Om moe van te worden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • inferno_0666
    replied
    Degenen die het echt bont maken zijn Polen. Die voeren echt de vreemdste manouvres uit op de weg. Laatst reed ik achter een die niet bijzonder hard reed, maar die heb ik niet ingehaald. Want hij reed zigzaggend over de linker- en rechterstroken.

    Leave a comment:


  • Patriciaaa
    replied
    Veel vrouwen rijden ook gewoon kut. Eindeloos twijfelen, en wanneer het niet meer kan denken ze dat het ineens wel kan. Maarja, als je hem er net even voordrukt waar het niet meer kan, zit je lang niet altijd fout he? Kromme regels

    Leave a comment:


  • Faabjan
    replied
    Heb de meeste hekel aan het tuig dat in het midden blijft rijden

    Leave a comment:


  • inferno_0666
    replied
    Originally posted by Patriciaaa View Post
    Aanpakken!
    Ik vind het zoooo asociaal, zon klever voor je
    Ahum. Jij zit ook bij zo'n groep met een niet al te beste reputatie.

    Originally posted by GeneralIx View Post
    In mijn ervaring zijn de mensen die te traag rijden ook degene die tussen poortjes opeens knallen, op de snelweg blind naar links schuiven, bij stoplichten voor oranje vol op de rem stampen, fietsers niet zien en rotondes proberen te nemen met mach 5. Dit zijn vaak vrouwen

    Leave a comment:


  • Patriciaaa
    replied
    Originally posted by inferno_0666 View Post
    100% zeker weet ik het niet, maar ik heb sterk het vermoeden dat daar veel bumperklevers tussen zitten.
    Aanpakken!
    Ik vind het zoooo asociaal, zon klever voor je

    Leave a comment:


  • Robbie1970
    replied
    Ik rij als een oud wijf, rij gerust 80 km op de snelweg en val ook regelmatig in slaap

    Leave a comment:


  • antma
    replied
    Ik rij altijd 100rechts, scheelt benzine,onderhoud,millieu,stress die 10 minuten dat ik later ben neem ik voor lief.
    Veel plezier op de linkerbaan tussen al die andere malotten.

    Leave a comment:


  • Nocerino
    replied
    Rijden in nederland is volgens mij een stuk aangenamer dan in moeder rusland.

    Filmpje:
    Driving in Russia || TNL - YouTube

    Leave a comment:


  • scoobydoo
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Onveilig is slecht rijden, niet per se hard rijden.
    Oh dat ben ik zéker met je eens, en als er echt geen kip op de weg is, wil ik ook nog wel eens een keertje wat lol hebben en doortrekken. Maar dat betekent niet ik vervolgens achter iemand ga hangen als hij dat niet ook doet. En zeker als het te druk is om in te halen, dan is het meestal ook te druk om hard te rijden.

    Die Duitsers hebben het trouwens wat beter geregeld: Op wegen buiten de bebouwde kom wordt in principe 100km/h gereden. Op kruisingen etc zie je dan weer wel de bordjes 70 staan.
    Of het daadwerkelijk veiliger is, durf ik niet te zeggen. Ik had in mijn eerste 100km autobahn al bijna een aanrijding omdat iemand niet spiegelde terwijl hij naar links schoof.

    Leave a comment:


  • Pallas
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Uiteraard is mijn iedereen een grove generalisatie t.o.v. De werkelijke groep. Ben niet debiel.
    Ah nu begrijp ik die x in je naam, dat moet zijn: -satie.

    Leave a comment:


  • inferno_0666
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Uiteraard is mijn iedereen een grove generalisatie t.o.v. De werkelijke groep. Ben niet debiel. Dat het in Duitsland beter gaat zal geenszins alleen te maken hebben met het gebrek aan limieten op specifieke plekken. Ik vind het echter markant dat er wel zo'n enorm verschil zit tussen hoe men daar op de snelweg rijdt, en hoe wij dat hier doen. Hoe de Duitsers ruraal rijden, daar durf ik weinig over te zeggen. Ik heb echter het idee dat zij beter dan wij in beeld hebben dat inzicht belangrijker is dan een verkeersbord.
    In Duitsland rijdt men inderdaad wel netter moet ik zeggen. Als iemand op de linkerbaan rijdt dan gaan zij ruimschoots op tijd naar rechts zodra zij jou zien aankomen met hogere snelheid. Dat viel gewoon op.

    @ inferno
    Vast en zeker. Ben ook geen echt gekke chauf meer, heb die gekkigheid redelijk afgeleerd. Ik zat zeker in die groep namelijk. Denk dat ik daarin echter zeker niet alleen stond.
    Dat zeker niet, vandaar ook die risicogroep.

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Uiteraard is mijn iedereen een grove generalisatie t.o.v. De werkelijke groep. Ben niet debiel. Dat het in Duitsland beter gaat zal geenszins alleen te maken hebben met het gebrek aan limieten op specifieke plekken. Ik vind het echter markant dat er wel zo'n enorm verschil zit tussen hoe men daar op de snelweg rijdt, en hoe wij dat hier doen. Hoe de Duitsers ruraal rijden, daar durf ik weinig over te zeggen. Ik heb echter het idee dat zij beter dan wij in beeld hebben dat inzicht belangrijker is dan een verkeersbord.

    Het is leuk dat je de rotonde aanhaalt, heb namelijk een soortgelijke ervaring met een stuk weg hier. Zonder stippelijn in het midden of buiten reed iedereen keurig rechts. Nu er weer een stippelijn aan de zijkant ligt hangt iedereen weer over elkaars weghelft. Dat dempt de snelheid, maar of het nu veiliger is... Dat is dan volgens mij ook hetzelfde principe waarop het goed rijden op de limietloze snelweg gebaseerd is: zelf denken. Dat gebeurt in het land van regels en verboden Nederland nu eenmaal wat minder (heb ik het idee, voordat ik het weer moet horen).

    Over mijn vrouwen/bejaarden/negers stelling: is een observatie van mijn kant. Heb best wat kilometers gereden in een relatief korte tijd, en steeds als ik vond dat iemand iets debiels deed, wierp ik en passant even een blik naar binnen om te kijken wat er reed. Op basis daarvan heb ik die stelling geformuleerd, en ik hoor vaker terug van mensen die zich daar ook in kunnen vinden.

    @ inferno
    Vast en zeker. Ben ook geen echt gekke chauf meer, heb die gekkigheid redelijk afgeleerd. Ik zat zeker in die groep namelijk. Denk dat ik daarin echter zeker niet alleen stond.

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Uiteraard is mijn iedereen een grove generalisatie t.o.v. De werkelijke groep. Ben niet debiel. Dat het in Duitsland beter gaat zal geenszins alleen te maken hebben met het gebrek aan limieten op specifieke plekken. Ik vind het echter markant dat er wel zo'n enorm verschil zit tussen hoe men daar op de snelweg rijdt, en hoe wij dat hier doen. Hoe de Duitsers ruraal rijden, daar durf ik weinig over te zeggen. Ik heb echter het idee dat zij beter dan wij in beeld hebben dat inzicht belangrijker is dan een verkeersbord.

    Het is leuk dat je de rotonde aanhaalt, heb namelijk een soortgelijke ervaring met een stuk weg hier. Zonder stippelijn in het midden of buiten reed iedereen keurig rechts. Nu er weer een stippelijn aan de zijkant ligt hangt iedereen weer over elkaars weghelft. Dat dempt de snelheid, maar of het nu veiliger is... Dat is dan volgens mij ook hetzelfde principe waarop het goed rijden op de limietloze snelweg gebaseerd is: zelf denken. Dat gebeurt in het land van regels en verboden Nederland nu eenmaal wat minder (heb ik het idee, voordat ik het weer moet horen).

    Over mijn vrouwen/bejaarden/negers stelling: is een observatie van mijn kant. Heb best wat kilometers gereden in een relatief korte tijd, en steeds als ik vond dat iemand iets debiels deed, wierp ik en passant even een blik naar binnen om te kijken wat er reed. Op basis daarvan heb ik die stelling geformuleerd, en ik hoor vaker terug van mensen die zich daar ook in kunnen vinden.

    @ inferno
    Vast en zeker. Ben ook geen echt gekke chauf meer, heb die gekkigheid redelijk afgeleerd. Ik zat zeker in die groep namelijk. Denk dat ik daarin echter zeker niet alleen stond.

    Leave a comment:


  • inferno_0666
    replied
    Originally posted by Pallas View Post
    de statistieken van de verzekeraars bestempelen vooral de net van hun rijbewijs afgestudeerde jonge mannen als 'risicogroep' op basis van de ingediende declaraties.
    100% zeker weet ik het niet, maar ik heb sterk het vermoeden dat daar veel bumperklevers tussen zitten.

    Leave a comment:


  • Pallas
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Er zijn er weinig die denken dat bumperkleven veilig is. Anderszins ben ik zeker van mening dat een goede bestuurder daarmee niet het risico zo bizar verhoogd als je doet voorkomen. Van te traag rijden is nog niemand gestorven, van de onzekerheid die daaraan ten grondslag ligt nogal eens. In mijn ervaring zijn de mensen die te traag rijden ook degene die tussen poortjes opeens knallen, op de snelweg blind naar links schuiven, bij stoplichten voor oranje vol op de rem stampen, fietsers niet zien en rotondes proberen te nemen met mach 5. Dit zijn vaak vrouwen, bejaarden, negers of een combinatie van die factoren. Dat zijn gevaarlijke maneouvres, hard rijden op een rechtdoorgaande N-weg niet.

    Daar zit hem voor mij dan ook de crux. Mensen vertrouwen meer op de regels dan eigen inzicht (hetlaatste is dan ook vaak absent bij de beschreven groep in casu). Verkeer is iets levends, regels scheppen orde, doch zijn zeker niet zaligmakend. Mensen die menen van wel moeten gewoon het OV nemen.

    Ter illustratie: probeer Amsterdam eens door te komen op zuiver reglementair weggebruik. Lukt je nooit. En je zit iedereen in de weg gedurende je pogingen het wel volgens de regels te doen.

    Dat alles gezegd hebbend, punt twee. De implicatie dat de grootste winsten nu wel geboekt zijn, zijn wellicht waar. Dat maakt echter niet dat de lage snelheidslimieten van de jaren 90 geen update kunnen gebruiken die gebaseerd waren op de veiligheid van toen. Drukte doet daar niet aan af, als het druk is, kun je ook niet te hard rijden. Dat beseft iedereen. In feite kom je daarmee tot een variabele limiet. Ons verschil in mening zit hem er echter in dat ik die niet op papier hoef te zien, en jij liever wel.

    Ter illustratie verwijs ik graag naar de Duitse snelwegen. Daar gebeuren bij mijn weten weinig meer ongelukken dan hier, terwijl ze qua drukte niet onderdoen en per vierkante meter asfalt wellicht drukker zijn wegens minder banen. Daar snapt echter iedereen op basis van inzicht: ik rijd altijd rechts als ik dat kan, en ik kijk in die spiegels voor ik besluit van rijbaan te wisselen. Dat daar geen limiet staat, betekent automatisch dat de automobilist zelf veel beter moet opletten, en dat verschil is een genot met hier.
    Sjonge er staan stukjes in die ik zou moeten negeren maar ik kan het even niet laten. Ook in Duitsland heb je vrouwen, bejaarden en negers of een combinatie van factoren, dus hoe kom jij tot het inzicht dat iedereen daar beter oplet? Omdat er geen limiet is? Dat is niet zo, zelfs in Duitsland mag je niet overal met onbeperkte snelheid rijden.

    Met het uitgangspunt ben ik het dan wel weer eens: regels zijn zeker niet in alle gevallen zaligmakend. Verkeersinzicht is van belang en ook hoffelijkheid. Wanneer ze op rotondes alle regels schrappen, gaat het wonderwel goed omdat er ook geen bestuurders zijn die hun voorrang wel even nemen maar gewoon weer netjes wachten tot het wordt verleend.

    Ik ben ook voor het doen van herexamens om de x jaar om de rijvaardigheid op peil te houden en zo de types er uit te pikken die een gevaar op de weg zijn (geworden). Dat lijkt me beter dan een bepaalde groep bij voorbaat blind een stempel op het voorhoofd te drukken. Alhoewel, blind hoeft dat niet, de statistieken van de verzekeraars bestempelen vooral de net van hun rijbewijs afgestudeerde jonge mannen als 'risicogroep' op basis van de ingediende declaraties.

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
Antalya Escort
sikis
gaziantep escort
gaziantep escort
İstanbul Escort
istanbul escort bayan
sisli escort beylikduzu escort bayan
antalya escort atakoy escort
umraniye escort bayan
Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
Working...
X