Regeerakkoord 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hopelijk pas over 4 jaar stemmen. Zou wel een keer fijn zijn.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
      Hopelijk pas over 4 jaar stemmen. Zou wel een keer fijn zijn.
      So far so good, aan de soepele overeenstemming lijkt het tot zo ver een goed huwelijk te zijn
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik vind het wel goed dat er een keer op een andere manier onderhandelt is. Op een manier die hoort bij het besturen van een land. ( ben natuurlijk niet met alles eens, maar dat is nooit ) Eindelijk een keer als volwassenen aan de onderhandeling tafel en het land vooruit helpen met een kabinet dat lang kan blijven zitten.

Want dat is het probleem altijd. Elke keer maar weer nieuwe verkiezingen en worden allerlei standpunten weer door de nieuwe lichting weggewoven. En kan je weer van voor af aan beginnen. Gewoon een Kim jung un aan de macht voor 20 jaar en het wordt ooit nog eens wat.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik snap alleen de inkomensafhankelijkheid van de zorg niet zo goed. Ja ik snap wel hoe het werkt maar niet de gedachte erachter. Het huidige systeem was ingevoerd om de concurrentie tussen verzekeraars te bevorderen maar hoe vergelijk je ze nu? Hoe kunnen ze zorgverzekeraars nog concurrentie? Waarom een systeem afschaffen dat duidelijk is en begint te werken?
          Ik snap niet wat de toegevoegde waarde is van het nieuwe systeem.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            vooral als je bent opgevoed schuld(en) is bad (wat ergens klopt).
            Yep, dat ben ik. Heb nog nooit in mijn leven éen euro/gulden schuld gehad en ik vind het dus heel vervelend dat mijn kind daar straks mee begint.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zo net even uitgerekend wat ik per maand ga betalen, 454 euro, lol nu eens kijken wat de verlaging van schijven me opbrengt.
              Studenten gaan.als ze niet teveel bijverdienen 20 euro pm betalen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Los van de paar gekke (pvda)punten die niet stroken met de liberalere koers van de rest van de punten, hetgeen ik jammer vind (vvd'er zijnde). Dat gezegd hebbend vind ik het ongelofelijk hoe schitterend die Samsom en Rutte elkaar in no time in een kabinetsjasje hebben gestoken. Cda buiten spel is ook geweldig.
                Daar ben je toch niet echt echt verbaasd over?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Zo net even uitgerekend wat ik per maand ga betalen, 454 euro, lol nu eens kijken wat de verlaging van schijven me opbrengt.
                  Studenten gaan.als ze niet teveel bijverdienen 20 euro pm betalen.
                  Waar heb je dat berekend?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zorgverzekering vergelijken voor goedkoopste zorgverzekeringen!

Wtf ik ga 20 euro per maand betalen. Iemand met modaal inkomen 250.

Gevoel bij mij wel tweestrijdig. Aan de ene kant denk ik Yes dat kost me geen reet. Aan de andere kant vind ik dit wel een heel laag bedrag waarmee de normale nederlander word genaaid.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Daar ben je toch niet echt echt verbaasd over?
                      In zoverre wel dat ik had gedacht dat Samsom, zeker gezien zijn verleden, veel minder relatief milde pvdapunten zou doordrukken dan nu; had meer dingen verwacht in de richting van geen ontslagrechtversoepeling, ww blijft zoals die is,tragere stijging pensioenleeftijd etc. Meer buhnepolitiek eigenlijk. Dus dat valt me mee. Ook het feit dat het cda zich niet ergens tussen heeft gewrongen via 1e kamer druk verbaasd, maar doet wel deugd. Nu nog die idioten aan het verstand brengen dat de 1e kamer er is ter juridische ondersteuning en niet ter politieke en dan is het cda volledig afgeserveerd.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hypotheekrenteaftrek blijft zoals het is toch? Als student voel ik me aan de ene kant genaaid met de ov chipkaart. Aan de andere kant niet omdat ik toch weer snel op kamers zit. Wel vind ik het sneu dat ik nu maar 20 of 30 euro zorgpremie ga betalen, ik wil best een beetje meer betalen om jan modaal een beetje tegenmoet te komen. 250 ekke pro monat voor de zorg is namelijk erg veul
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Afgaande op de nieuwsberichten van afgelopen maanden kunnen die 2 het op persoonlijk gebied prima met elkaar vinden. Dan verlopen onderhandelingen ook soepeler, de neiging om een starre houding aan te nemen is minder en dat bespoedigd de samenwerking.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Hoe kunnen ze zorgverzekeraars nog concurrentie? Waarom een systeem afschaffen dat duidelijk is en begint te werken?
                            Grapje zeker? Er is geen concurentie. Het is er wel, maar niet dat het de prijzen noemenswaardig beinvloed. Prijzen verschillen minimaal tenzij je naar een kleine onbewezen maatschappij gaat waarbij de vraag is of ze wel te vertrouwen zijn. Eer dat die krediet opgebouwd hebben ben je weer een decennia verder.

Het ziekenfonds van vroegah werkte prima. Het systeem sinds 2007 of zo werkte voor geen meter. Wat we nu krijgen is een opzet wat er een beetje tussenin zit.

Zie nu dat de goedkoopste verzekeringsmaatschappij me rond de 90-100euro p/m zal gaan kosten. Niet slecht voor iemand met een midden inkomen. Stuk beter dan 150-160 euro.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Grapje zeker? Er is geen concurentie. Het is er wel, maar niet dat het de prijzen noemenswaardig beinvloed. Prijzen verschillen minimaal tenzij je naar een kleine onbewezen maatschappij gaat waarbij de vraag is of ze wel te vertrouwen zijn. Eer dat die krediet opgebouwd hebben ben je weer een decennia verder.

Het systeem begint nu net te werken. De prijzen zouden anders nog verder oplopen terwijl je nu ziet dat de prijzen stabiliseren en soms lichtjes afnemen. Het is niet alleen de concurrentie tussen maatschappijen onderling maar ook het bedingen van lagere prijzen voor het inkopen van zorg.
                              Concurrentie kun je niet aflezen door prijzen die tussen maatschappijen niet al te veel afwijken. En als je de aanvullende pakketten met elkaar vergelijkt zie je wel degelijk verschil!

Het ziekenfonds van vroegah werkte prima. Het systeem sinds 2007 of zo werkte voor geen meter. Wat we nu krijgen is een opzet wat er een beetje tussenin zit.

Dat systeem werkte ook niet meer. De kosten liepen sterk op net als de wachtlijsten. En er was aan de zorg en verzekeringen kant nergens een stimulans om iets aan die toenemende kosten te doen.

Zie nu dat de goedkoopste verzekeringsmaatschappij me rond de 90-100euro p/m zal gaan kosten. Niet slecht voor iemand met een midden inkomen. Stuk beter dan 150-160 euro.
                              Waarschijnlijk vergelijk je nu appels met peren.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                                Iemand met modaal inkomen 250.

.

En dat is per persoon, neem ik aan? Dus 500 euro per maand per gezin?
                                OMG!! En dan nog het inkomensafhankelijke eigen risico.......*stort in*
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X