Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pallas View Post
    Dat ligt met name aan het apparaat dat je gebruikt. Deze doet goed zijn werk.
    Oh geen idee, ik heb er 2 geprobeerd toen maar vind het niks haha, maar kan per persoon verschillend zijn.
    Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Ik ben eens een aantal jaren geleden wezen zwemmen in dit meertje, heb nergens meer last van kwa beharing, zelfs het haar in me spleet is compleet weg

"You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

denk met van die strips die die wijfen ook gebruiken? en anders gewoon 1x per week scheren samen met de rest . tenminste vrouwne scheren het meestal zal voor ons ook wel het beste wezen,

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Ik ben eens een aantal jaren geleden wezen zwemmen in dit meertje, heb nergens meer last van kwa beharing, zelfs het haar in me spleet is compleet weg

En je gloeit nu zeker ook in het donker.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Mijn god

Ik vind ontharingscreme troep, zeker die van Veet. Als je het gebruikt, dan is het Etos huismerk het fijnste vind ik.

Goedkoopste wegwerpmesjes, waarom?
            Gewoon vrouwenmesjes gebruiken. Een mannenkaak is recht, en vrouwenlichaam heeft meer rondingen. Je benen hebben meer rondingen dan je kaak.
            En als je je altijd snijdt dan zijn die mesjes van Venus perfect (met zon paars gelkussentje). Best knap als je je dan nog weet te snijden
            die mach 3 staan de mesjes ellendig dicht bij elkaar en de scheerkop ligt nogal plat tegen het heft, die goedkope zijn meer rigide en makkelijker voor de achterkant in je knieholtes, in het peleton gebruiken der veel veet, maar zelf geen ervaring mee, en doe t ook altijd zonder schuim, en die ontharingscréme, dat weet ik eigenlijk niet maar lijkt me gemakkelijk alswel chemisch
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

@ Tryan; je weet zeker dat die goedkope mesjes niet toevallig universeel/vrouwelijk zijn? Want zo klinkt het wel?

Originally posted by Robbie1970 View Post
              zelfs het haar in me spleet is compleet weg
              En ik maar denken dat er iets mis was gegaan tijdens het bleken van je anus

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                En je gloeit nu zeker ook in het donker.
                Ja das het nadeel, zodra ik in een donkere ruimte loop begin ik te gloeien, maar goed, ik ben wel haarvrij

Comment

En ik maar denken dat er iets mis was gegaan tijdens het bleken van je anus

Dat zou je voor je houden, weet je nog??????

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
                    Oh geen idee, ik heb er 2 geprobeerd toen maar vind het niks haha, maar kan per persoon verschillend zijn.
                    vrouwen kunnen dan ook beter tegen pijn dan mannen
                    epileren en harsen inderdaad het fijnste!

Comment

Originally posted by trayn View Post
                      die mach 3 staan de mesjes ellendig dicht bij elkaar en de scheerkop ligt nogal plat tegen het heft, die goedkope zijn meer rigide en makkelijker voor de achterkant in je knieholtes, in het peleton gebruiken der veel veet, maar zelf geen ervaring mee, en doe t ook altijd zonder schuim, en die ontharingscréme, dat weet ik eigenlijk niet maar lijkt me gemakkelijk alswel chemisch

haar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.

Comment

Originally posted by belbroek View Post
                        haar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.
                        Je zou het kunnen laten doen door iemand anders. Heb je geen buren die niets te doen hebben?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Je zou het kunnen laten doen door iemand anders. Heb je geen buren die niets te doen hebben?

ja ik zou het eens kunnen vragen

Comment

Originally posted by belbroek View Post
                            waarom is dit een must dan? mss als je kontridder op bezoek komt maar lijkt me dus geen must voor hetero-mannen
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                              waarom is dit een must dan? mss als je kontridder op bezoek komt maar lijkt me dus geen must voor hetero-mannen

Bijna elke vrouw trapt me het bed uit als ik niet rondom de billspleet ben onthaard hoor .Is ook een must als je veel naar de toilet moet zoals ik .We leven niet meer in de jaren 80 ontharing rondom de billspleet doet bijna elke pro bodybuilder .

Comment

Gay, nee. Maar ik kan me voorstellen dat als iemand van jouw postuur dat doet, dat het er dan helemaal uitziet alsof je 12 bent.
                                Bij een paar mooie gespierde benen is het toch zonde als het onder het haar zit
                                Moet je maar meer massa kweken. Zie je de kuit en quad nog steeds afsteken tegen het haar hoor.

En als je je altijd snijdt dan zijn die mesjes van Venus perfect (met zon paars gelkussentje). Best knap als je je dan nog weet te snijden
                                *kuch* ik had geen (scheer)mes bij de hand op vakantie en had toen ook die venus geleend van me vriendin. Werkt inderdaad goed. Geen idee hoe het op me benen zou werken. Heb ze nog nooit getrimd of geschoren eerlijk gezegd.

Zit er wel aan te denken om me rug af en toe te laten harsen. Word steeds erger de haargroei daar. Oksels scheer ik ook gewoon. Niet geweldig voor de hygiene/weerstand, maar heb ook geen zin in al dat geplak tijdens de zomer maanden. Me zaakie scheer ik ook gewoon. Geen zin om een vrouw met oerwoud te beffen, dus vermoed dat zij dat ook niet leuk vindt tijdens het pijpen. Oh en me kop keel ik ook om de zoveel tijd kaal. Verder gewoon au naturel met haar. Geen gescheer, gehards nog niet eens trimmen af en toe.
                                Last edited by Falstyr; 09-07-2012, 11:45.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X