De eerste keer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De eerste keer?

Kun je nog je eerste training herrineren?

Die van mij was borst/rug en schouders, ik dacht dat alles ontplofte met mini gewichtjes toen ik thuis kwam en had gedoucht kon ik met het afdrogen niet eens met met me rechterarm naar me linkerschouder, alsof ik werd tegengehouden zo lam voelde alles
    De eerste keer benen was net zo vreselijk, 2 dagen later kon ik niet eens schijten, ik viel maar op de pot want alles deed pijn van me kuiten tot me reet
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Mijn eerste training was onder begeleiding van een fitnessinstructrice samen net een maatje van mij. Mijn maatje had alleen maar oog voor de instructrice. De training was een typische fitnesstraining met cardio en fitnessapparatuur, men vond dat je dat de eerste 8 weken moest doen om het lichaam aan de belasting te laten wennen. Verder dan een lam gevoel kwam het niet.
    Later werd ik door de eigenaar van de gym begeleid om oefeningen met vrije gewichten te leren. De volgende dag was een hel! Wat een spierpijn!!!! Dit was dus trainen! Ik was meteen verkocht....

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      De eerste keer benen was net zo vreselijk, 2 dagen later kon ik niet eens schijten, ik viel maar op de pot want alles deed pijn van me kuiten tot me reet
      Zeer herkenbaar....

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Zeer herkenbaar....
        Of je kont overal lijkt te scheuren maar het is wel een kick

Comment

Ik trainde de eerste keer met me moeder mee, grotere sadist heb ik nog niet meegemaakt met trainen.

Comment

Eerste keer serieus trainen was legday. Ging eigenlijk voor het eerst squatten met stronglifts 5x5. Squatten met een lege bar vond ik wel lastig, maar voelde geen "pomp". Toen besloten te legpressen, leg curlen, extension en calf raisen op mijn max.

Gevolg: Twee weken niet kunnen lopen or w/e. Kon gedurende deze twee weken mijn benen niet volledig strekken. Als ik liep kon ik mijn benen tot max drie kwart strekken, eerste week tot helft. Slapen was een hel, tijdens het slapen met je poten bewegen en werd ik wakker van de pijn bij het strekken.

Nu ik erop terug kijk kan ik er wel om lachen, toendertijd kon ik er om janken. Veelste zwaar gegaan voor de eerste leg training ooit. Sindsdien is legday wel een favo geworden. Minimaal 2x per week benen, no matter what program.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Die training is voor je hedendaagse mentaliteit dat je 2 keer benen traint de juiste impuls geweest

Originally posted by Nocerino View Post
              Eerste keer serieus trainen was legday. Ging eigenlijk voor het eerst squatten met stronglifts 5x5. Squatten met een lege bar vond ik wel lastig, maar voelde geen "pomp". Toen besloten te legpressen, leg curlen, extension en calf raisen op mijn max.

Gevolg: Twee weken niet kunnen lopen or w/e. Kon gedurende deze twee weken mijn benen niet volledig strekken. Als ik liep kon ik mijn benen tot max drie kwart strekken, eerste week tot helft. Slapen was een hel, tijdens het slapen met je poten bewegen en werd ik wakker van de pijn bij het strekken.

Nu ik erop terug kijk kan ik er wel om lachen, toendertijd kon ik er om janken. Veelste zwaar gegaan voor de eerste leg training ooit. Sindsdien is legday wel een favo geworden. Minimaal 2x per week benen, no matter what program.

Comment

Weet er nog weinig van. Enige wat ik nog weet is dat ik gewoon veel te vet was en dat ik t goed besefte. Veel trainingen waren meer een bewijs aan mezelf dat ik t wel kon. Maargoed, wat ik fout kon doen deed ik fout. Fijn dat internet zo vol staat met onzin. Van uren cardio op een dag tot alleen maar idiote hoeveelheden fruit eten, ik heb al die onzin wel gedaan. Totdat ik gewoon erg botterig en nog steeds te vet werd: en na 1 training was ik verkocht aan kt. Al duurde het toen denk ik nog een jaar voordat ik überhaupt bovenlichaam ging doen, en nog wel langer voordat ik borst enzo ging doen. En vind dat nu nog de minst leuke training haha, maar weet nu wel dat t zonde is om niet te doen
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Eerste echte training was benen, met ray simmon(als ik het goedspel) vet kotsen.na de training, dag erna borst triceps, weer met ray, weer kotsen.
                  Vanaf toen ging het beter....

Comment

Ray kan pittig benen doen

Comment

Het enige wat ik mij kan herinneren is dat voordat ik aan de kt begon ook nog overal een beetje aan liep te prutsen op apparaten enz.

De eerste echte keer dat ik ging trainen op kracht werd ik begeleid door iemand uit de sportschool.
                      Ik wilde graag squatten maar ik wilde zeker weten dat ik het goed deed, had ook te veel aan gewicht er op gegooid voor de 1e keer.
                      Benen deden zoveel pijn dat ik de trap niet tot amper af kon lopen in de gym hahaha!

De volgende dag kon je me opdweilen, ben me bed niet meer uit gekomen zoveel pijn had ik! Niet meer kunnen lopen en inderdaad moeilijk naar de wc haha, op dat moment vreselijk maar nu kunnen we er om lachen
                      What you eat in private, you wear in public.

Comment

Al is het bijna 36jaar geleden, ik weet nog als de dag van gisteren dat: ik 3 dagen mn armen niet recht kon krijgen. En als ik was gaan zitten (nou ja neervallen) dan wilden mn benen niet dat ik nog ging staan whaaahahaha. De eerste keer borst ook zoiets, had t gevoel of er n vrachtwagen overheen was gereden (heen en weer). Tering wat n klote gevoel was dat.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Al is het bijna 36jaar geleden, ik weet nog als de dag van gisteren dat: ik 3 dagen mn armen niet recht kon krijgen. En als ik was gaan zitten (nou ja neervallen) dan wilden mn benen niet dat ik nog ging staan whaaahahaha. De eerste keer borst ook zoiets, had t gevoel of er n vrachtwagen overheen was gereden (heen en weer). Tering wat n klote gevoel was dat.
                          Dit is zeer herkenbaar!
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ik dacht eerst dat dit topic over seks ging . Maar de eerste keer dat ik ging trainen was ik 14, ik werd rondgeleid en had een training met enkel isolatie apparaten.

Comment

Eerste training ever was biceps. Curls tot we er bij neervielen.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X