Originally posted by Pallas
View Post
Benen scheren
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk ben eens een aantal jaren geleden wezen zwemmen in dit meertje, heb nergens meer last van kwa beharing, zelfs het haar in me spleet is compleet weg
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostMijn god
Ik vind ontharingscreme troep, zeker die van Veet. Als je het gebruikt, dan is het Etos huismerk het fijnste vind ik.
Goedkoopste wegwerpmesjes, waarom?
Gewoon vrouwenmesjes gebruiken. Een mannenkaak is recht, en vrouwenlichaam heeft meer rondingen. Je benen hebben meer rondingen dan je kaak.
En als je je altijd snijdt dan zijn die mesjes van Venus perfect (met zon paars gelkussentje). Best knap als je je dan nog weet te snijden"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by trayn View Postdie mach 3 staan de mesjes ellendig dicht bij elkaar en de scheerkop ligt nogal plat tegen het heft, die goedkope zijn meer rigide en makkelijker voor de achterkant in je knieholtes, in het peleton gebruiken der veel veet, maar zelf geen ervaring mee, en doe t ook altijd zonder schuim, en die ontharingscréme, dat weet ik eigenlijk niet maar lijkt me gemakkelijk alswel chemisch
haar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.
Comment
-
Originally posted by belbroek View Posthaar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by belbroek View Posthaar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postwaarom is dit een must dan? mss als je kontridder op bezoek komt maar lijkt me dus geen must voor hetero-mannen
Bijna elke vrouw trapt me het bed uit als ik niet rondom de billspleet ben onthaard hoor .Is ook een must als je veel naar de toilet moet zoals ik .We leven niet meer in de jaren 80 ontharing rondom de billspleet doet bijna elke pro bodybuilder .
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGay, nee. Maar ik kan me voorstellen dat als iemand van jouw postuur dat doet, dat het er dan helemaal uitziet alsof je 12 bent.
Bij een paar mooie gespierde benen is het toch zonde als het onder het haar zit
En als je je altijd snijdt dan zijn die mesjes van Venus perfect (met zon paars gelkussentje). Best knap als je je dan nog weet te snijden
Zit er wel aan te denken om me rug af en toe te laten harsen. Word steeds erger de haargroei daar. Oksels scheer ik ook gewoon. Niet geweldig voor de hygiene/weerstand, maar heb ook geen zin in al dat geplak tijdens de zomer maanden. Me zaakie scheer ik ook gewoon. Geen zin om een vrouw met oerwoud te beffen, dus vermoed dat zij dat ook niet leuk vindt tijdens het pijpen. Oh en me kop keel ik ook om de zoveel tijd kaal. Verder gewoon au naturel met haar. Geen gescheer, gehards nog niet eens trimmen af en toe.Last edited by Falstyr; 09-07-2012, 11:45.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-