Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik word moe van iedereen die aan patricia vraagt of zij degene is die op haar avater staat.
Ben ik het wel mee eens, kan mij nog herinneren dat ze een hele tijd terug ook al d'r foto eraf had gehaalt omdat er mensen waren die het maar bleven vragen.
Correct me if im wrong patricia.
En Igua, misschien is er binnenkort weer een schoonmaak nodig idd.
Het getroll laatste tijd valt me op, het is hier geen dbb dus ik ga er op letten.
Toen ik 1,5 jaar terug mod werd was het ook zo, toen met de anderen alles schoongeveegd en daar veel tijd in gestoken als het weer zo wordt knal ik er heel wat af..
Tja, dit is al jaren zo en persoonlijk ben ik gestopt met antwoorden in deze topics.
Ik kom hier meer dan 9 jaar heb het hoeveel bankdruk jij of welke whey welke 1e kuur etc volk wel een keer gezien, hulde voor degene die het doen maar ik ben dat ook gewoon zat..
Het getroll laatste tijd valt me op, het is hier geen dbb dus ik ga er op letten.
Toen ik 1,5 jaar terug mod werd was het ook zo, toen met de anderen alles schoongeveegd en daar veel tijd in gestoken als het weer zo wordt knal ik er heel wat af..
Tja, dit is al jaren zo en persoonlijk ben ik gestopt met antwoorden in deze topics.
Ik kom hier meer dan 9 jaar heb het hoeveel bankdruk jij of welke whey welke 1e kuur etc volk wel een keer gezien, hulde voor degene die het doen maar ik ben dat ook gewoon zat..
ON: Ik wordt zo moe van dat alle topics die binnen 5 reacties op een bitchfight uitdraaien. En natuurlijk de "ik heb geen zin om zelf te zoeken" topics.
OF: Patriciaa, ben jij dat zelf op je nieuwe avatar ?
Iedereen is zo moe? Hoe gaan jullie ooit trainen dan?
Zitten vast ook allemaal aan de lowcarb.....
Als mensen aardkwakje irri vinden start dan een poll over hoelang het duurt dattie gebanned wordt ofzo, kan nog geinig worden. Dat serieuze gejank over het zoveelste trolletje is niet eens meer vermakelijk.
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Leave a comment: