bedankt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bedankt!

Aan iedereen die meewerkt om dit forum zo interessant en informatief te maken. Dankzij jullie hebben ik grote stappen kunnen maken en is mijn leven compleet veranderd! Top

Zo zijn er velen waarbij hun leven compleet veranderd is waaronder ook ik. Dit mag inderdaad ook wel eens gezegd worden .

Comment

Alsjeblieft ...
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Inderdaad, ook ik ben zeer dankbaar
        Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Alsjeblieft ...
          Jij bedankt zeker zyzz, niet dit forum ?

Comment

Originally posted by Tails View Post
            Jij bedankt zeker zyzz, niet dit forum ?
            Nee hoor, grootste dank gaat uit naar de sterke mannen hier zoals inferno en belgische curlbrothers. Veel informatie haal ik uit topics van bijvoorbeeld triple ace.
            Verder check ik regelmatig logjes van iedereen waar ik informatie vandaan haal. Ga dus vooral door met loggen iedereen!

Had wel gedacht dat je door dat zyzz gedoe zou prikken, verwachtte zon reactie namelijk van quibus.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Was eigenlijk gewoon benieuwd wie jij zou bedanken. Ik heb ook een hoop geleerd van de topics van inferno en disverse logjes, altijd leuk om te lezen.

Comment

Nee hoor, grootste dank gaat uit naar de sterke mannen hier zoals inferno en belgische curlbrothers. Veel informatie haal ik uit topics van bijvoorbeeld triple ace.
                Verder check ik regelmatig logjes van iedereen waar ik informatie vandaan haal. Ga dus vooral door met loggen iedereen!

Had wel gedacht dat je door dat zyzz gedoe zou prikken, verwachtte zon reactie namelijk van quibus.
                Ik heb toch al gezegd dat ik niet meer reageer op dat zyzz gedoe, noem mijn naam dan ook niet.

Comment

Nee hoor, grootste dank gaat uit naar de sterke mannen hier zoals inferno en belgische curlbrothers. .

Tssss, waarom bedank je mij niet????
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Tssss, waarom bedank je mij niet????
                    Wanneer ga jij loggen?
                    Train hard or go hormone

Comment

Kwart over 1. Wat was het? Drank offuh.... Wat heftigere? Hahahah
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Haha bruce, maar ff zonder gein, zonder bn was ik ook echt niet gekomen waar ik nu ben.
                        keep the focus going!

Comment

Klopt voor velen, toch komt het bedankje altijd midden in de nacht. Dat valt mij altijd op hahaha
                          Gelukkig zijn er mensen die hun waardering uiten.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Wanneer ga jij loggen?

Nah...niet zo mijn ding.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X