Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by belbroek View Post
    het is ook minder hygiënisch. Als je bedenkt wat er back there aan kan blijven plakken en de hele dag gaat zitten broeien...
    gewoon geen witte onderbroeken kopen
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Dat heet goed schoonmaken.

heb jij de tijd dan , als je billspleet onthaard is moet je geen tig tal minuten liggen kloten met nat wc papier .

Comment

heb jij de tijd dan , als je billspleet onthaard is moet je geen tig tal minuten liggen kloten met nat wc papier .
        o.O Waar heb je het in godsnaam over met die onzin. Doe je de handstand ofzo terwijl jij je reet veegt? Het kost luttele seconden en hebt geen nat wc papier nodig simpele ziel. De onzin die er bij jouw uitkomt is ongelofelijk

Comment

Ik ga geen race doen wie het eerste klaar is met schijten en afvegen.
          Ik neem de tijd als ik moet, ik wil het schoon hebben.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            o.O Waar heb je het in godsnaam over met die onzin. Doe je de handstand ofzo terwijl jij je reet veegt? Het kost luttele seconden en hebt geen nat wc papier nodig simpele ziel. De onzin die er bij jouw uitkomt is ongelofelijk
            Nouja seconden is misschien wat lichtelijk uitgedrukt, als ik nogal natte schijt heb zit ik wel even te vegen hoor.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Nouja seconden is misschien wat lichtelijk uitgedrukt, als ik nogal natte schijt heb zit ik wel even te vegen hoor.
              Aangezien de meesten hier fatsoenlijk eten zal diarree niet vaak voorkomen als het goed is. Normaal ben je binnen paar tellen vegen klaar. En dat vegen moet je ook doen als je reet geharst is of niet dus tijdsverschil is helemaal niks. Ook niet als je uit je reet pist en meer veeg tijd nodig hebt maakt het niks uit.

Comment

Aangezien de meesten hier fatsoenlijk eten zal diarree niet vaak voorkomen als het goed is. Normaal ben je binnen paar tellen vegen klaar. En dat vegen moet je ook doen als je reet geharst is of niet dus tijdsverschil is helemaal niks. Ook niet als je uit je reet pist en meer veeg tijd nodig hebt maakt het niks uit.
                Ik heb wel eens als er een flink vette hap naar binnen gaat het er ook redelijk vettig uitkomt.

Comment

een topic gestart over benen scheren wat nu gaat over poep die aan konthaar blijft kleven... NICE

Comment

Droog de achterhoede vegen wanneer je billspleet vol met haar staat is gewoon not done , er blijft dan altijd wc papier achter tussen de billspleet wanneer je achterhoede haarvrij is kan het gewoon wel hoor droog vegen .

Comment

• Originally posted by belbroek View Post
                      Droog de achterhoede vegen wanneer je billspleet vol met haar staat is gewoon not done , er blijft dan altijd wc papier achter tussen de billspleet wanneer je achterhoede haarvrij is kan het gewoon wel hoor droog vegen .
                      Toen je ouders je hebben leren plassen en poepen op de wc ipv in je luier. Hebben ze je toen ook geleerd hoe je fatsoenlijk moet vegen? Want wat jij zegt is gewoon de grootste bullshit. En het lachwekkende is dat je het zelf niet eens door lijkt t ehebben

Comment

• Originally posted by belbroek View Post
                        Lik me bruine ster.

Comment

• Hahahah geweldige topic.

Comment

• Haha wat een afgang voor belbroek :') Ik ken me reet prima met droog papier vegen hoor en hars me daar echt niet kaal.
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• wollah mootje zei net harsen en scheren is voor homos

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                                Haha wat een afgang voor belbroek :') Ik ken me reet prima met droog papier vegen hoor en hars me daar echt niet kaal.

Ik stel voor dat je eens een foto maakt van je billspleet wanneer je net naar de wc bent geweest je zal dan wel zien wat er allemaal nog tussen de achterhoede achterblijft . Een behaarde billspleet is not done 95% van alle vrouwen zeggen dit .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X