UFC topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hij was de Strikeforce champ toen het omviel. Dus nog steeds in principe. Gast is wel een topcontender, maar denk dat Belfort een maatje te groot is though
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Er zitten bijna geen vechters aan de trt, op die ene na daarom vecht die ook in brasil en niet in amerika waar het verboden is..
      Zijn wel meer vechters geschorst ivm te hoge testlevels,
      @guusd, lol waarom moet je engels spreken om verder te komen in de vechtsport dan?hard slaan dat moet je doen om verder te komen, al ben je doofstom.

Comment

• Oh, oh oh wat een smulcard hebben we vanavond! Ik verwacht niet veel van het main event... de eerste partij tussen Cain en Bigfoot was echt een narrige afstraffing (zie filmpje), ben blij dat ik de octagon niet heb hoeven poetsen de dag erna, maar een hw title bout blijft vet.

Cain Velasquez vs Antonio Silva - YouTube

De co-main event is JDS vs Mark Hunt, twee strikers waar het leuke is dat Hunt welliswaar echt de underdog is maar de man is vrijwel niet te finishen op Ko, echt een granieten kin. Daarnaast heeft ie echt een belachelijke moker in huis dus hoewel ik geen dollar op hem in zou zetten kan er wel alles gebeuren.

Glover Texeira, een van mijn favoriete vechter en absolute topper in de lhw divisie tegen Te Huna (10 van de laatste 11 bouts gewonnen, dit verlies was tegen Gustafsson hetgeen echt geen schande is) is een vette matchup om te zien wie er achter de schier ongenaakbare Jon Bones Jones de scepter zwaait.

Maynard vs Grant ook twee explosieve, goeie vechters die meedoen in de mix voor een titleshot in wat wss de meest talented stacked divisie in de UFC is (mss welter die is ook wel dik bezaaid met toppers) namelijk light weight.

Cerrone vs Noons is WEC royalty en beloofd ook gewoon kwaliteit te zijn.

Daarnaast zit bermudez in de prelims, houd de man al een tijdje in de gaten die had twee maandes terug echt een van de meest entertaining gevechten die ik ooit gezien heb.

Het wordt knallen vanavond/vannacht!! Can't wait!

De card:

UFC 160: Velasquez vs. Bigfoot 2

Wat predictions:

UFC 160 predictions - MMA Fighting

Comment

• Zijn los, bitchez...

prelims:
          https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467

card:
          UFC on FUEL TV 10: Nogueira vs. Werdum

stream main card:

UFC on FUEL TV 10: Nogueira vs Werdum Live Stream Online

Comment

• In oktober is er een UFC event in Manchester. Guess wie er al kaarten heeft gekocht zojuist That's right!! Vrijdag stappen in Manchester, zaterdag UFC + clubhopping.

UFC Fight Night: Bisping vs. Munoz

Zin an!

Comment

• We zijn live! Stream evt voor de liefhebber: http://www.stream2watch.me/ufc/carlo...nn-live-stream

De card:
              UFC Fight Night: Condit vs. Kampmann 2

Comment

• Aaaaah, mijn monoloog gaat verder

Na afgelopen woensdag een spectaculaire card aanschouwd te hebben, vandaag alweer een card en wat voor eentje! Lightweight champ Benson Henderson vs Anthony "Showtime" Pettis. Dit is de bout waar ik het meest enthousiast over ben sinds lange tijd en ik zit nu dan ook al te stuiteren op mijn stoel

De laatste keer (Bendo zijn laatste verliespartij) gebeurde dit:

Anthony Pettis Super Kick 720p HD - YouTube

Pettis zijn bijnaam is niet zonder reden "Showtime"

Anyways de prelims op Facebook kun je hier vinden vanaf half 12, je hoeft alleen ff te liken:

https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467

De rest van de streams hier:

http://www.stream2watch.me/ufc

De card (vol met goeie partijen)

UFC 164: Harley-Davidson Hometown Throwdown

Comment

• Thx. Die gaan we kijken Ik vind Henderson echt een beest. Je zult maar een schop krijgen met die poten van hem :P
                  Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                    Thx. Die gaan we kijken Ik vind Henderson echt een beest. Je zult maar een schop krijgen met die poten van hem :P
                    Ik ga voor Pettis na 2 dagen overwegen (kop of munt is hier meer op zijn plaats. Ik hoop ook op Pettis, is weer eens wat anders en dan krijg je én een rematch én een hoop nieuwe opties omtrent titleshots. Daarnaast begint Bendo een beetje de GSP kant op te gaan... Ik krijg overigens liever een trap van Bendo dan van Showtime (Lauzon kjk die KO maar eens ) en kijk Bendo tegen Edgar.

Als Bendo t staand houd redt ie het niet maar dat weet ie zelf ook wel.

Anthony "Showtime" Pettis 2013 Highlights (Every Knockout!) - YouTube

Koffiedik kijken, maar als ik mijn hele vermogen in zou moeten zetten dan ga ik voor Pettis als 49/51
                    Last edited by pescatore; 31-08-2013, 21:06.

Comment

• Qua spanning zou het inderdaad beter zijn als Pettis wint, maar ik hoop toch dat Henderson wint. Puur omdat ik het een sympathieker persoon vind en vanwege zijn Taekwondo achtergrond. Dat levert prachtige kicks op. Maar het gaat inderdaad een zeer spannende match worden.
                      Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Pren View Post
                        Qua spanning zou het inderdaad beter zijn als Pettis wint, maar ik hoop toch dat Henderson wint. Puur omdat ik het een sympathieker persoon vind en vanwege zijn Taekwondo achtergrond. Dat levert prachtige kicks op. Maar het gaat inderdaad een zeer spannende match worden.
                        Zit geen taekwondo meer in. Pettis gebruikt zijn taekwondo roots wel nog en durft zelfs zijn capoeira shit (effectief) te gebruiken, dus vind je argumenten een beetje raar. Hoewel ik absoluut wel een liefhebber ben van Henderson levert het de laatste partijen vooral veel lay and pray op. Weinig spektakel, Pettis is juist ALTIJD dikke actie omdat ie loco spinning en vliegende shit heeft

Bovendien ben ik van mening dat ie teveel decisions zijn kant op heeft gekregen (Edgar, Melendez)

Het wordt óf Pettis door KO óf Bendo op (wss weer controversiële) decision

Comment

• Ik heb al lang geen volledige UFC partij meer gezien, maar aan jouw reactie te lezen, heeft Henderson zijn stijl aangepast. Als dat het geval is, moet ik mijn mening bijstellen. Dat passieve spel is inderdaad niet zo mooi. Ik ga het straks bekijken
                          Ik doe een gok

Comment

• Och ja passief, ik snap het ergens wel maar het is niet meer wat het was. Je kan hier: MMA-Core.com - The center of all things Mixed Martial Arts | MMA Videos | MMA News | MMA Gifs | UFC Videos | UFC News
                            vrij veel terugvinden.

Prelims op FB beginnen om 00:30h ls het goed is.

Comment

• Goeie stream, volgens mij met alles zowel prelims als maincard

Watch UFC 164 Live Stream Online Free

Comment

• Die Krimlov pakt het goed aan. Interessant pot ondanks al dat grondwerk.
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X