shakebeker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by flapdrol View Post
    hahaha nee doe maar niet, soms komen er van die grote stukken naar boven stik er gewoon bijna in.
    Heb ik ook wel is last van.. maar ik voeg soms wat water toe om "klonteren" te verkomen... ik prop dan ook ongelovelijk veel in één shakebeker.. en mijn roze shakebekers zijn al niet zo groot
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
      Heb ik ook wel is last van.. maar ik voeg soms wat water toe om "klonteren" te verkomen... ik prop dan ook ongelovelijk veel in één shakebeker.. en mijn roze shakebekers zijn al niet zo groot
      zekers niet erger dan wat ik heb... onderin klontjes boven schuim... kan gewoon beter water drinken met aardbei smaakje doorheen

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
        zekers niet erger dan wat ik heb... onderin klontjes boven schuim... kan gewoon beter water drinken met aardbei smaakje doorheen
        Probeer maar eens een shake beker voller dan vol te vullen en dan nog eens proberen te shaken?

Comment

Gewoon een discussie over hoe je een shakebeker het beste schoon kans maken YOLO(:

Comment

Originally posted by simontv View Post
            Gewoon een discussie over hoe je een shakebeker het beste schoon kans maken YOLO(:
            Welkom op bodynet,

Wij zijn van alle topics voorzien!

Comment

Die roze laatst ook gehaald. Zyzzstyle baby!
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by simontv View Post
                yolo..................

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  you sick cunt....

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Oja en ook op bodynet leeft zyzz weer in de vorm van Nocerino!

Comment

Whuahaha nee srs, heb het gehaald voor me ma.

Alle shakebekers, except one, weggepleurt. Dingen worden echt ranzig onder dat rubbertje in de dop. Als ik dat soort dingen zie krijg ik fokking jeuk en pleur alles weg.
                      Blender <3.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik heb zoveel verschillende soorten shakebekers, ik kan bijna een shakebeker museum beginnen!

niet eens voor je zelf Zyzz uhm ik bedoel Nocerino, heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.. dat mijn shakebekers ranzig werden!

Comment

Originally posted by jobr View Post
                          ik heb zoveel verschillende soorten shakebekers, ik kan bijna een shakebeker museum beginnen!

niet eens voor je zelf Zyzz uhm ik bedoel Nocerino, heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.. dat mijn shakebekers ranzig werden!
                          hahahaha.

Comment

Ik heb ook een roze!
                            Daar is de whey het lekkerst in toch, jobr??
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maakt niet uit hoe erg je hem schoonmaakt bij mij hangt er tijd wel een nare lucht in na 1 maand. Spoel hem altijd nog extra om voordat mijn whey erin gaat

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik heb ook een roze!
                                Daar is de whey het lekkerst in toch, jobr??
                                ja in die roze shakebeker krijgt de whey ineens een hele andere smaak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X