Originally posted by belbroek
View Post
Benen scheren
Collapse
X
-
Originally posted by belbroek View Postheb jij de tijd dan , als je billspleet onthaard is moet je geen tig tal minuten liggen kloten met nat wc papier .
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posto.O Waar heb je het in godsnaam over met die onzin. Doe je de handstand ofzo terwijl jij je reet veegt? Het kost luttele seconden en hebt geen nat wc papier nodig simpele ziel. De onzin die er bij jouw uitkomt is ongelofelijk
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostNouja seconden is misschien wat lichtelijk uitgedrukt, als ik nogal natte schijt heb zit ik wel even te vegen hoor.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAangezien de meesten hier fatsoenlijk eten zal diarree niet vaak voorkomen als het goed is. Normaal ben je binnen paar tellen vegen klaar. En dat vegen moet je ook doen als je reet geharst is of niet dus tijdsverschil is helemaal niks. Ook niet als je uit je reet pist en meer veeg tijd nodig hebt maakt het niks uit.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posto.O Waar heb je het in godsnaam over met die onzin. Doe je de handstand ofzo terwijl jij je reet veegt? Het kost luttele seconden en hebt geen nat wc papier nodig simpele ziel. De onzin die er bij jouw uitkomt is ongelofelijk
Comment
-
Originally posted by belbroek View PostDroog de achterhoede vegen wanneer je billspleet vol met haar staat is gewoon not done , er blijft dan altijd wc papier achter tussen de billspleet wanneer je achterhoede haarvrij is kan het gewoon wel hoor droog vegen .
Comment
-
Haha wat een afgang voor belbroek :') Ik ken me reet prima met droog papier vegen hoor en hars me daar echt niet kaal."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostHaha wat een afgang voor belbroek :') Ik ken me reet prima met droog papier vegen hoor en hars me daar echt niet kaal.
Ik stel voor dat je eens een foto maakt van je billspleet wanneer je net naar de wc bent geweest je zal dan wel zien wat er allemaal nog tussen de achterhoede achterblijft . Een behaarde billspleet is not done 95% van alle vrouwen zeggen dit .
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment