Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Fitch blijft toch raar. Is minimaal top10 in z'n klasse en hij is ook niet saai ofzo, verre van zelfs.
Wat zou een afvaller van de ufc eigenlijk doen nu strikeforce ook weg is?
Anyways, card van vanavond/vannacht. UFC 157 Live on Pay-Per-View: Rousey vs. Carmouche geen super headliners maar ik vind het toch wel een leuke card met goeie match-ups. Henderson - Machida is wel vet obv en Faber - Menjivar is ook interessant.
As for the main event, een mismatch natuurlijk. 45 seconden armbar Rousey of een tko. Gaat echt deceptioneel worden. Maar goed, blijft mma, zie Overeem - Silva...
Ik dacht trouwens dat Henderson gestopt was/ niet meer voor de ufc vocht? Ik ben wel een "fan" van hem qua persoon. De manier waarop hij de count stopte en hem nog even een tik nagaf...
gisteren de laatste aflevering van tuf gekeken. Het viel me wat tegen mbt actie. De regie is wel wat gelikter dan eerst.
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment