Brommer nogmaal naar de kl*te

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vespatje , mocht t geld er zijn.
    Aerox is kwalitatief goed , mits niet zwaar opgevoerd dan komen er ook veel kosten bij .

    Aprilia Sr is ook wel goed , enkel de di-tech is rommel.

    Peugeot foxie zonder helm is wel lekker , zippie zonder helm / met helm ..
    ect

    Comment


    • #32
      Aprilla zou ik zeggen, rijd super chill en gaan lang mee. Ik heb zelf een tweetakt sr50 echt een super ding

      Comment


      • #33
        vergeet 2 takt maar..

        Heel simpel gezegd kun je beter 4-takt nemen omdat het je een berg benzine gebruikt en de benzine word ook nog steeds duurder.
        iedereen die hier 2-takt promoot heeft nogsteeds ervaring met de oude modellen en eerlijk gezegd koste benzine 5 jaar geleden nog bar weinig en waren de 2-takt modellen nog redelijk goedkoop.
        op dit moment is het zelfs zo dat bijna ALLE 2-takt brommers uit de verkoop gaan in korte tijd en niet geheel zonder reden

        wat de 2-takt beter maakt is de eenvoudigheid aan de blokken en daardoor kan er minder stuk gaan en dat is nu ook tegelijk de reden waarom ik gy6 aaanraadt
        wait.. what? ik promoot eerst de duurzaamheid van 2-takt en daarna heb ik het over een 4-takt blok

        ja aangezien de gy6 toch een redelijke standaard geworden is op 4-takt gebied en sowieso 50% van alle 4t brommers hetzelfde blok hebben maakt dit het beste blok wat betreft duurzaamheid en onderhoud
        hiermee worden de negatieve punten van 4-takt aardig opgeheft door het feit dat er veel kennis over bestaat en onderdelen makkelijk te verkrijgen zijn

        nu is het zo dat het enige echte gy6 blok onder de kymco zit, een merk wat tegenwoordig toch een van de besten is en qua prijs zeer goed in de markt ligt
        kymco heeft een zeer uitgebreid assortiment en zelfs als je van plan bent om echt te gaan toeren in de zomer heb je bijvoorbeeld de dink.. die eigenlijk qua comfort al jaren 1 van de besten is

        ook lees ik dat je misschien in de toekomst wil gaan opvoeren of ''upgraden''
        nu zijn voor de kymco blokken zeer goede opvoeronderdelen te bestellen
        hier lopen andere 4-takt modellen nog heel ver in achter

        uiteindelijk blijft het je eigen keuze maar ik heb in mijn leven zo'n 20 scooters en brommers gehad maar de kymco 4t heeft echt een plekje in mijn hart als het op betrouwbaarheid en flexibiliteit aankomt

        succes met kiezen

        (ik werk overigens niet in een brommerzaak )

        Comment


        • #34
          Kheb besloten een SYM te nemen, ben verliefd op die retro modellen.
          Anderen vinden me een janet, langs de andere kant, kunnen ze mijn g*t kussen
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

          Comment


          • #35
            zalig eh : http://www.sym.be/wp-content/uploads...-125-blanc.jpg
            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

            Comment


            • #36
              Die ziet er niet uit.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

              Comment


              • #37
                is niet mijn smaak maar het schijnt dat je die makkelijk 60 kan laten gaan door een kabeltje door te knippen onder de buddy.
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

                Comment


                • #38
                  LOL, ik las net dat een 125cc onder wilt leggen. Gl bro, mirin waste of money.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                  Comment


                  • #39
                    bij sym kun je het vergeten om die op te voeren.. veel succes :P
                    gaat je geld kosten want sym is net juist de meest eigenwijze brommer die er is
                    ze trekken wel rap op maar snel zijn ze niet

                    edit: 125cc op een 50cc sym riekt trouwens naar zelfmoordneigingen :d
                    Last edited by timo86; 01-02-2013, 03:40.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Nocerino View Post
                      Die ziet er niet uit.
                      Je hebt een slechte smaak

                      Originally posted by timo86 View Post
                      bij sym kun je het vergeten om die op te voeren.. veel succes :P
                      gaat je geld kosten want sym is net juist de meest eigenwijze brommer die er is
                      ze trekken wel rap op maar snel zijn ze niet

                      edit: 125cc op een 50cc sym riekt trouwens naar zelfmoordneigingen :d
                      Je moet aan iets sterven he...
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by tuner1346 View Post
                        Je hebt een slechte smaak



                        Je moet aan iets sterven he...
                        De Mio vind ik persoonlijk wel een leuke scooter, maar wordt vooral als meiden scooter gezien. En 125cc gaat niet helpen, je moet dan ook denken aan andere uitlaat etc.
                        "Obsession is a word the lazy use to describe the dedicated"

                        Comment


                        • #42
                          hier zweert iedereen bij yamaha jog. (ofzo)
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                          Comment

                          Sidebar top desktop

                          Collapse

                          Actieve discussies

                          Collapse

                          Working...
                          X