Sterren dansen op het ijs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sterren dansen op het ijs

Haaaa gast met gele shirt (eddy?)heb volgens mij een snuifje gehad. De hele tijd zit ie met z'n waffel te trekken, z'n mond te moven en te likken. Whahhahahaha
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Viel mij ook al op! Dat is een ex profvoetballer die destijds in Engeland zich ook behoorlijk heeft misdragen. Voornamelijk met vrouwen dacht ik
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Bruce, kijk jij daar echt naar...naar die campingzender?
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Seks, drank en drugs ruïneerden profbestaan Andy van der Meyde - Home - AD
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Er komt zelfs een film over zijn biografie hoorde ik paar maanden geleden op de radio. Verbaas me wel dat die aan zo'n troep programma mee doet.. zaten ze hier ook naar te kijken vind het een vreselijk irritant programma, dat daar zoveel mensen naar kijken haha..

Erg zonde wat die allemaal met zijn leven heb gedaan het was best een goede voetballer...

Comment

I don't want to live on this planet anymore - YouTube

Comment

Haha dat is toch die vent die bang was om zn 'boek' in Rotterdam te signeren?
              Geen woorden, maar daden.

Comment

Andy was een topspeler toen die bij inter speelde
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Haha, heeft iemand het filmpje misschien?
                  Mind is everything.

Comment

Andy is een baas ! Zijn boek is echt een tip om ff te lezen...
                    Mr. HOLLAND 2006 NAC
                    Mr. HOLLAND 2007 NAC
                    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik heb niet hele programma gezien maar ik kijk idd regelmatig spelletjes en zo. Vind ik leuk. Net als documentaires en nieuws. Films zijn altijd oud en teveel reclame. Dus doe kijk ik niet op tv.
                      Ken hem verder niet, maar t viel zzzzzoooooo op. Vond het grappig. Als het zo is moet ie zelf weten natuurlijk maar laat ie dan wel ff z'n mond in bedwang houden. Vele mensen kunnen zulke middelen niet zo waarderen namelijk. Gelukkig herkennen die de symptomen ook niet.
                      @ reisje: SBS6, gemist

Comment

Op die foto ook al z'n uitgedroogde tong eruit haha. Misschien. Dat ie nu aan de medicijnen zit die zo werken

Comment

Heb het filmpje gezien maar vond het nog wel meevallen, hij beweegt wel met zijn mond maar dat kunnen ook de zenuwen zijn.
                          Zijn doen en ogen zagen er ook niet vreemd uit.
                          Mind is everything.

Comment

Het is volgens mij best een zenuwenpees als ik hem zie in interviews. Wel een baas trouwens!
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by resike View Post
                              Heb het filmpje gezien maar vond het nog wel meevallen, hij beweegt wel met zijn mond maar dat kunnen ook de zenuwen zijn.
                              Zijn doen en ogen zagen er ook niet vreemd uit.
                              Heb het ook niet over dikke gram, maar over genoeg om zo met je mond te doen. Later staat ie naast presentator en doe ie z'n lippen tuiten als een aap. Net als je whoo roept

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X