Waar moet ik opletten bij de theorie examen A (motor)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt veel motoren ook begrenzen tot 25kw op kenteken.
    Een best leuke motor met weinig pks en toch leuk koppel is een yamaha mt03, 48pk ofzo maar weet niet hoeveel dat in kw is.

Comment

Mmmm denk een ktm supermotard. Is eigenlijk een droommotortje, lekker crossen. Maar voor de normale weg lijkt het me niks.

Maar wat vind je fijner rechtop op liggend rijden?
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

@Maasproductions Zijn inderdaad wel mooi! Maar ik denk dat de prijsverschil met de gs toch wel hoog ligt of niet?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          Je kunt veel motoren ook begrenzen tot 25kw op kenteken.
          Een best leuke motor met weinig pks en toch leuk koppel is een yamaha mt03, 48pk ofzo maar weet niet hoeveel dat in kw is.
          Ziet er giftig uit man. Een van de mooiere nakeds.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Mmmm denk een ktm supermotard. Is eigenlijk een droommotortje, lekker crossen. Maar voor de normale weg lijkt het me niks.

Maar wat vind je fijner rechtop op liggend rijden?
            Ktm supermotard is zeker een must, maar zodra ik onbeperkte rijbewijs heb ga ik toch liever voor de supersport yamaha r1.

Nu ben ik op zoek naar een naked bike of all road man.

Comment

Originally posted by mocrobuilder View Post
              Ktm supermotard is zeker een must, maar zodra ik onbeperkte rijbewijs heb ga ik toch liever voor de supersport yamaha r1.

Nu ben ik op zoek naar een naked bike of all road man.
              Mmmmm onbeperkt zoveel keus....... Betaalbare optie zou voor mij gsx r zijn

Look at the vascularity, look at the separation.
              Last edited by Nocerino; 06-12-2012, 00:26.

Comment

@Maasproductions Zijn inderdaad wel mooi! Maar ik denk dat de prijsverschil met de gs toch wel hoog ligt of niet?
                Voor circa 3000 a 3500 heb je er 1 uit 2006/2007. Wat zoeken, wat afdingen en dan heb je er zeker 1 voor deze prijs. Geen idee wat zo'n bmw kost verder.
                Een r6 bijvoorbeeld kun je tot 25kw begrenzen, maar of je dat wilt op een supersport is ook maar de vraag.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Mmmmm onbeperkt zoveel keus....... Betaalbare optie zou voor mij gsx r zijn

Look at the vascularity, look at the separation.
                  Haha jij bent ook zo'n motorgek he?
                  Heb je je rijbewijs al of ga je der ook nog voor?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                    Voor circa 3000 a 3500 heb je er 1 uit 2006/2007. Wat zoeken, wat afdingen en dan heb je er zeker 1 voor deze prijs. Geen idee wat zo'n bmw kost verder.
                    Een r6 bijvoorbeeld kun je tot 25kw begrenzen, maar of je dat wilt op een supersport is ook maar de vraag.
                    Nee, een supersport komt wel als ik onbeperkt mag rijden!
                    Deze yamaha mt03 is nooit eerder in mij opgekomen en moet je zeggen liefde op t eerste gezicht haha

Comment

Nee, een supersport komt wel als ik onbeperkt mag rijden!
                      Deze yamaha mt03 is nooit eerder in mij opgekomen en moet je zeggen liefde op t eerste gezicht haha

Zit een 660 supermotard blok in dus koppel genoeg, makkelijk te handlen volgens meerdere reviews ook.

Comment

Heb nog geen rijbewijs. Wil nog kijken wat er volgend jaar gebeurt kwa regelgeving en prijzen. Als dat mij goed uitkomt wil ik volgend jaar beginnen.

Heren ik ga slapen. Speeding to the end of the road...

Comment

Ik doe er heus wel wat voor hoor pikkie.
                          Vraag alleen wat verschillen zijn met een auto theorie heb heus wel geoefend...

Heb mn avb al op zak dusja toch wel wat voor gedaan ehh
                          Lul niet...
                          Heb morgen m'n theorie heb nog niet geleerd
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

blijft geweldig dit soort reacties op eerdere opmerkingen
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

hahaha nee nee mag maar tot 25kw hé:P
                              welke motor zou dan goed zijn volgens jou?
                              gewoon een kopen die je mooi vind en die begrenzen (op kenteken of echt)
                              18 jr/179cm/81kg/bf 11%
                              SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
                              Living the dream that's called "my life"!

Comment

Alles behalve je buurman.
                                Just trying hard

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X