shakebeker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• shakebeker

ff snel een vraagje, als ik mijn shakebeker was, en na een paar uurtjes hem weer eruit haal om mee te nemen naar de gym stinkt die echt erg... ik heb geen idee waarom dit komt.

beter wassen er gaan wel meer dingen stinken als je ze niet goed wast en wel gebruikt

ontopic je gooit er waarschijnlijk veel rommel in... goed uitspoelen met warm water, desnoods met afwasmiddel, afwasborstel erdoor heen en klaar!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ik was me shakebeker altijd meteen en zet hem open weg, doe jij de deksel er dicht op ?
      Had ik ook een keer gedaan en toen stonk die zo erg dat ik hem weg kon gooien, Ookal was die goed afgewassen.

Comment

ik was hem gewoon met warm water en een spons (niet van de borden en bestek) en dan gewoon goed schoonmaken nadat ik hem heb gebruik, en ja ik doe erna de dop erop ? komt het mischien daardoor?

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
          Ik was me shakebeker altijd meteen en zet hem open weg, doe jij de deksel er dicht op ?
          Had ik ook een keer gedaan en toen stonk die zo erg dat ik hem weg kon gooien, Ookal was die goed afgewassen.
          Ik heb echt te veel shakebekers, trust me... en gebruik te veel shakebekers.. ik gebruik mijn shakebekers tegenwoordig overal voor omdat shakebekers ongelovelijk handig zijn, hoevaak kun je het woord shakebekers trouwens in één post vol met shakebekers plaatsen?

Ik spoel mijn shakebekers eerst een keer a twee om met warm water dan vul ik de shakebeker nog een keer met warm water en doe ik de deksel van de shakebeker erop en shake de shakebeker dan heel goed, ik gooi dan de shakebeker weer leeg, om dan de shakebeker nog een keer goed uit te borstelen met een afwasborstel zodat de shakebeker helemaal schoon is. Zo kan ik mijn shakebeker de volgende shake weer in gebruik nemen als een beker!

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
            ik was hem gewoon met warm water en een spons (niet van de borden en bestek) en dan gewoon goed schoonmaken nadat ik hem heb gebruik, en ja ik doe erna de dop erop ? komt het mischien daardoor?
            Bij mij was dit wel het geval ja, probeer maar eens..

@jobr verbazingwekkend inderdaad zo vaak shakebeker in 1 post, ik weet al waar ik over droom dalijk .

Comment

Als je hem niet gelijk kunt afwassen, even goed "shaken" met schoon water, goed omspoelen en dan thuis gelijk afwassen. Will do the trick. :0
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bij mij was dit wel het geval ja, probeer maar eens..

@jobr verbazingwekkend inderdaad zo vaak shakebeker in 1 post, ik weet al waar ik over droom dalijk .
                let me guess;

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Als je hem niet gelijk kunt afwassen, even goed "shaken" met schoon water, goed omspoelen en dan thuis gelijk afwassen. Will do the trick. :0
                  Ja dat is ongeveer mijn post in het kort!

Comment

Originally posted by jobr View Post
                    let me guess;

Ja met name die kleur
                    Heb jij zo'n mooie?

Comment

Ja met name die kleur
                      Heb jij zo'n mooie?
                      Ja hij is op dit moment niet schoon, ik heb hem nog niet afgewassen tevens heb ik hem uhmm haar gebruikt tijdens mijn benen training!

Comment

Ja dat is ongeveer mijn post in het kort!
                        Ik dacht "ik vat het even voor je samen".
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Ik dacht "ik vat het even voor je samen".
                          bedankt, ja ik vond mijn uitgebreide post misschien iets te uitgebreid?

Comment

bedankt, ja ik vond mijn uitgebreide post misschien iets te uitgebreid?
                            ietsje maar............

Comment

Ja hij is op dit moment niet schoon, ik heb hem nog niet afgewassen tevens heb ik hem uhmm haar gebruikt tijdens mijn benen training!

heb jij nou serieus een roze shakebeker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X