Desalniettemin word nu op 1 post gebaseerd dat bruce de hele marokaanse gemeenschap op 1 kam scheerde terwijl er duidelijk was dat hij respect had voor de mensen die wel hard werkte..

Ben benieuwd wat het word kerel. sterkte

Comment

Originally posted by PoSSeltje View Post
          zoals er staat moest hij zich melden op bureau.

al ben ik benieuwd in hoeverre de wet op privacy is geschonden aangezien er blijkbaar via een ip adres een provider is achterhaald.

Desalniettemin word nu op 1 post gebaseerd dat bruce de hele marokaanse gemeenschap op 1 kam scheerde terwijl er duidelijk was dat hij respect had voor de mensen die wel hard werkte..

Ben benieuwd wat het word kerel. sterkte
          Wordt hij dan gesommeerd zijn excuses aan te bieden?
          Ik vind het ronduit belachelijk dat de politie dit doet, maar dat is mijn mening maar weer.

Heb jij er gevolgen aan over gehouden Bruce?
          You can be part of my meal tonight.

Comment

Haha moest meteen hieraan denken :
            premiersdebat: Geert Wilders biedt excuses aan marokanen en balkenende reden voor falen als leider - YouTube

Comment

Begrijp dat je een moment van berouw even publiek moet tonen chef, maar hoop dat je nu niet zo soft bent geworden als het lijkt. En discriminatie, echt een bullshitklacht. De politie heeft echt geen reet beter te doen dan op fora te modereren? Wat een kutland zijn we geworden.

Hoop wel dat de kous er verder mee af voor je is Bruce, want het is gewoon belachelijk dat je hiervoor naar het bureau moet komen omdat er een persoon weer eens te lange tenen heeft gehad.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb in die post wel alles over 1 kam geschoren. de tekst zal ik maar niet herhalen. kwam erop neer : allemaal dr uit. ik MOET geen excuses maken. ik sta echter aan het begin van een proces en ik wil dus duidelijk maken dat ik dat niet zo bedoelde.
                De politie heeft me niet gesommeerd dit te doen.
                Last edited by GeneralIx; 21-04-2012, 10:31.

Comment

politie heeft hier niks mee te maken verders jongens. er is iemand geweest die dit heeft gelezen en aangifte heeft gedaan bij een instantie die discriminatie op internet .... euh.. soort meldpunt ofzo.
                  politie krijgt dan opdracht van justitie om mij te verhoren. en verhoor ging goed. lof voor deze agent!
                  en nee ik ben niet soft, gen. maar soms moet je je verstand gebruiken

Comment

Oh dat internetmeldpunt, daar heb ik op geenstijl wel eens een droevig stukje over gelezen:,)
                    Wat een bullshit zeg. Vrijheid van meningsuiting geld voor de holocaustontkennende Imam, dus ook voor jou.
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      ik heb in die post wel alles over 1 kam geschoren. de tekst zal ik maar niet herhalen. kwam erop neer : allemaal dr uit. ik MOET geen excuses maken. ik sta echter aan het begin van een proces en ik wil dus duidelijk maken dat ik dat niet zo bedoelde.
                      De politie heeft me niet gesommeerd dit te doen.
                      Ik vraag me af hoeveel marokanen er op het politiebureau zitten om zich te verantwoorden over racistische uitlatingen jegens autochtone Nederlanders?

@ Bruce, Zolang jij maar op blijft komen voor de torren, vind ik jou een toffe kerel!

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        er is iemand geweest die dit heeft gelezen en aangifte heeft gedaan bij een instantie die discriminatie op internet
                        Dat moet me toch een simpele ziel zijn geweest...

Comment

een van de vragen was: kan je je voorstellen dat er marokkaanse mensen zijn die dit als beledigend kunnen ervaren (ofzo

Meen je niet..

Laat ze boeven vangen teribglijers

Comment

What the fuck? (ik reageeer hier later wel op voor ik dingen neerzet die nog veel en veel verder gaan, godverdomme grafzooi )
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Mhm en ik dacht dat België erg is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies