Lachen!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 17 2005,18:11)]Dat waren nog eens tijden.....weet er alles van!

Ik heb wat afgestuiterd vroeger.  
    nu stuiter je nog volgens mij alleen niet meer zo hard als toen, dit weekend inqontrol ik wou zo graag dat ik geld had pfffff, en over 2 weekies hardbass heb ik ook geen geld voor (rijbewijs halen kost veelste veel kutzooi)
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mrt. 17 2005,18:56)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 17 2005,18:11)]Dat waren nog eens tijden.....weet er alles van!

nu stuiter je nog volgens mij alleen niet meer zo hard als toen, dit weekend inqontrol ik wou zo graag dat ik geld had pfffff, en over 2 weekies hardbass heb ik ook geen geld voor (rijbewijs halen kost veelste veel kutzooi)
      moet je ook maar is bij een hot-dog kramapie gaan werken zoals arie marco

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 17 2005,18:57)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mrt. 17 2005,18:56)]
        Originally posted by [b

nu stuiter je nog volgens mij alleen niet meer zo hard als toen, dit weekend inqontrol ik wou zo graag dat ik geld had pfffff, en over 2 weekies hardbass : heb ik ook geen geld voor (rijbewijs halen kost veelste veel kutzooi)
        moet je ook maar is bij een hot-dog kramapie gaan werken zoals arie marco
        ik wil absoluut niet bij de Arena staan en aan al die worstventjes men worsten gaan verkopen.
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 17 2005,18:57)][moet je ook maar is bij een hot-dog kraampie gaan werken zoals arie,marco    

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X