Wie heeft zich allemaal ziek gemeld??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft zich allemaal ziek gemeld??

ik heb me mooi ziek gemeld had vanaf 2 uur dienst maar ga ehct niet 70 km door dit weer afleggen om op me werk te komen.
    eat eat eat and look like a freak!

ik ben al op me werk en heb net sneewballen gevecht gehad voor de zaak met andere winkeliers

Comment

ben helaas zelf door de griep gepakt al de heleweek
      sinds 5 jaar weer eens ziek

man man ik wist niet dat het zo klote was
      Who's the Chef

Comment

het kutte van ziek is dat er vaak zoveel kilos van afvliegen weliswaar veel vocht maar toch rot

Comment

is het bij jullie zulk slecht weer dan, hier niet hoor, rien is nu op voor zijn moterrijbewijs, gelukkig maar dat het hier geen slecht weer is.

@been
          beterschap, ik word ook alweer ziek, geen griep gelukkig, 2e keer van het jaar, sinds ik sport ben ik echt vaak ziek!
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

suc6 met rien
            hoop dat ie het haald

ik denk dat hier 8 a 10 cm sneeuw licht zoals ik het kan zien vanuit mijn raam
            Who's the Chef

Comment

Ik wonn in Noord-Holland bij ons zit het op de 40 cm en het blijft maar doorgaan het sneew

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (corina @ Mrt. 02 2005,12:01)]beterschap, ik word ook alweer ziek, geen griep gelukkig, 2e keer van het jaar, sinds ik sport ben ik echt vaak ziek!
                dat is toch een teken dat je niet voldoende eet of teweinig vitamienen binnen krijgt corina, door hard te trainen belast je uw immuunsysteem en als je deze dan niet aanvalt met vitamienen dan ga je idd vlugger vatbaar zijn om ziek te worden.

Grtz
                stil growing

Comment

@xeno en been
                  ik zeg net tegen de kids dat er bij jullie veel sneeuw ligt, nou zijn ze jaloers en willen sleeen
                  p.s. rien is nog steeds niet thuis....dus ik weet nog steeds niks...

@snipke
                  klopt, ik ben ook met de vitamine's begonnen, maar of dat werkelijk alle verkoudheden tegenhoudt betwijfel ik.

ik heb aan de laatste verkoudheid evenwichtsstoornissen overgehouden (ontstoken evenwichtsorgaan) als het goed is zal het ook vanzelf verdwijnen. hartslag is trouwens weer op normaal nivo, heeft toch met ziek worden te maken waarschijnlijk.

Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 02 2005,12:22)]Ik wonn in Noord-Holland bij ons zit het op de 40 cm en het blijft maar doorgaan het sneew  
                    Xeno skieën naar het werk (niet overdrijven) 40 cm in a'dam het is hier in haarlem 10-15 cm en niet meer, ik sprak vanmorgen een monteur en die woont in medemblik die hadden 25 cm en ging met sneeuw kettingen naar het werk.
                    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

k woon in de kop van noord holland en tis zker min 30cm bij me vriendin op het erf konde de autos niet eens weg komen. Moest eerst sneeuwschuiver+tractor komen.

Comment

Ik hoop hier ook op sneeuw maar hier ligt nog nix (zuid-limburg)
                        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ben net ff naar het dorp geweest om schoenen te kopen. Het viel wel mee met sneeuw, dus ik dacht: gewoon op de fiets.

Maar op de terugweg was ik echt een sneeuwman, en slechte wegen waar niet gestrooid was. Achteraf was ik met de auto gegaan.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik zit hier in regio alkmaar en hier is het echt 30+ tm 40 cm..als het zo doorgaat

Comment

Sneeuwt wel hier ( regio Utrecht ) maar blijft niet echt liggen.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X