Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Wat mannen van mij denken.
1,86 lang.
Lang blond haar, kupje c meer been dan lijf.
Mannen vinden altijd wel wat van me.
Dat gaat van zelf over.
Ik ben de enigste vrouw die gezellig tussen de mannetjes doet buffelen.
Ik ben bevoorrecht.
Ik sta tussen de hard werken mannen met droge spieren en ze zeggen allemaal gedag tegen , lachen naar me, praten met me en geven af en toe complimenten.
Wat mannen van mij denken.
1,86 lang.
Lang blond haar, kupje c meer been dan lijf.
Mannen vinden altijd wel wat van me.
Dat gaat van zelf over.
Ik ben de enigste vrouw die gezellig tussen de mannetjes doet buffelen.
Ik ben bevoorrecht.
Ik sta tussen de hard werken mannen met droge spieren en ze zeggen allemaal gedag tegen , lachen naar me, praten met me en geven af en toe complimenten.
mannen vinden van alles wel wat of je nou blond of brunette bent
voor vrouwen geld het zelfde die vinden ook wel van alles wat
Ja sorry.........wees blij dat jij geen platte ass hebt
Maar jij mag altijd trainen natuurlijk, graag zelfs
Jij weet nog steeds niet dat het eigenlijk een soort misplaatste schoudervulling-pads zijn?
Als jij niet oplet ben ik ook altijd aan mijn kont aan het graaien, om die dingen weer op de juiste plek te brengen. Met de meeste oefeningen blijven ze wel zitten... maar die box jump squats, of hoe die dingen ook heten, was een hel daarmee
De meeste mannen zijn behulpzaam in de sportschool met uitleggen van een oefening op met helpen een oefening goed uit te voeren (naar een vrouw toe maar ook onderling helpen ze elkaar veel) dus ik denk dat ze over het algemeen aan trainen denken en heel hard trainen. Soms luister ik hun gesprekken af en dan praten ze altijd over sport gerelateerde onderwerpen of politiek. Kortom niks interessants!
Jij weet nog steeds niet dat het eigenlijk een soort misplaatste schoudervulling-pads zijn?
Als jij niet oplet ben ik ook altijd aan mijn kont aan het graaien, om die dingen weer op de juiste plek te brengen. Met de meeste oefeningen blijven ze wel zitten... maar die box jump squats, of hoe die dingen ook heten, was een hel daarmee
Er zijn ook gewoon kontpads hoor?
Dus dat word zaterdag jump squats op de box en me camera in de aanslag
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment