Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik irriteer me altijd aan van die vrouwen die apparaten bezet houden (campers) en een gewicht gebruiken waarmee ik betwijfel dat je iets traint. Verder heb ik wel respect voor vrouwen die ik echt hard zie trainen en hun best zie doen. Maar al ze het grootste gedeelte van de tijd besteden aan hun smartphone alsjeblieft rotop ga ergens anders trainen. Bij de freeweights zie ik ook wel eens een vrouw binnenlopen maar meestal is dat enkel om te kijken hoe hun vriendje het doet, zou mij persoonlijk alleen maar afleiden.
Ik daarentegen irriteer me mateloos aan die kleuters/pubers die alles bezet houden en die denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben.
Dat vind ik best zielig dat je zulke dingen zou dragen..
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment