Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, excuus dan voor mijn felle toon, hoewel ik het apart vind respecteer ik je mening.
    Mvg q

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ok, excuus dan voor mijn felle toon, hoewel ik het apart vind respecteer ik je mening.
      Mvg q
      Excuses zijn echt niet nodig kerel, ik begrijp helemaal waarom je zo reageert.

Comment

Heb het al een paar keer laten waxen in zo een schoonheidszaak. Zijn mensen met verstand van zaken daar, als ik zelf loop te kloten met het scheermesje is heel mijn been naar de haaien... Ben je ongeveer een week of 4 vrij van haar...

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          Ik ben pertinent tegen homoseksualiteit.
          Waarom?
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Waarom?
            even een paar posts terug lezen...

Comment

Tuurlijk is benen, borst, ballen scheren gay!

Hell, die hele bodybuild-lichaamsverzorgende-scene is gay.

Maar dat wil niet zeggen dat je homo bent.
              Ssssmoking

Comment

Nou al die fag comments helpen hem volgens mij niet zo,
                Je hebt verschillende mogelijkheden,
                - Waxen/harsen (met een soort van plakband alle haartjes eraf trekken) Dit is wel het minst fijn, deze trekt ze allemaal tot aan het haarzakje eruit waardoor je geen dikke zwarte stoppels krijgt.
                - Scheren, geen uitleg nodig denk ik?
                - Epileren, met een pincet of een epilader(als ik het goed schrijf) Deze trekt ze ook allemaal tot op de haarzakjes eruit.
                - Of ontharings cremé, Dit is gewoon cremé die je erop smeert eraf haalt en klaar. Dit is wel chemisch als de pest maar het werkt wel en zorgt er ook voor dat je geen harde stoppels terug krijgt.

Ik zelf heb allemaal geprobeerd op mijn borst, maar ik blijf nu bij ontharingscremé, je krijgt geen harde stoppels en het werkt op zich wel goed is alleen even kijken hoe je het het beste kan doen.

Maar benen zou ik niet scheren of wat dan ook, ik zou dit gewoon trimmen, gewoon kort houden. Een man mag best wat haren op de benen hehe. Heb ze ook een keer geschoren, kreeg het dubbelen terug. Daarna nog maar keer geharst om weer de normale hoeveelheid te krijgen en nu hou ik het gewoon bij haha.
                Maar als jij je daar prettig bij voelt, gewoon doen. Lekker boeiend wat andere zeggen
                Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Gerard Joling - 24 uur Verliefd (Videoclip) - YouTube

Comment

veet Crèmes Van Veet®

maar ik doe t met tondeuse en dan met wegwerp mesjes (gewoon de goedkoopste, met 2 mesjes, geen mach 3 of van die zooi)

"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Lekker topic dit. Eindelijk eens iets waar ik werkelijk jaaaaaaaaaarenlange ervaring mee heb. Ik ben net vandaag weer aan de slag geweest met mijn braun silk epil 7:

Echt een aanrader om te gaan epileren. Dit apparaat doet geen pijn, kun je alles mee doen, dus ook okselhaar enz. en kan ook onder de douche of in bad. Epileren vind ik veel minder pijnlijk dan harsen. Haartjes groeien 'zacht' weer terug. Zorg wel dat je eerst scheert en het twee weken laat teruggroeien, zodat je niet door een oerwoud probeert heen te ploegen. Dat is (denk ik) wél pijnlijk.

Nadeel is dat de haren een paar millimeter moeten teruggroeien voor het apparaat ze weer 'pakt' maar ik heb blond haar dus je ziet ze niet. Misschien toch anders als je donker haar hebt. Dan kun je denk ik beter harsen, dat pakt echt alles mee ook de kleinste haartjes, maar ik raad je aan om dat te laten doen.

Ook ontharingscrème geeft een goed effect maar dat is wat 'stoppeliger' bij het teruggroeien en een toch ook beetje chemische troep waar ik niet van hou. Toch kan het een goed alternatief zijn voor het scheren.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                        Ook ontharingscrème geeft een goed effect maar dat is wat 'stoppeliger' bij het teruggroeien en een toch ook beetje chemische troep waar ik niet van hou. Toch kan het een goed alternatief zijn voor het scheren.
                        Dat stoppelige is eerste paar dagjes dat ze terug zijn, erna zijn ze dons maar valt reuze mee haha, merk ook dat ze toch allemaal wat dunner worden en dus iets meer "onzichtbaar".

Dat dat epileren pijnloos is geloof ik niet zo veel van , vind het verschrikkelijk
                        Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
                          Dat dat epileren pijnloos is geloof ik niet zo veel van , vind het verschrikkelijk
                          Dat ligt met name aan het apparaat dat je gebruikt. Deze doet goed zijn werk.

Wat mij betreft mag het 'mode' worden dat mannen minstens hun okselhaar scheren, zo'n pakje shag onder de armen uit piepend vind ik ranzig. Het is er weer de tijd van het jaar voor om ervan te gruwelen. Om van rughaar nog maar te zwijgen. Dus heren die dit lezen: het doet echt geen pijn, leef je uit!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                            Lekker topic dit. Eindelijk eens iets waar ik werkelijk jaaaaaaaaaarenlange ervaring mee heb. Ik ben net vandaag weer aan de slag geweest met mijn braun silk epil 7:

Zou het ook een oplossing kunnen zijn voor deze meneer?

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Mijn god... Gay als scheldwoord is net zoiets als kanker als scheldwoord: lekker kenmerkend voor imbecielen. Helemaal omdat het er op een forum niet zomaar uit 'flapt' (praten gaat altijd sneller dan tikken).

Originally posted by jantje91 View Post
                              Er is niks mis met homo's maar je benen scheren is best gay!
                              Gay, nee. Maar ik kan me voorstellen dat als iemand van jouw postuur dat doet, dat het er dan helemaal uitziet alsof je 12 bent.
                              Bij een paar mooie gespierde benen is het toch zonde als het onder het haar zit

Originally posted by trayn View Post
                              veet Crèmes Van Veet®

maar ik doe t met tondeuse en dan met wegwerp mesjes (gewoon de goedkoopste, met 2 mesjes, geen mach 3 of van die zooi)

Ik vind ontharingscreme troep, zeker die van Veet. Als je het gebruikt, dan is het Etos huismerk het fijnste vind ik.

Goedkoopste wegwerpmesjes, waarom?
                              Gewoon vrouwenmesjes gebruiken. Een mannenkaak is recht, en vrouwenlichaam heeft meer rondingen. Je benen hebben meer rondingen dan je kaak.
                              En als je je altijd snijdt dan zijn die mesjes van Venus perfect (met zon paars gelkussentje). Best knap als je je dan nog weet te snijden

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Zou het ook een oplossing kunnen zijn voor deze meneer?

Dat haar kan er zeker wel af. Alleen aan dat hoofd met die doodse blik in zijn ogen valt echter niets te doen, dus nah, vergeefse moeite, anders zou ik zeggen: stuur maar langs. ik help hem er wel even vanaf. Brrrr ik ga zo nog even dat mooie mannen topic opzoeken bij wijze van tegenwicht anders hou ik dit op mijn netvlies. Slechte smaak hoor hellboy.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X