Regeerakkoord 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja zal gaan over gepest zijn en de daaruit voortvloeiende drang om je te bewijzen..

Als je ook bedenkt dat hij salaris krijgt uit onze belastingpot kan ik wel huilen.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Dat is inderdaad om te huilen...

Comment

• @Le0nn
        Ga je schamen man, ik hoef jou en je collega's toch niet te vereren omdat je als schaakstuk van een politieke macht meervoudige moord pleegt in oorlogstijd ? Dan liever een ,door jou op denigrerende wijze benoemde, 'van 9 tot 5 baan'.
        Mijn belasting gaat naar gasten zoals jou ongelofelijk.

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
          Dat is nogal een ander voorbeeld hé? Zoals je zelf al aangeeft, overal lopen rare lui rond, die '' korporaal '' had daar niks van moeten zeggen, als je in een Nederlands uniform liep overigens wel, maar dat terzijde.

Om verder mijn opmerking toe te lichten, afgeven op beroepsmilitairen vind ik tot daar aan toe, pacifisten mogen hun mening hebben, en als zij die mening kunnen onderbouwen met valide argumenten dan heb ik daar zelfs respect voor(ook al vind ik ze bijzonder naief)

Maar om vervolgens militairen aan te spreken op het feit dat zij allemaal moordenaars zijn, dan zit er mijn inziens echt een steekje los bij je. Zeker bij veteranen(recent Afghanistan/Irak) ligt dat heel gevoelig.

Wat mij betreft zouden het dan ook niet de militairen moeten zijn(die behoren zich uiteraard ten alle tijden conform de wet te gedragen), maar de omstanders die aktito een corrigerende tik mogen geven.
          heb niks met het leger maar ben het eens met je. Je gaat gewoon niet een militair toe om maar eens mooi te vertellen dat ze allemaal moordenaars zijn...en vooral niet als je nog nauwelijks levenservaring hebt maar dat wel denkt te hebben. Heeft aktito nog geluk gehad dat die dat in nl tegen een militair zei Ergens anders hadden ze hem helemaal verrot geslagen.
          Last edited by kojak; 31-10-2012, 22:16.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Verwijder a.u.b.
            How you like them apples?

Comment

• Originally posted by kojak View Post
              heb niks met het leger maar ben het eens met je. Je gaat gewoon niet toe naar een militair om maar eens mooi te vertellen dat ze allemaal moordenaars zijn. Heeft aktito nog geluk gehad dat die dat in nl tegen een militair zei Ergens anders hadden ze hem helemaal verrot geslagen.
              En daar doel ik eigenlijk op..

Daarnaast vind ik het ongelooflijk dat er nog zoveel burgers van het soort betweters zo over Defensie denkt te kunnen praten. Laat ze gewoon wijselijk hun mond houden en hun belasting betalen voor een sterke, moderne krijgsmacht.

Het verderfelijk pacifisme dat uitmond in het gebroken geweertje en onverantwoorde bezuiniging op defensie is uiterst gevaarlijk voor Nederland en zou mijn inziens moeten worden verboden. Maar dat is natuurlijk maar wishful thinking.

Comment

• Zoals ik eerder al aanhaalde in een paar posts geleden, leg uit dan waarom wel etc. ipv zo onnozel te reageren, ps zit je zelf nog in het leger?zo ja wat voor finctie heb je?

Comment

• Wie doet anders de grensbewaking op Schiphol? Het ruimen van zee-mijnen, om koopvaardij scheep routes veilig te stellen/houden? Het bestrijden van piraten op scheepsroutes, het ruimen van bommen en explosieven, rampen en calamiteiten bestrijding bij bijvoorbeeld een dijk doorbraak? Patrouiles in de West om drugssmokkel tegen te gaan? Spionage missies voor de kust om mogelijke nucleaire/biologische dreigingen vroegtijdig te spotten?

En denk aan onze luchtverdediging. We hebben laatst nog zo’n akkefietje gehad met een vliegtuig dat ongeoorloofd ons luchtruim binnen kwam zeilen, dan moeten er straaljagers de lucht in om te kijken of het geen aanslag is à la 9/11.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. maar waarschijnlijk is het als praten tegen dovemans oren

Comment

En daar doel ik eigenlijk op..

Daarnaast vind ik het ongelooflijk dat er nog zoveel burgers van het soort betweters zo over Defensie denkt te kunnen praten. Laat ze gewoon wijselijk hun mond houden en hun belasting betalen voor een sterke, moderne krijgsmacht.

Het verderfelijk pacifisme dat uitmond in het gebroken geweertje en onverantwoorde bezuiniging op defensie is uiterst gevaarlijk voor Nederland en zou mijn inziens moeten worden verboden. Maar dat is natuurlijk maar wishful thinking.
                    Als jij een afspiegeling bent van het leger, dan zou het beter zijn om het leger vandaag nog op te doeken.

Ik hoop dat er ook verstandige mensen in het leger rondlopen, maar daar hoor jij waarschijnlijk niet bij als ik jouw ontzettend stoere posts lees. Sowieso is het onverantwoord om volk met het IQ van een visstick met wapens te laten omgaan. En als je jezelf al laat provoceren omdat iemand vind dat militairen moordenaars zijn, is de mentale weerbaarheid ver te zoeken. Mentale weerbaarheid lijkt me niet onbelangrijk voor militairen, maar dat schijnen dat soort figuren niet te begrijpen.

Ongeschikt.

Comment

Wie doet anders de grensbewaking op Schiphol? Het ruimen van zee-mijnen, om koopvaardij scheep routes veilig te stellen/houden? Het bestrijden van piraten op scheepsroutes, het ruimen van bommen en explosieven, rampen en calamiteiten bestrijding bij bijvoorbeeld een dijk doorbraak? Patrouiles in de West om drugssmokkel tegen te gaan? Spionage missies voor de kust om mogelijke nucleaire/biologische dreigingen vroegtijdig te spotten?

En denk aan onze luchtverdediging. We hebben laatst nog zo’n akkefietje gehad met een vliegtuig dat ongeoorloofd ons luchtruim binnen kwam zeilen, dan moeten er straaljagers de lucht in om te kijken of het geen aanslag is à la 9/11.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. maar waarschijnlijk is het als praten tegen dovemans oren
                      Ik begrijp dit niet zo goed, wat verwacht je als je bij het leger gaat? Wie moet dit soort dingen dan doen? Je kiest voor een baan, ik neem aan dat je dan van tevoren begrijpt waar je in stapt.

Dus doe je werk en maak er geen martelaars van. Je wordt er voor betaald, vind je dat dit niet in verhouding staat, dan was dit wss iets dat je van tevoren had moeten bedenken. Vond Aktito zijn reactie ook over de top btw.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                        Ik begrijp dit niet zo goed, wat verwacht je als je bij het leger gaat? Wie moet dit soort dingen dan doen? Je kiest voor een baan, ik neem aan dat je dan van tevoren begrijpt waar je in stapt.

Dus doe je werk en maak er geen martelaars van. Je wordt er voor betaald, vind je dat dit niet in verhouding staat, dan was dit wss iets dat je van tevoren had moeten bedenken. Vond Aktito zijn reactie ook over de top btw.
                        Dit was een reactie op quibus, over waarom er niet bezuinigt moet worden op Defensie

Comment

• Hij klaagt er niet over.
                          Je bent goed op weg leon, een deel lan de politie overnemen, ern hrrot deel noet.
                          Ga verder al zou je 1 iemand overtuigen, ik ben al pro leger hoor, maar als je normaal discusdiert worden dat er vast meer.
                          Maar wat doe jij nou in het leger?waar ben je gestationeerd?

Comment

Wie doet anders de grensbewaking op Schiphol? Het ruimen van zee-mijnen, om koopvaardij scheep routes veilig te stellen/houden? Het bestrijden van piraten op scheepsroutes, het ruimen van bommen en explosieven, rampen en calamiteiten bestrijding bij bijvoorbeeld een dijk doorbraak? Patrouiles in de West om drugssmokkel tegen te gaan? Spionage missies voor de kust om mogelijke nucleaire/biologische dreigingen vroegtijdig te spotten?

Hoeveel mensen denk je dat daarvoor nodig zijn? Ik schat maximaal enkele duizenden die expliciet gedrillt worden voor gevechtssituaties. (Dus niet monteurs, administratief personeel, koks, etc.) De bedoeling is dat er in 2017 in totaal 37.100 medewerkers zijn. Nu ken ik natuurlijk niet precieze verhoudingen tussen veld- en gewoon personeel, maar voor die doeleinden is het volgens mij nog altijd aan de ruime kant hoor.

Owja, en wat betreft die luchtdekking. Vind jij een potentiele aanslag met een gekaapt vliegtuig een jaarlijks budget van een ordegrootte met 9 cijfers waard?
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Over legalisatie wietteelt: onder Teeven? Naief. Die man is een repressieve ramp op een gevaarlijke post. Denk dat hij heeft gehuild toen de wietpas aan het gas ging.

Over leger: leger is nodig. Huidige invulling is echter kut. Halve mandaten, etc. Vrijlaten van piraten is nu niet echt een indrukwekkende boodschap, hier het gevang in ook niet. Standrechtelijk executeren die hap, dat geeft een signaal af.
                              Buiten het voorbeeld om: het wordt tijd voor een EU-leger. Dan kunnen we ook meedoen met de grote jongens, de VS, China, Rusland. Nu is het een tyfuszooi met miljarden overhead. Samenvoegen, samen trainen, samen uitzenden. Je hebt in totaal voor de hele bescherming van de EU echt zoveel geld niet nodig als nu de som der delen, en je gaat er nog op vooruit ook.

@ inferno
                              Wist niet dat het zulke dikke mik was tussen die twee nee.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

@ inferno
                                Wist niet dat het zulke dikke mik was tussen die twee nee.
                                Ik las zelfs in het NRC dat zij op verkiezingsavond een paar keer contact hadden per telefoon en sms. En Samsom liet voor de verkiezingen weten dat hij Rutte een goede premier vond.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X