Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by belbroek View Post
    en waar zijn de vrouwen hier dan weten julie direct hoe zij erover denken , ze zullen allemaal zeggen dat ze liever de man zien met geschoren achterhoede !
    Huh? Mijn vrouw zou me keihard uitlachen.
    Ik weet niet wat voor vrouwen jij het over hebt.
    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

als jouw vriendin tegen je zegt en nu scheer ik je bilspleet of je moet het huis uit wat ga jij dan doen ?
      Tja wie gaat er dan ook bij z'n vriendin wonen.
      Ik zou dat dus niet doen, zij wel bij mij.

Je schildert het scenario trouwens wel erg zwart-wit he.
      Ga maar naar forum-fok toe om je bilspleet intimiteit te delen.

Comment

• Kan een mod een IP-check bij belbroek doen? ik ben bang dat het een cloontje is.

Comment

• Extince - Kaal of Kammen - YouTube
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Deeveehaa View Post
            Huh? Mijn vrouw zou me keihard uitlachen.
            Ik weet niet wat voor vrouwen jij het over hebt.
            Zeker zo'n oppervlakkig dom kut wijf die net zo wereldvreemd is als Belbroekie zelf.

Als ik moest kiezen tussen me vriendin of scheren... Dat zo'n optie uberhaupt voorgelegd zou worden is te ridicuul om mee te beginnen. Hoe oppervlakkig en dom kun je zijn. Maar dan zou ik voor me zelfrespect gaan en dat domme wijf op straat zetten.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Tja wie gaat er dan ook bij z'n vriendin wonen.
              Ik zou dat dus niet doen, zij wel bij mij.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                Waarom zou iemand zijn penis eraf scheren?
                Lezen blondie!!!!!

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                  Waarom zou iemand zijn penis eraf scheren?

Longontstekingen zijn ook slecht voor je penis
                  Linkje
                  Ik heb gehoord dat het mooie kettingen maken. Dus misschien ideetje voor je als je bij de tijd wilt blijven :P

Comment

• Goed plan Fal, ik zal mijn kapmes weer afstoffen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Zeker zo'n oppervlakkig dom kut wijf die net zo wereldvreemd is als Belbroekie zelf.

Als ik moest kiezen tussen me vriendin of scheren... Dat zo'n optie uberhaupt voorgelegd zou worden is te ridicuul om mee te beginnen. Hoe oppervlakkig en dom kun je zijn. Maar dan zou ik voor me zelfrespect gaan en dat domme wijf op straat zetten.
                      Idd. Dus aan de andere kant zou ik me pleurus lachen als mijn vrouw ineens van me eist dat ik mijn kont scheer. Dan zou ik haar uitlachen. Als mijn behaarde reet haar niet bevalt, dan is daar het gat van de deur
                      "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

• Originally posted by Deeveehaa View Post
                        Idd. Dus aan de andere kant zou ik me pleurus lachen als mijn vrouw ineens van me eist dat ik mijn kont scheer. Dan zou ik haar uitlachen. Als mijn behaarde reet haar niet bevalt, dan is daar het gat van de deur

yeah right op het einde van de rit draagt de vrouw de broek hoor . Want je staat voor de keuze geen wip tot zolang de achterhoede glad is en ik kan je verzekeren dat in no time 90% van de mannen hun bilspleet aan het scheren is na enkele dagen. Al mijn vrienden zijn ook een beetje onder druk gezet door hun vriendin om hun bilspleet te scheren maar nu het gedaan te hebben willen ze niet meer anders en raden ze het iedereen aan.

Comment

yeah right op het einde van de rit draagt de vrouw de broek hoor . Want je staat voor de keuze geen wip tot zolang de achterhoede glad is en ik kan je verzekeren dat in no time 90% van de mannen hun bilspleet aan het scheren is na enkele dagen. Al mijn vrienden zijn ook een beetje onder druk gezet door hun vriendin om hun bilspleet te scheren maar nu het gedaan te hebben willen ze niet meer anders en raden ze het iedereen aan.
                          De vrouw draagt de broek in mijn huis? Die vrouw wil ik nog wel eens ontmoeten. Elk wijf dat een te grote bek kreeg zette ik buiten de deur. Niet iedereen is zo lomp en oppervlakkig als jij en je vrienden die over zich heen laten lopen en geen zelfrespect hebben met als resultaat dat ze de meest domme dingen doen. Ik zou me kapot schamen als ik zo iemand was.

Comment

• @Falstyr: heb je momenteel een vriendin?

@Belbroek: rimt jouw vriendin jou ook? En kom je uit België? Want woorden als achterhoede (ipv kont, reet etc) en penisbehuizing (ipv gewoon penis) klinken me vreemd in de oren.
                            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                              @Falstyr: heb je momenteel een vriendin?
                              Ja. Inclusief 2 van haar koters. Geweldige vrouw is het.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                Ja. Inclusief 2 van haar koters. Geweldige vrouw is het.
                                Mooi

Overigens zouden we een topic van het jaar verkiezing moeten houden zo tegen het eind van het jaar. Dit topic zou dan zeker genomineerd worden. Mooi hoe iets over benen scheren als veel langer gaat over het scheren van je aars
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X