Originally posted by Falstyr
View Post
Mij boeit het echt geen kloot hoor verder, maar dat is bij ajax nog veel erger, ware het niet dat hun basisfanclub gewoon groot genoeg is om het stadion altijd te vullen.
Maar zodra het slecht gaat zie ik al die fans bij mij uit de buurt ineens weer voor AZ zijn.
Anyway voetbal zuigt hard, altijd dat gejank om niks door die fans, als je wint win je als je verliest verlies je, er is geen andere sport imo waar zo gezeikt wordt, zelfs als een club met 25-0 van het vekld afgaat zijn er nog gasten die zeggen, ja maar we hadden kunnen winnen,we waren beter, kutscheids, niks daarvan man al heb je verloren heb je vderloren en was je dus niet de betere, accepteer je verlies en leef verder.
En er zijn best echte fans die thuiszitten, maar ik vind dat je jezelf een echte fan mag noemen als je naar het stadium gaat door weer en wind om je clubbie aan te moedigen.
Maar ja ooit was ajax een club met amsterdammers, feyenoord een club met rotterdammers, nu loopt er met mazzel 1 rond per club die uit de stad komt en het gevoel voor de club heeft, dat een support ook heeft.
Geef ze 1 miljoen meer en ze switchen zo van club, dan kan je imo van de fans niet anders verwachten.
Comment