Hij was de Strikeforce champ toen het omviel. Dus nog steeds in principe. Gast is wel een topcontender, maar denk dat Belfort een maatje te groot is though
UFC topic
Collapse
X
-
Er zitten bijna geen vechters aan de trt, op die ene na daarom vecht die ook in brasil en niet in amerika waar het verboden is..
Zijn wel meer vechters geschorst ivm te hoge testlevels,
@guusd, lol waarom moet je engels spreken om verder te komen in de vechtsport dan?hard slaan dat moet je doen om verder te komen, al ben je doofstom.
Comment
-
Oh, oh oh wat een smulcard hebben we vanavond! Ik verwacht niet veel van het main event... de eerste partij tussen Cain en Bigfoot was echt een narrige afstraffing (zie filmpje), ben blij dat ik de octagon niet heb hoeven poetsen de dag erna, maar een hw title bout blijft vet.
Cain Velasquez vs Antonio Silva - YouTube
De co-main event is JDS vs Mark Hunt, twee strikers waar het leuke is dat Hunt welliswaar echt de underdog is maar de man is vrijwel niet te finishen op Ko, echt een granieten kin. Daarnaast heeft ie echt een belachelijke moker in huis dus hoewel ik geen dollar op hem in zou zetten kan er wel alles gebeuren.
Glover Texeira, een van mijn favoriete vechter en absolute topper in de lhw divisie tegen Te Huna (10 van de laatste 11 bouts gewonnen, dit verlies was tegen Gustafsson hetgeen echt geen schande is) is een vette matchup om te zien wie er achter de schier ongenaakbare Jon Bones Jones de scepter zwaait.
Maynard vs Grant ook twee explosieve, goeie vechters die meedoen in de mix voor een titleshot in wat wss de meest talented stacked divisie in de UFC is (mss welter die is ook wel dik bezaaid met toppers) namelijk light weight.
Cerrone vs Noons is WEC royalty en beloofd ook gewoon kwaliteit te zijn.
Daarnaast zit bermudez in de prelims, houd de man al een tijdje in de gaten die had twee maandes terug echt een van de meest entertaining gevechten die ik ooit gezien heb.
Het wordt knallen vanavond/vannacht!! Can't wait!
De card:
UFC 160: Velasquez vs. Bigfoot 2
Wat predictions:
UFC 160 predictions - MMA FightingBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Zijn los, bitchez...
prelims:
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
card:
UFC on FUEL TV 10: Nogueira vs. Werdum
stream main card:
UFC on FUEL TV 10: Nogueira vs Werdum Live Stream OnlineBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
In oktober is er een UFC event in Manchester. Guess wie er al kaarten heeft gekocht zojuist That's right!! Vrijdag stappen in Manchester, zaterdag UFC + clubhopping.
UFC Fight Night: Bisping vs. Munoz
Zin an!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
We zijn live! Stream evt voor de liefhebber: http://www.stream2watch.me/ufc/carlo...nn-live-stream
De card:
UFC Fight Night: Condit vs. Kampmann 2Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Aaaaah, mijn monoloog gaat verder
Na afgelopen woensdag een spectaculaire card aanschouwd te hebben, vandaag alweer een card en wat voor eentje! Lightweight champ Benson Henderson vs Anthony "Showtime" Pettis. Dit is de bout waar ik het meest enthousiast over ben sinds lange tijd en ik zit nu dan ook al te stuiteren op mijn stoel
De laatste keer (Bendo zijn laatste verliespartij) gebeurde dit:
Anthony Pettis Super Kick 720p HD - YouTube
Pettis zijn bijnaam is niet zonder reden "Showtime"
Anyways de prelims op Facebook kun je hier vinden vanaf half 12, je hoeft alleen ff te liken:
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
De rest van de streams hier:
http://www.stream2watch.me/ufc
De card (vol met goeie partijen)
UFC 164: Harley-Davidson Hometown ThrowdownBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Pren View PostThx. Die gaan we kijken Ik vind Henderson echt een beest. Je zult maar een schop krijgen met die poten van hem :P
Als Bendo t staand houd redt ie het niet maar dat weet ie zelf ook wel.
Anthony "Showtime" Pettis 2013 Highlights (Every Knockout!) - YouTube
Koffiedik kijken, maar als ik mijn hele vermogen in zou moeten zetten dan ga ik voor Pettis als 49/51Last edited by pescatore; 31-08-2013, 21:06.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Qua spanning zou het inderdaad beter zijn als Pettis wint, maar ik hoop toch dat Henderson wint. Puur omdat ik het een sympathieker persoon vind en vanwege zijn Taekwondo achtergrond. Dat levert prachtige kicks op. Maar het gaat inderdaad een zeer spannende match worden.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostQua spanning zou het inderdaad beter zijn als Pettis wint, maar ik hoop toch dat Henderson wint. Puur omdat ik het een sympathieker persoon vind en vanwege zijn Taekwondo achtergrond. Dat levert prachtige kicks op. Maar het gaat inderdaad een zeer spannende match worden.
Bovendien ben ik van mening dat ie teveel decisions zijn kant op heeft gekregen (Edgar, Melendez)
Het wordt óf Pettis door KO óf Bendo op (wss weer controversiële) decisionBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik heb al lang geen volledige UFC partij meer gezien, maar aan jouw reactie te lezen, heeft Henderson zijn stijl aangepast. Als dat het geval is, moet ik mijn mening bijstellen. Dat passieve spel is inderdaad niet zo mooi. Ik ga het straks bekijkenIk doe een gok
Comment
-
Och ja passief, ik snap het ergens wel maar het is niet meer wat het was. Je kan hier: MMA-Core.com - The center of all things Mixed Martial Arts | MMA Videos | MMA News | MMA Gifs | UFC Videos | UFC News
vrij veel terugvinden.
Prelims op FB beginnen om 00:30h ls het goed is.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Goeie stream, volgens mij met alles zowel prelims als maincard
Watch UFC 164 Live Stream Online FreeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment