Hoe denken jullie over drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe denken jullie over drugs

in topic: Wat te doen als je niet mag fitnessen .

ging het ff over drugs, maar wil eigenlijk wel weten hoe jullie erover denken(of daarvoor dachten). wat jullie gebruikt hebben of nog steeds gebruiken.

hou het meestal bij alcohol, maar dan nooit teveel en te vaak. heb wel eens speed gedaan en coke, maar doe ik niet meer. XTC neem ik zo ongeveer 1 keer in de 2 weken, maar ben ik bij 1, max 2 tevreden. en heel soms voor de gein weed (1 keer in half jaar)

zie zelf groot verschil tussen gebruik en misbruik. af en toe en je eigen grens weten vind ik dat het moet kunnen. ken ook mensen die er met gemakt 7 op achtereen slikken en dat vind ik zelf te ver gaan.
    I live to end the game

Vroeger blowde ik elke dag van 's ochtends tot s'avonds, daarbij ook nog in de weekende aan de pep en de pillen.
    Nu ben ik rustig geworden en snuif ik alleen af en toe eens wat coke..
    Moet kunnen vind ik..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik ben sinds oud en nieuw gestopt met alles, vanwege dat het best duur kost en je de volgende dag helemaal voorot bent , ik heb wel geblowd, geslikt, gesnoven, paddo's keertje genomen (lachen man ) en alcohol dan uiteraard alleen dat doe ik nog wel als ik uitga! Maar ik heb eigenlijk nooit veel gebruikt. (anabolen zijn ook soort drugs eigenlijk toch)

Ik vind dat iedereen moet doen wat hij of zei wil doen, je leeft maar 1 keer, als je maar een beetje je hoofd erbij houd kan het helemaal geen kwaad (en je het natuurlijk heb laten testen of via een vertrouwd adresje heb).

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Heb nooit drugs oid gebruikt, en ben het ook niet van plan te doen. Wel alcohol vroeger, maar nooit dat ik dronken was. Nu drink ik heel af en toe ook nog wel iets van alcohol, maar nooit meer dan 1-2 consumpties.

Zolang je goed om kan gaan met drugs vind ik dat je het kan nemen. Maar vraag je dan wel af waarom je het gebruikt. Ik snap dat het verleidelijk is om iets te nemen waar je je prettig van voelt, maar waarom heb je daar iets voor nodig?
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

gebruikte bijna elk weekend pillen enzo, maar de laatste tijd zowat niet meer als ik naar goed feest toega wil ik nog weleesn een pilletje nemen.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Nadat ik 2 jaar terug elk weekend en zelfs doordeweeks gebruikte ben ik eerst radicaal gestopt nu gebruik ik heel af en toe.
            Op dagen als vandaag bijvoorbeeld.  

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

sjonge jonge dino......d8 dat je een gezonde gozer was

Comment

Heb ooit één keer een blowtje gerookt en ipv rustig te worden hebben ze me met 3 man vast moeten houden. Sloopte alles wat ik tegen kwam.
                Ben door alles wat ik er van dichtbij van heb meegemaakt volledig anti-drugs.
                Wat een ander doet moet hij/zij uiteraard zelf weten zolang ik er maar helemaal geen last van heb.

Alcohol drink ik wel af en toe. Soms een paar maanden niet en dan weer elke week wat.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 11 2005,17:43)]Heb ooit één keer een blowtje gerookt en ipv rustig te worden hebben ze me met 3 man vast moeten houden. Sloopte alles wat ik tegen kwam.
                  kzie het al helemaal voor me bro

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 11 2005,16:53)]Zolang je goed om kan gaan met drugs vind ik dat je het kan nemen. Maar vraag je dan wel af waarom je het gebruikt. Ik snap dat het verleidelijk is om iets te nemen waar je je prettig van voelt, maar waarom heb je daar iets voor nodig?
                    Is gewoon gezellig en lekker afentoe, het is net als alcohol maar dan iets extremer, ik heb het niet nodig kan gerust zonder, maar op grote feesten is het gewoon lekker om een beetje te spacen.
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

drux sux
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 11 2005,16:53)]Zolang je goed om kan gaan met drugs vind ik dat je het kan nemen. Maar vraag je dan wel af waarom je het gebruikt. Ik snap dat het verleidelijk is om iets te nemen waar je je prettig van voelt, maar waarom heb je daar iets voor nodig?
                        Om af en toe de realiteit even te vergeten en niks aan je hoofd te hebben behalve positieve gevoelens.
                        Het is toch niet uit te leggen aan iemand die nooit wat gebruikt heeft en nooit wil gebruiken.

Maar jij kan mij niet wijsmaken dat jij feestneus nummer 1 bent op verjaardagen en/of stapavonden,wat op zich helemaal niet erg is maar als je eens je grenzen zou verleggen kijk je heel anders tegen deze wereld aan.

Het heeft mij heel veel levenswijsheid opgelevert en heb nergens spijt van....ik heb gekke dingen gedaan die ik anders nooit meegemaakt zou hebben en dat zijn voor mij onbetaalbare ervaringen geweest.

Gewoon met mate gebruiken en er gaat een wereld voor je open

Comment

goed topic adonis

kunnen we verder discussiëren.

ik ben dus antidrugs, heb ooit in in ver verleden een joint gerookt, vond het niet leuk want ik lag alleen maar in een deuk. alcohol hoeft voor mij ook niet, ik ben liever bij de tijd en zo weet ik altijd wat er gebeurt.
                          ik heb eigenlijk een hekel aan zatte mensen, denken dat ze aan je mogen zitten, tegen je praten terwijl ze staan te lallen en het nergens over gaat, denken dat ze intresant zijn, genoeg erover want ik ga al zitten koken (slechte ervaringen)

ik sta er echt van te kijken wat jullie gebruiken of hebben gebruikt.
                          zijn jullie niet bang dat het je spieren op den duur afbreekt, het breekt de rest van je lichaam toch ook af? dan heb ik het wel over hard drugs, anders was arie niet zo groot natuurlijk

@curiosio
                          ik denk dat wij nog van de oude stempel zijn
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

@arie
                            nou dan ben ik welleens benieuwd wat jij mee heb gemaakt dan?
                            ik gebruik ook niet maar ik weet zeker dat ik feestnummer 1 ben.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Ik heb mn meeste groei bewerkstelligd van alle coke die ik gesnoven heb

Nee hoor,ik ben wat coke betreft best wel braaf geweest maar xtc heb ik echt in grote hoeveelheden geslikt toen ik 20 was ofzo.....heb weekenden gehad waar ik wel 20 pillen achterover stampte....niet erg gezond maar wel erg lekker!

Je moet gewoon weten waar je mee bezig bent en op een gegeven moment stopt het vanzelf,als je tenminste verstand in je kop hebt.

Het is voor mij denk gauw 4 maanden geleden dat ik iets van drugs gebruikt heb en vind dat prima zo,zal van de zomer wel weer eens gek doen maar heb nu andere dingen aan me hoofd.

Zoals jullie weten rook ik wel elke dag na mn trainen lekker een blowtje en kan daar perfect mee overweg.

En als ik het zat ben stop ik weer voor een bepaalde periode net zolang tot ik er weer trek in krijg.Blowen zal altijd een rode draad zijn in mn leven en daar ben ik niet ongelukkig mee eigenlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X