Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
IOver een paar maanden komen de zomerboys weer vragen hoe ze in 1 week abs kunnen krijgen
Ja dan zijn 9 van de 10 topics hetzelfde, vind ik minder aan. Maargoed, meestal begint het pas wanneer het mooi weer wordt, en dan zit ik toch minder op BN
In de winter willen veel mensen weight gainen maar zet je schrap. Over een paar maanden komen de zomerboys weer vragen hoe ze in 1 week abs kunnen krijgen
Waar worden jullie nou de laatste tijd moe van op het forum?
Ik word aardig moe van het woord "droogtrainen". Waar komt deze hype vandaan?
Ook word ik aardig moe van de trolls. Sommige zeggen geen troll te zijn, maar die zijn dan echt zo ongelooflijk dom of hebben een plaat voor hun kop.
De term trol vind ik zelf een kinderachtige benaming. Wie heeft dat in godsnaam ooit uitgevonden? Zit je op een forum voor volwassen mensen, wordt er over 'trollen' gesproken.
Waar ik wel eens moe van wordt is dat opgeheven vingertje van mensen die een cynisch schrijfsel onjuist lezen, daardoor verkeerd interpreteren, menen zich bij elk woord aangevallen te voelen en tenslotte naar de zogenaamde regeltjes gaan wijzen. In het ergste geval gaan ze nog bij de gedachtepolitie van dit forum klagen ook.
Oftewel, de ware moraalridders die een pittige mening als zogenaamd respectloos beoordelen en voortdurend menen je de maat te moeten nemen.
Dat droogtrainen is irritant ja. Laatst dacht een studiegenoot ook dat het bestond. Ik ging in discussie en kreeg zowat ruzie omdat hij zn ongelijk niet wilde erkennen. De topics over aanvragen van voedingsschema of welke ''whey het beste is'' of ''welke supplementen moet ik gebruiken'' zijn ook irritant
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Leave a comment: