Het Horloge Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Soms. Als je 50 kg weegt en 2.10 m bent, valt hij uit de toon. Anders moet dat gewoon kunnen.
    Had laatst een Omega Planet Ocean 45.5mm om, was mij echt veel te groot, de 42mm versie past mij echt veel beter.

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
      Ik wil helemaal geen horloge, ik kijk wel even op mijn telefoon.
      Idem.
      It's a lifestyle - train like there's no finish line.

Comment

• dem everyday beater Seiko:
        Last edited by GeneralIx; 09-08-2013, 14:49.

Comment

• Seiko heeft mooie dingen, maar die style vind ik niet veel aan

heb liever zoiets

Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
            Seiko heeft mooie dingen, maar die style vind ik niet veel aan

heb liever zoiets

Smaken verschillen he

Comment

• Ik draag nooit een horloge. Verschrikkelijk zo'n ding aan je pols!
              Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• Dit is hem op het moment. Perfect draagcomfort omdat hij van titanium is en dus lekker licht en nooit de batterij hoeven vervangen.
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Gister deze gekregen voor mijn verjaardag! Draag normaal nooit horloges maar nu moet het maar!

Iemand enig idee of dit merk een beetje betrouwbaar en kwalitatief goed is?
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Inmiddels met een wat strakker bandje eromheen.

Comment

• https://trendjuwelier.xcdn.nl/RM2000...i/AR5890-1.jpg

word er al bijna nat van als ik hem zie,

ben niet van de horloges en draag er nooit 1, maar als ik deze voor mn verjaardag zou krijgen

Comment

• Ik blijf me afvragen waarom al die knuppels icewatches kopen, srs. Vet gaaf enzo hoor een paars horloge maar komaaaaaaaaannnnnnnn.. Lelluke dingen

Comment

• Ik gebruik soms bij fitness
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                            Gister deze gekregen voor mijn verjaardag! Draag normaal nooit horloges maar nu moet het maar!

Iemand enig idee of dit merk een beetje betrouwbaar en kwalitatief goed is?

Diesel is een fashion merk, zij maken zo goed als niks zelf aan deze horloges.
                            Kwalitatief voor dagelijks gebruik zijn ze best goed, een quartz uurwerkje waar eens in de 3 jaar een nieuw batterijtje in moet, misschien dat het lederen bandje wat verslijt na een paar jaar.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                              Ik blijf me afvragen waarom al die knuppels icewatches kopen, srs. Vet gaaf enzo hoor een paars horloge maar komaaaaaaaaannnnnnnn.. Lelluke dingen
                              Is zo'n zelfde hit geworden als blackberries. Ben je een meeloper en heb je geen eigen stijl, doe dan vooral met de rest mee.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                Diesel is een fashion merk, zij maken zo goed als niks zelf aan deze horloges.
                                Kwalitatief voor dagelijks gebruik zijn ze best goed, een quartz uurwerkje waar eens in de 3 jaar een nieuw batterijtje in moet, misschien dat het lederen bandje wat verslijt na een paar jaar.
                                Thanks voor de toelichting fitness-Maniak. Ik heb echt totaal geen verstand ervan
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X