Originally posted by resike
View Post
21-12-12
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View Postomg is de zyzz hype nou nog niet over, jij aanbid die gast wel extreem is het niet?
In dat kader hoop ik dat er wel wat gaat gebeuren eind dit jaar. Flink aantal natuurrampen die zulke gasten op zou ruimen zou niet misstaan.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postsommige gasten vinden het leuk met achterhaalde onzin rond te lopen. Net zoals dat mensen gangnam nog steeds grappig vinden terwijl het al verleden tijd is. Dan worden de dingen die al niet grappig waren gewoon vermoeiend om aan te moeten horen.
In dat kader hoop ik dat er wel wat gaat gebeuren eind dit jaar. Flink aantal natuurrampen die zulke gasten op zou ruimen zou niet misstaan.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postsommige gasten vinden het leuk met achterhaalde onzin rond te lopen. Net zoals dat mensen gangnam nog steeds grappig vinden terwijl het al verleden tijd is. Dan worden de dingen die al niet grappig waren gewoon vermoeiend om aan te moeten horen.
In dat kader hoop ik dat er wel wat gaat gebeuren eind dit jaar. Flink aantal natuurrampen die zulke gasten op zou ruimen zou niet misstaan.
Ik wist niet dat de trends je zo aangrijpen dat iedereen die up2date is dood moet.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostEen tsunami die alle Zyzz-fans wegvaagt? Zal wel een erg specifiek gerichte storm zijn dan als alleen mijn huis weg is en de rest van het dorp nog staat.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostKev ik heb jou zo hoog zitten en nu kom je me vertellen dat je zyzz lover bent NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! dat kan je me niet aan doen maatjeThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
In dat kader hoop ik dat er wel wat gaat gebeuren eind dit jaar. Flink aantal natuurrampen die zulke gasten op zou ruimen zou niet misstaan.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostEerlijk gezegd vindt ik Zyzz zelf best wel een overhypte gaylord, maar het idee er achter vind ik fantastisch omdat ik zelf ook volgens die standaarden leef. Op elk feest te vinden, beetje de dandy uithangen overal, goeie housemuziek, dat soort dingen. En ik vind het geweldig hoe anti altijd iedereen tegen hem is vandaar dat ik eigelijk een beetje probeer wat olie op het vuur te gooien hier en daar."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by xBrian View PostIk heb het ook nooit zo gesnapt hoor die hype over zyzz.
Beetje zoals ik zelf ook doe. Lekker de kroeg in als ik eens zin heb. Niet vies van andere genotsmiddelen. Peuk in mijn nek als ik aan de alcohol zit. Naar de burgerking als ik daar een keer zin in heb. Een week niet gaan trainen als ik geen zin heb, dat soort dingen. Maar daar naast ook gewoon echt keihard werken aan een goed lijf en dat ook hebben, wat er bij veel mensen gewoon niet in gaat als je ernaast ook nog een fuck-the-system lifestyle leeft. En I couldn't care less eigenlijk, vandaar mijn "box ouwe" richting Zyzz.Last edited by Kevster; 08-12-2012, 08:19.The Sky Ain't The Limit
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment