Originally posted by Faabjan
View Post
Regeerakkoord 2012
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostWat stel je voor dan?
Om maar eens wat te noemen. Tegenwoordig laat men alles maar gebeuren.
Originally posted by Faabjan View Post
Comment
-
Originally posted by quibus View Posttot 1992 ontvingen we meer dan dat we afdroegen aan de eu, nu betalen we ongeveer 250euro pp per jaar, daar zit imo niet het echte probleem.
Er zijn veel grotere geldverslindende zaken.
zonde als dat geld wegvloeit in een bodemloze put.
Comment
-
Dat klopt erik, maar relatief gexien valt het mee.
Maar die bezuinigingen zijn nu eenmasl nodig, tegenwoordig heeft iedereen lcd, een auto, mobiel etc. het wordt tijd dat mensen gaan leven naar het inkomen dat ze hebben.
Al dat geld wat jarenlang teveel is uitgegeven hebben we met ze alle gedasn, nu moeten we met ze alle op de blaren zitten.
Comment
-
Bezuinigen en meer geld naar Europa. Dat hele circus moet om bepaalde redenen iedere maand verhuizen van Brussel > Straatsburg en dat kost 200miljoen. Als je een student bent en van woonplaats naar universiteit wil mag je dat zelf gaan lappen.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Erik, het gaat om ongeveer 10% van.de totale uitgaven, wat inderdaad achterlijk veel is, excuus ik zat verkeerd te rekenen.
Echter als we niet meedoen met de eu zou ons dat wel eens flink meer kunnen gaan kosten ivm het feit dat wij een handelsland zijn.
Comment
-
@quibis
Ik begrijp dat ik een stuk minder betaal dan jij. Maar ik verdien dan ook niet zo heel veel. Van de 200 - 300 euro die ik verdien gaat een groot deel naar mijn studie. Mijn stufi en een bedrag van 100 euro geef ik aan me ma, dan draag ik toch nog wat bij.
Daarnaast heb ik ook mn voedingsschema die ik zelf betaal. Eten ligt rond de 150 euro.
Zoals je ziet houd ik niet zo heel veel over. Maarja, het is zoals het is. Tijd voor een andere baan waar ik meer kan werken."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
We moeten maar afwachten hoe de ziektekosten precies gaan worden. Je zou denken dat je als student er dan op vooruit gaat en andere mensen met een laag inkomen ook. Eerst zien dan geloven."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by quibus View PostDat klopt erik, maar relatief gexien valt het mee.
Maar die bezuinigingen zijn nu eenmasl nodig, tegenwoordig heeft iedereen lcd, een auto, mobiel etc. het wordt tijd dat mensen gaan leven naar het inkomen dat ze hebben.
Al dat geld wat jarenlang teveel is uitgegeven hebben we met ze alle gedasn, nu moeten we met ze alle op de blaren zitten.
Comment
-
-
Originally posted by erik1982 View PostDaar zou je aan kunnen twijfelen. Zou de handel minder zijn wanneer je niet meedoet aan de eu. en de euro?
Ik denk wel dat dat het geval is ja, echter denken minstens net zoveel mensen van niet, vooraf.er niet instappen was wellicht ok geweest, nu stoppen is niet slim denk ik.
Comment
-
Originally posted by kojak View Posthaha onderhandelen is ook weer aanwezig, altijd bij zulke topics
Originally posted by kojak View Postov eraf? wordt pas in 2015 vervangen door een kortingskaart toch?
Doel is nominaal afstuderen doe je dat niet gaat het je kosten. Vb wbt ov
Studie duurt 4 jr. dus moet je hem binnen 4 jr. halen uitzondering is 1 jr. extra.
Volgens mij idd vanaf 2015 kortingskaart.
Basisbeurs wordt volgens mij per definitie "sociale" lening.
Wassenneus dat studentenboete is er vanaf idee.......
Heel vluchtig iets gelezen wbt arbeidskorting ofzo.....€ 500 per werkende wat je terug ziet per jaar, netto in your pocket, goed idee toch ?......
ra, ra, ra, wat zal daar de truuck bij zijn ?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-