Originally posted by belbroek
View Post
Benen scheren
Collapse
X
-
Gadveredamme! Wat zijn jullie een viespeuken!
Je gaat toch niet je handen gebruiken om je eigen stront af te vegen? Je eet ook met je handen?
Ik trek gewoon mijn broek weer aan. Als het opdroogt korrelt het er vanzelf weer af, dan blijven je handen tenminste schoon!
Is net als je neus snuiten, dat is ook zon smerige gewoonte. En dan in zon zakdoek die je vervolgens in je broek stopt. Hallo, wil je dat snotje inlijsten ofzo? Ik haal gewoon diep adem en blaas krachtig uit via mijn neus. Moet je alleen niet met tegenwind doen, dan kan je beter even omdraaien.
Ik doe dat ook altijd in het verkeer, als mensen lastig rijden. Dan doe ik het raampje open, en richt ik die kant op. Bedoel, ik ben vrouwelijk, dus dan maakt het toch niet uit of ik met of zonder handen rij: het is allemaal dramatisch. Dan liever dramatisch in een schone auto (want ja, waar laat jij dat snotje?) en een beetje vermaak!
Viespeuken!
Originally posted by kojak View PostBest wel raar dat mensen een oerwoud tussen hun billetjes kunnen hebben. Wat voor functie heeft het?
Zo niet, dan heb jij blijkbaar voldoende haar rondom je ster
Comment
-
Originally posted by belbroek View PostIk stel voor dat je eens een foto maakt van je billspleet wanneer je net naar de wc bent geweest je zal dan wel zien wat er allemaal nog tussen de achterhoede achterblijft . Een behaarde billspleet is not done 95% van alle vrouwen zeggen dit .
Jij komt met de meest idiote en absurde statements. Dus jij bent degene die met bewijs moet komen. Niet wij.
Originally posted by Patricia86 View PostJe gaat toch niet je handen gebruiken om je eigen stront af te vegen? Je eet ook met je handen?Last edited by Falstyr; 11-07-2012, 09:51.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGadveredamme! Wat zijn jullie een viespeuken!
Je gaat toch niet je handen gebruiken om je eigen stront af te vegen? Je eet ook met je handen?
Ik trek gewoon mijn broek weer aan. Als het opdroogt korrelt het er vanzelf weer af, dan blijven je handen tenminste schoon!
Is net als je neus snuiten, dat is ook zon smerige gewoonte. En dan in zon zakdoek die je vervolgens in je broek stopt. Hallo, wil je dat snotje inlijsten ofzo? Ik haal gewoon diep adem en blaas krachtig uit via mijn neus. Moet je alleen niet met tegenwind doen, dan kan je beter even omdraaien.
Ik doe dat ook altijd in het verkeer, als mensen lastig rijden. Dan doe ik het raampje open, en richt ik die kant op. Bedoel, ik ben vrouwelijk, dus dan maakt het toch niet uit of ik met of zonder handen rij: het is allemaal dramatisch. Dan liever dramatisch in een schone auto (want ja, waar laat jij dat snotje?) en een beetje vermaak!
Viespeuken!
Warmte. Weet je wel wat er gebeurt als je anus het structureel te koud heeft?
Is bullshit het haar heeft daar helemaal niets te zoeken tussen de billspleet en moet je verwijderen . Vraag dit maar eens aan elke wielrenner ook daar staat geen millimeter haar tussen .Last edited by belbroek; 11-07-2012, 10:17.
Comment
-
Originally posted by belbroek View PostDroog de achterhoede vegen wanneer je billspleet vol met haar staat is gewoon not done , er blijft dan altijd wc papier achter tussen de billspleet wanneer je achterhoede haarvrij is kan het gewoon wel hoor droog vegen .
Dit topic doet me denken aan Theo Maassen: "het is geen afvegen, maar uitsmeren". Niet dat ik belbroek's idee ondersteun, maar echt niet dat je billetjes nog lekker schoon zijn aan het eind van de dag als je op je werk goed hebt zitten kleien. Wat dat betreft is dat natte wc-papier best een goede oplossing.
@Patricia: vrouw naar mijn hart!Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostWarmte. Weet je wel wat er gebeurt als je anus het structureel te koud heeft?
Originally posted by belbroek View PostIs bullshit het haar heeft daar helemaal niets te zoeken tussen de billspleet en moet je verwijderen . Vraag dit maar eens aan elke wielrenner ook daar staat geen millimeter haar tussen .sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Toph View PostGewoon niet van dat goedkope wc-papier kopen dat afscheurt en achterblijft in je anus
Dit topic doet me denken aan Theo Maassen: "het is geen afvegen, maar uitsmeren". Niet dat ik belbroek's idee ondersteun, maar echt niet dat je billetjes nog lekker schoon zijn aan het eind van de dag als je op je werk goed hebt zitten kleien. Wat dat betreft is dat natte wc-papier best een goede oplossing.
@Patricia: vrouw naar mijn hart!
de mensen hier beginnen het eindelijk te begrijpen .
Comment
-
Originally posted by belbroek View Postde mensen hier beginnen het eindelijk te begrijpen .
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe kan je onzin blijven herhalen. Je kan er bij gaan schreeuwen. Maar het zal echt niet waarheid worden. Ik ken toevallig een paar wielrenners die op prof niveau rijden. En die hebben niet wat jij beweerd kneusTrain hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGadveredamme! Wat zijn jullie een viespeuken!
Viespeuken!
Moeilijk mens ben je weet je dat?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View Post(want ja, waar laat jij dat snotje?)
Maargoed, los van alle veeg-gewoonten: Is hier ooit al eens iemand ziek geworden van zijn - voor westerse maatstaven - niet al te denderende hygiëne? Ik gok van niet. Zolang je het maar niet ziet of ruikt (ik ga er niet vanuit dat mensen graag remsporen in hun onderbroek aantreffen) boeit het imho niet hoe je het schoonmaakt.
Vage moslims. Die hebben een fles water bij de wc's op het werk en gaan met hun eigen natte hand in hun reet graaien na het schijten. Daarom staan ze na een toilet bezoek ook een halfuur aan de wasbak om hun handen te wassen.
Ik stel voor dat je eens een foto maakt van je billspleet wanneer je net naar de wc bent geweest je zal dan wel zien wat er allemaal nog tussen de achterhoede achterblijft . Een behaarde billspleet is not done 95% van alle vrouwen zeggen dit .Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment