Je laatste aankoop(je)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nee hoor, valt ook reuze mee, was alleen bestemd voor de verkoop maar ik hou hem lekker zelf

Comment

• blikken verf -.- ben het huis aan het schilderen

Comment

• Vakantie naar spanje helaas pas in 2014
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Vorige week een pot magere kwark van de AH gekocht.
          Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gekocht heb. Maar het moet meer dan 12 jaar geleden geweest zijn.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• ah, ben je weer_hier?
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ik was weer_hier, maar nu niet meer.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• LIGHT WING Trainers: Impossibly Light Tyvek Paper Shoes by Unbelievable Testing Laboratory ? Kickstarter

Ben heel benieuwd.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• heb maar eens een ventilatortje besteld.
                  Hopelijk zwem ik dan niet meer vannacht in mijn zweet :/.

Comment

• Heb maar nieuwe gehaald, met geleende zoals vorige week is toch minder.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• brrr geleende bokshandschoenen, never nooit niet, wat is dat goor zeg.

Comment

• Nieuwe tv, leuke shit die smart tvs, maar moejje wel internet hebben
                        Oh en een fishfinder/dieptemeter voor op de boot, maja mocht ik voor bijna noppes hebben

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          brrr geleende bokshandschoenen, never nooit niet, wat is dat goor zeg.
                          Wilde vorige week even kijken hoe de sfeer en de trainingen waren, had ff een paar van een vriend geleend omdat ik mijn oude niet kon vinden. Vind ze trouwens nèt hahah maar je hebt wel gelijk, het zijn echt van die dingen die je niet wilt lenen

Comment

• Als je bij die oude boksscholen kiomt, zoals meijirogym waar al 100 jaar wordt geknokt ruikt de hele ruimte naar die penetrante zweethandschoenen bweheg

Comment

• Hahah, ik kan de geur ook moeiteloos oproepen. Ga nu mijn nieuwe maar eens testen. Heb 2 paar nu in ander kleurtje

Comment

• Vandaag is mijn nieuwe telefoon binnengekomen. Een jiayu g3s. Qua specs lijkt het op een s3, maar dan met een zuinigere soc en grotere accu. (10% accuverlies na 1,5 uur internetten) De telefoon heeft ook al standaard root, android 4.2.1, en hij voelt degelijker aan dan elke andere midrange/highend android telefoon die ik ooit vast heb gehad. En dat voor maar 150 euro.

Die chinezen weten tenminste hoe ze een degelijke telefoon moeten maken, voor een zacht prijsje.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X