Hoe denken jullie over drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Mrt. 11 2005,19:37)]Heb beetje vanalles gedaan: Speed,Coke,trips,GHB,Ketamine,paddo's, XTC, weed, drank, lachgas/multigas.....niet gezond voor de brains dus.
    trips (kan je dat nemen?),Ketamine, wat zijn deze dingen, wel is van ket gehoord maar weet niet wat dat is.

lachgas/multigas.... wil dit nog ooit een keer uitproberen

GHB,Speed, lijk me beetje te gevaarlijk weet niet of ik dat wel zou doen

Corina, ik gebruik afentoe omdat het gewoon een lekker Spacie gevoel is
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mrt. 11 2005,20:15)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (wimmeke26 @ Mrt. 11 2005,19:37)]Heb beetje vanalles gedaan: Speed,Coke,trips,GHB,Ketamine,paddo's, XTC, weed, drank, lachgas/multigas.....niet gezond voor de brains dus.
      trips (kan je dat nemen?),Ketamine, wat zijn deze dingen, wel is van ket gehoord maar weet niet wat dat is.

KETAMINE!

1x gehad dat is trippen.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (corina @ Mrt. 11 2005,20:00)]@curiosio
        indd dan maar van de oude stempel!!!
        of topic, ben je zuid hollands kampioen geweest?
        Yep in 1989-1990 en 1991.
        Was bij de b-amateurs hoor dus niet het hoogste niveau.
        Ben in het laaste jaar gestopt omdat de mentaliteit echt ruk was.
        Vervolgens gaan fitnessen ( eerst meer powerliften )

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mrt. 11 2005,20:15)]
          Originally posted by [b

Trips (lsd) is een gevaarlijk goedje en zou ik nooit meer nemen want je hebt geen zelfcontrole meer, is een soort psychose waar je inzit ofzo.

Speed heb ik niet veel gedaan want is echt vuiligheid en akicken niet te doen.

Lachgas is leuk maar zorg dan wel dat je het goed doet en dat je neerzit zodat je niet op je bek gaat. (spreek van pijnlijke ondervinding).
          Multigas is gewoon voor aanstekers op te vullen en dus ZEER schadelijk...lachgas is veel leuker en onschadelijker want iets waar je je aansteker met vult in je longen stampen kan wel  niet gezond zijn.

Ketamine is idd VET TRIPPEN maar alles hangt af van dosering, je kan er volledig out van gaan en ver zitten dus.Ook gevaarlijk wetende dat het een verdovingsmiddel is voor paarden.
          Ik gebruikte het in lage dosissen maar begon  me dan al abnormaal te gedragen.

@ corina

GHB is gewoon niet zo schadelijk hoor, hangt ook af van dosering en zeker NOOIT met alcohol.
          GHB is minder schadelijk als XTC voor je lichaam maar de slechte verhalen dat je hoort zijn er omdat ze er alcohol bij gebruiken en je kan makkelijk een te hoge dosis nemen.
          Wordt zelfs gebruikt dor bodybuilder s'avonds voor het slapen gaan omdta ze dan "zogezegd" meer groeihormoon aanmaken tijdens slaap.

En gebruiken om achter de vrouwen te zitten deed ik nooit want wie valt er nu voor een flippende fuiver ( als ze een beetje serieus is).Ik was op dat moment te veel aan het genieten van mijn roes.

Alleen op coke krijgt mijn libido een ongelooflijke boost waar 100mg testo nog niet kan aan tippen!!

Tegenwoordig heb ik geen behoefte om nog drugs te nemen in de uitgang maar aangezien ik nog nooit nuchter uitgeweest ben drink ik nu wel wat

grtz wimpy

Elk pondje komt door het mondje !!!
          Denk je sterk.

Comment

Ketamine wat moet je daarmee doen snuiven ofzo?! is het poeder?
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik heb ook nooit in mijn leven iets genomen, heb in het milieu gezeten maar nooit zelf gebruikt, en heb ook veel gezien.

Het enige wat ik deed in het weekend was een pintje drinken , tja niet één maar een stuk of dertig -veertig en dan konden we erin vliegen. Als het bier teveel werd, dan aan de wodka . Maar die tijden zijn allang gepasserd en heb al een lange tijd geen alcohol nog aangeraakt.
              Tijdje geleden ging de vriendin op stap en was even meegegaan maar kon het niet uithouden, de muziek zo hard, had ook 1 biertje gedronken en was direct naar mijn hoofd gestegen, dan maar naar huis gegaan

Grtz
              stil growing

Comment

Oké vanaf nu behoor je officieel tot de oude Belgen..

Snap verder wat je bedoeld hoor hoeft van mij ook niet meer. Aan de deur oké maar niet binnen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 11 2005,21:11)]heb in het milieu gezeten maar nooit zelf gebruikt, en heb ook veel gezien.
                  Dat ken ik!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 11 2005,21:16)]Oké vanaf nu behoor je officieel tot de oude Belgen..

Snap verder wat je bedoeld hoor hoeft van mij ook niet meer. Aan de deur oké maar niet binnen.

Greets...
                    Tussen al die oude nederlanders dan of misschien is nu het verstand gekomen, dat kan ook he Mr C

Grtz
                    stil growing

Comment

Ghb met alcohol was juist een tijd lang mn favoriete combo,Wimbo!

Ik knal die baco's in een ongelofelijk hard tempo naar binnen als ik me lekker voel en die ghb gaf er dan nog een extra roes aan waardoor je ook weer erg goed in bed kon presteren als je teveel gezopen had want je wordt er ongelofelijk geil van!

Van coke juist helemaal niet dus dat gebruik ik alleen als ik weet dat er toch niet geneukt gaat worden

Ik vind het op zn tijd leuk om nog eens een feestje te pakken en zal dan gerust nog wel eens wat snoepen maar de gekke tijden zijn allang voorbij.Het zal mij niet meer gebeuren dat ik ergens knockout van ga als ik aan het stappen ben.

Comment

Ik houd het wel lekker bij een paar lijnen coke. Van pillen krijg ik een tik en "de pillentik" ik wil alleen maar meer pillen slikken en eindig meestal ergenst spartelend op de grond. Is het feest afgelopen kom ik weer een beetje terug op aarde en heb ik heel het feest vanaf de vloer meegemaakt.
                        Meestal zat ik op feestjes rond de 12 pillen dan was ik echt een potje wouse.
                        Nu durf ik nog amper een halve te nemen bang voor de pillen tik.

Grtz.
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

heb 3 jr. geleden paar maanden aan xtc gezeten. max. 3 op een feest, en dan was ik al simpel. (ken je nagaan met 6)
                          na die paar mnd. (3x per week ofzo) kreeg ik kots neigingen als ik moest eten. ik had honger, maar als ik het eten rook, ging ik braken. dus toen was het af.
                          heb 2x speed geprobeerd, beide keren 2 a 3 dagen later een epileptische aanval, waarbij 1 op mn werk bij een klant
                          1x coke, dat was het beste van alles wel eigenlijk ,mar duurde zo erg kort en was zo duur, dus geen optie.
                          doe mij maar 1 efedrine met alcohol als het toch moet.
                          affijn... nu al heeeel lang geen drugs gehad en hoef het ook NOOIT meer. af en toe een bacootje (arie!!! ) dan vin ik ut best
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

lekkere feestjes, knock out liggen, spartelend op de grond

@snipke
                            je hoort er bij jongen bij de oudjes

ik ga nog wel heel graag uit, maar dan zonder troep!
                            vanavond, heerlijk!!!!

@bruce
                            jij zegt als het dan toch moet, wanneer MOET het?
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

@Drugs, Nooit gedaan.

@Alcohol, Teveel gedaan werd op den duur een probleem

Echter, sinds Kerst 2003 niets meer gedronken

Grtz..
                              Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (100% @ Mrt. 12 2005,13:43)]Echter, sinds Kerst 2003 niets meer gedronken  
                                Was daar een rede voor? nu ben ik nieuwsgierig ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X