Originally posted by BarBrother
View Post
Benen scheren
Collapse
X
-
Originally posted by Dvxx View PostLaatst was ik bij de Centerparcs, de Eemhof. Echt je ziet daar dan af en toe van die mannen lopen die zo'n hele grasmat achterop hun rug hebben, dat is pas bosaap.
Originally posted by Toph View PostIk doe de tondeuse er overheen. Niet te kort, maar gewoon netjes. Aangezien mijn haar ook die lengte is kan ik mijn hele lichaam in een lange baan doen
Comment
-
Ik verbaasde me een beetje over de opmerkingen, alleen wielrenners etc. je vergeet er profbb bij te zetten net als diverse vechtsporters.
Daarbij is het vrij triest dat anno 2012 in nederland fag een scheldwoord is, fitnesfreak leg jij mij eens uit wat er mis is met homos dan, zijn die minder, hebben ze minder rechten, wat mij betreft bij jij de zielige hier, een discriminerende wel te verstaan.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostEr is niks mis met homo's maar je benen scheren is best gay!Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostEr is niks mis met homo's maar je benen scheren is best gay!
ik train om sterker te worden, maar velen trainen omdat ze net zoals die mannen op het podium of in de boekjes willen worden, die scheren allemaal hun benen.
De beredenatie van jullie vat ik niet, mr olympia is je idool, je traint als hem, eet als hem, maar als je net als hem je benen scheert ben je gay????
Scheren jullie wel je oksels of ook daar een dikke pluim, en is dat dan niet gay?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk verbaasde me een beetje over de opmerkingen, alleen wielrenners etc. je vergeet er profbb bij te zetten net als diverse vechtsporters.
Daarbij is het vrij triest dat anno 2012 in nederland fag een scheldwoord is, fitnesfreak leg jij mij eens uit wat er mis is met homos dan, zijn die minder, hebben ze minder rechten, wat mij betreft bij jij de zielige hier, een discriminerende wel te verstaan.
En wat betreft BarBrother: ik ben hem alleen wat aan het jennen, als hij z'n benen wil scheren prima.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostIk ben pertinent tegen homoseksualiteit.
En wat betreft BarBrother: ik ben hem alleen wat aan het jennen, als hij z'n benen wil scheren prima.
Homofoben zelf de grootste nichten - Weird Science | WTF.nlLast edited by inferno_0666; 04-07-2012, 17:31.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Even ter verduidelijking jegens mijn felle houding, vorige week is een goede vriend van me helemasl aan diggelen geslagen omdat een groepje gasten dacht dat hij homo was, had oogschaduw op, dat was echter omdat hij een optreden had met mwt zijn punkbandje, ik had al maar heb dus nog meer een hekel gekregen aan dit soort kreten, wtf al ben je gay laat iedereen in zijn waarde, dat kan toch niet zo moeilijk zijn.
Ps hij is dus geen gay, niet dat het uitmaakt verder.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostEven ter verduidelijking jegens mijn felle houding, vorige week is een goede vriend van me helemasl aan diggelen geslagen omdat een groepje gasten dacht dat hij homo was, had oogschaduw op, dat was echter omdat hij een optreden had met mwt zijn punkbandje, ik had al maar heb dus nog meer een hekel gekregen aan dit soort kreten, wtf al ben je gay laat iedereen in zijn waarde, dat kan toch niet zo moeilijk zijn.
Ps hij is dus geen gay, niet dat het uitmaakt verder.
Ik ben barbrother gewoon wat aan het plagen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment