Idioot op instagram

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

link.
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ik vraag me eerder af hoe je zo iemand vind? ik kom nooit dit soort shit tegen alleen in topics op bodynet en dbb, ikzelf zie het nut niet zo in om losers te zoeken op internet maar iedereen zijn ding natuurlijk.

Comment

#Hahahha #en #dan #ook #al #die #hastags
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

De link staat al in de openingspost. >>>> Instagram <<<<<
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

*mompelt iets over be a sick cunt not a hard cunt*
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Ik vraag me eerder af hoe je zo iemand vind? ik kom nooit dit soort shit tegen alleen in topics op bodynet en dbb, ikzelf zie het nut niet zo in om losers te zoeken op internet maar iedereen zijn ding natuurlijk.
              Deze kwam van DBB (': niet meteen mad

Comment

Ja dat was te verwachten, ik ben zeker niet mad, maar ik begrijp gewoon niet dat iemand daar dan helemaal een topic over aanmaakt, ik vind het wel humor hoor, en ik lees ook dit soort topics, ik zou alleen zelf nooit mensen met naam etc. op internet melden dat gaat me effe te ver.

Comment

Haha ok. Ja ik begrijp je hoor. Alleen ze insta/twit naam is ze naam. En hoe sommigen op die accounts komen vraag ik me ook af. Maar vond hem op DBB en lag eigenlijk wel plat van het lachen tbh

Comment

het is een behoorlijke idioot idd

Comment

dem aesthetics.. I'm mirin' qqq..
                      U mirin' brah?

Comment

Bij ons in de sportschool is ook zon randebiel te vinden, is skinny als fuck, zegt dat ie kuurt omdat ie dan meer kan zuipen, heeft de domste tattoos die je kan bedenken en denkt dat ie foking breed is. Ik vindt dit niet echt heel speciaal heb irl wel ergere losers gezien

Comment

Originally posted by HardBreaker View Post
                          Fail !!!!

kijk heb je nou fysics als die Zyzz had zeg ik ja kan het deels begrijpen....

Maar dit ..... serieus .... ben echt geneigd om een foto te maken van IEDEREEN van bodynet in 1 plaatje en dan te te sturen u mirin brah ???

kansloos figuur ....
                          nu je het zegt.
                          Eventueel kan er na de bodymania voor degenen die willen natuurlijk een soort vakantiefoto komen.(fotoshop)
                          Er is er eens nog zo een geweest.
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                            nu je het zegt.
                            Eventueel kan er na de bodymania voor degenen die willen natuurlijk een soort vakantiefoto komen.(fotoshop)
                            Er is er eens nog zo een geweest.
                            Ik herinner me nog zo'n foto net nadat ik me had aangemeld. Leuk initiatief!
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by HardBreaker View Post
                              Fail !!!!

kijk heb je nou fysics als die Zyzz had zeg ik ja kan het deels begrijpen....
                              Ook Zyzz had dezelfde fysics hoor. Zwaartekracht enzo.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Ja dat was te verwachten, ik ben zeker niet mad, maar ik begrijp gewoon niet dat iemand daar dan helemaal een topic over aanmaakt, ik vind het wel humor hoor, en ik lees ook dit soort topics, ik zou alleen zelf nooit mensen met naam etc. op internet melden dat gaat me effe te ver.
                                Ik had dit ook wel een beetje tbh. Naam en facebook etc. Ik weet t niet, rare nasmaak...
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X